Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   320 / 1318
(#) Thomas10100 hozzászólása Okt 26, 2008 /
 
Sziasztok!

Még elég kezdő vagyok a PIC-ekben.

Írtam egy programot amiben minden szép és jó, de a watch ablakban a PORTB értéke nem változik.
S1 változóé például igen, és a W értéke is.

Egy LED-es villogóról van szó, késleltetéssel.

#include p18f4550.inc

s1 equ 50H

INIT clrf TRISB
setf TRISA
clrf PORTB

FO: bsf PORTB, 1
call KESES
bcf PORTB, 1
call KESES
goto FO

KESES: movlw d'5'
movwf s1
IDE decfsz s1,1
goto IDE
return
end


Meg még azt szeretném megkérdezni hogy ennél a PIC-nél, miket kell definálni az elején, szval egy proginak az elejét szeretném elkérni, amiben a konfig bit-ek is benne vannak. Mert csináltam egy kis teszt panelt, amit kiszeretnék próbálni, a PORTB-n van 8db LED.

Köszönöm szépen!
(#) frecsko válasza icserny hozzászólására (») Okt 26, 2008 /
 
Az "új szöveges dokumentum.text2"-ben már sikerül csatlakozni az ICD2-höz. Fel is ismeri a pic-ket amit égetni akarok de hibát ad fel mindig.

MPLab.docx
    
(#) potyo válasza frecsko hozzászólására (») Okt 26, 2008 /
 
Szerinted melyik sor jelenti azt, hogy felismerte a pic-et? A docx fájlokat meg inkább hanyagold, szerintem nem sokan fognak csak azért felrakni valamit a gépükre, hogy ezt megnézhessék. Jó az pdf-ben is.
(#) frecsko válasza potyo hozzászólására (») Okt 26, 2008 /
 
Szia.
Most 16f628a van az ICD2-mhöz csatlakozva és ezt írja ki:
Auto-connect not enabled - Not connecting (Try enabling auto-connect on the ICD2 settings pages.)
Connecting to MPLAB ICD 2
...Connected
Setting Vdd source to MPLAB ICD 2
Target Device PIC16F628A found, revision = Rev 0x8
...Reading ICD Product ID
Running ICD Self Test
...Passed
MPLAB ICD 2 Ready

A target device az az nem hogy felismerte a céleszközt, mármint a picet.
(#) googa válasza Thomas10100 hozzászólására (») Okt 26, 2008 /
 
Szia!

Én ezt tudom ajánlani Neked: Nigel's PIC tutorials