Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem kidobták belőle a passzív PFC-t..
Idézet: „a 4 diófa is már forrasztottnak tűnik” Nem igazán. A külső felén igen, de a belső fele nagyon eredeti. A láblevágással együtt. De nagyítva még a külső is. A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2024
Szia! Nincs nagy különbség, mehet a helyére.
persze. ez nem is bemenet. De ez hogy működik, hogy két kivezetése van és az rövidre van zárva? Persze ehhez nem találok kapcsolási rajzot, és ezt nem tanítják az iskolában sem. PFC? Kapacitív terhelést kívánt csökkenteni, ez oké. De azt tekercsel teszik nem?
Köszönöm.
If folyamatos nyitóirányú áram nagyban eltér. De hogy mit találsz benne, és mi van a kapcsolási rajzon az teljesen eltérhet. Többször tapasztaltam.
De én csak hobbi vagyok.
Gyenge a fotó. Ha lekaparnád a csillogó gyanta maradványokat, talán jobban látszana.
Én nem látok itt zárlatot. Ez a bejövő 230V-ot egyenirányító graetz áramkör lenne, de az alkatrész oldalon a belógó hűtőborda miatt nem látszik a teljes kör. A graetz után a szokásos két sorba kötött elkó, ami után jön a kapcsoló üzemű fokozat.
A passzív teljesítménytényező korrekció (PFC) tekercsét a táp burkolatára szokták felerősíteni és bekötni a nyákra. Lehet, hogy kivették valamilyen okból vagy esetleg gyárilag nem volt benne és így egy ónpacával helyettesítették.
Megnéztem és a PFC tekercs csatlakozója, ami rövidre zárható.
Nem tudom volt e már kérdezve de érdekelne, hogy melyik a legjobb töltési mód egy akksi számára? A stabilizált amelyiknél a jelalak egy sima vonal? Vagy egy inverter hullámos jelalakkal? Mi az ideális?
Régen még valahogyan lehetett okosan válaszolni ilyen kérdésre, amikor csak 12 V-os akkuk léteztek autóba, de mostanság...
psc-100n-r6 (100A) CN3 vezérlésSziasztok,Van egy psc-100n-r6 (100A) tápegységem. A kérdésem, hogy tudom vezérelni a CN3 csatlakozást, vagy mivel? Bővebben: Link Köszönöm előre is!
Hello! A CN3 adatlap szerint nem vezérlő bemenet, hanem az Alarm (riasztási) áramkör kimenete, ami két független relé kontaktus. Azt pedig oda kötöd ahova akarod. Az 1-2 azt mutatja hogy van hálózati fesz. a 3-4 pedig azt, hogy az akkumulátor feszültsége alacsony =lemerült)-
Szükségem lenne egy autó akkumulátorra. 3,2 V 100 mA. Gyanús, hogy a vezérlő egység is hibás, mert arra panaszkodtak, hogy nem tölti fel. Bekapcsoláskor a piros LED villog. Nálam viszont 3,8 V-ra töltötte. Tovább nem vártam, hátha ...
Autóakkumulátpr, ólmos?
Ez bozony állandó kétség, vannak, kik a hullámzót tartják jobbnak (bár nem tudom, megbeszéltek-e azz akkuval is), van, aki szerint a stabil egyenáram a jó (az autó generátora is ahhoz közelítőt ad inkább, és a hibátlan, nemvsak kéthetente használt autóban sok évig kifogástalan az akku is). Ha már tóltögetni kell, az a baj inkább. A hozzászólás módosítva: Szo, 12:18
|
Bejelentkezés
Hirdetés |