Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Fénycső autó alá?
nem tudnátok segiteni nekem. autó alá kellene neon,de a bolti drága.jo lenne ha segitenétek.
köszi: sniper
Szia sniper!
Én egyszerűen megoldottam! Vettem 4db csövet (amit a számítógépbe tesznek) kb 2000ft darabját! 12V-ról műxik és szuper a fénye! Nekem a problémát az a kavicsok jelentették ezért elég sűrűn kellett cserélnem! sok sikert!
Kavicsok ellen kiváló a saválló perforáltlemez burkolat - még designos is.
Vagy van egy másik:
Van itt egy téma a Tudástémákban: egy kicsit a neonról...szürgős please. Nézz körül, csinálsz két ilyen ÁK-t, és aládobsz a járgánynak 2 rendes 120 centis 36W-os csövet. Foglalatot lehet kapni villszer boltban. Mint az előbb is mondtam, hajlítasz köréjük perforált lemezt U alakban, és nem verik szét a kavicsok sem. Viszont (ha nem tudnád) ilyet nem szabad az autóra szerelni, mert az egyik szerv megbüntet, a másik meg bevonja a forgalmit. Redná-redná-redná-reeeeeeeednáhüüüüüü-reeeeeeednáhüüüüüü-reeee-iiiiiiiiiii-pfff.
Teljes mértékben igazad van a fakabátokkal kapcsolatba!
De ha jól tudom akkor ez fényerőségtől is függ! De mind1 ha "népművészeti cserépedény" akkoris találni fog ollat h megbüntetsen! A perforáltlemezzel igazad van....
Ha mindenáron neonozni akarsz, rakj a lábtérbe. Az is jól néz ki. És meg sem büntetnek. ( És ha a hátsó ülésen akad dolgod akkor ivan hangulatvilágítás)
Hi!!
az lenne a kérdésem hogy ha a kocsiban bárhova -- > lábtér, csomagtartó szeretnék neont rakni akkor a sima PChez megvásárolható inverteres mindenes jó ? tehát a járgány 12Vjára ráköt és mehet a banzáj ?
és hol lehet igazából rákötni a dolgoz? régebben én is ilyesmit szerettem volna de attól tartttam h szétrongálná az autó elektronikát. most a szivargyújtóról megy egy másfalta dolog, de amikor cigit gyujtok mindíg ki kell húzni... elég az ha a szivargyújtó drótjához hozzákötöm ezt? nem lesz baja az elektronikának?
műszerfal mögött vezesd el a kábelt és kösd a szivargyujtó csatijára a neon 12v-0V kábelét ....szerintem !
Szia!
Szerintem jobban jársz, ha megkeresed a biztosítéktáblát és keresel rajta egy üres biztosíték helyet és oda kötöd az összeset, így biztonságban lesz a kocsi elektromos rendszere
Szerinted a szivargyujtó nincs védve biztivel?
A biztitáblán rendesen el lehet keveredni az új Ottóknál! Természetesen, ha van pontos leírásod, gyakorlatod az autóelektronikában, akkor a bizti táblát ajánlom én is. Ennek hiányában a szivargyujtó sokkal biztonságosabb, egyszerűbb megoldás. :yes: Természtesen minden rákötött készüléket célszerű külön biztosítékkal védeni! :yes:
Hello!
A szivargyújtó is van védve biztivel, de eléggé gányolásnak tűnik, ha egy szivargyujtós dugóból lóg ki kismillió kábel az utastérben. A biztitábla nem bonyolult dolog, csak logikusan kell gondolkodni. U.i.: lehet, hogy nekem könnyű, mivel autós végzettségeim is vannak
de én nem is arra gondoltam hogy kilóg!! én úgy értettem hogy a fedele/műszerfal ezen része kicsavar-kipattint..kinek hogy majd mögötte bekábelezni....nem szeretem ha valami az útban van
háááát....veszek egy revoltek dupla szettet 1600,-
benne 2 neon+inv+kapcsoló+ragadós tappancsok egy olyan helyen kapcsolnám ahol el van rejtve és mégis csak oda kell nyúlni...kormány alatti résznél vagy a középső rész valamely biztonságos pontján...a ragacsok meg helyben tartanak mindent!
Sokkal célszerűbb az utastérvilágítással párhuzamosan kötni.
Értdemes elolvasni: [link=http://mazda.tx.hu/]http://mazda.tx.hu/[/link] 'LED'-es küszöb világítás Hasonló probléma
Hiace-m campervagonként üzemel. A raktérbe építettem be egy dulpa 30 cm revoltecet. Az egyiket kihosszabítottam, először jól működött, most viszont a hosszítottnak csak a fele világít szerintem a + ohmos ellenállás miatt. a Házat szétszedtem és önfuró lemezcsavarral rögzítettem. az öntappancs a rázkódástól elég hamar megadja magát. Ha még ütősebbek akarsz, ua lehet venni világító fonalat. Én a napellenzők, fölé a tetőkárpít és a kaszni közé szorítottam be. Villanyt vinni neki viszont macerás.
Ez azért jobb mert sötétben vezetés közben sem vakít el. Szábbéz
akkor a szivargyújtóról érdemes elektromosságot venni. akkor is működni fog a szivargyújtó ha ég a neon? nem fogja a biztosítékot levágni? tényleg azért kérdezem ezeket, mert szeretnék a kocsiba én is valamiféle szolíd világítást, de mindíg azzal beszéltek le, hogy a kocsi elektronikája bla bla bla. nem kell gondolni egy hiper autóra, 95ös Nissan almera
Üdv mindenkinek! Elnézést hogy belerondítok ebbe a topikba, de láttam hogy itt autó biztosítéktábla is szóba került és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni:
650000 db/év kapacitású, személygépkocsiba való biztosítéktáblát gyártó üzemet kell terveznem és az alapanyag kiválasztásán töröm éppen a fejemet. A kérdésem az lenne, hogy milyen elvárásoknak/szabványoknak stb. kell megfelelnie egy ilyen biztosítéktáblának? (magas hőmérsékleten is alaktartó, nagy méretpontosság, égésgátolt... ?) Már láttam egy ilyen terméket ami 20% üvegszálat tartalmazó poli(butilén-tereftalát)ból készült, tehát valószínűleg az lesz a jó választás. Aki tud valami erre vonatkozó szabványt, előírást vagy vannak tapasztalatai ezen a téren az kérem segítsen.
kérdésem lenne erről az itt megtalálható kapcs.rajzról.
az alkatrész listájába szerepelt egy "közepes sárga inverter trafó" ez mi????????????? egy kicsit bővebben erről irhatnátok nekem mert amikor ezt benyögtem a boltosnak kiröhögött +azt hittem elkéri a sárgalapom a válaszokat előre is köszönöm!
Pedig gyakorlatilag ez a neve... menj vissza és röhögd ki Te is.
Sziasztok!
Egy szakmai kérdésem lenne. Szeretnék a kocsimba egy 12V-os neont betenni. (2x30cm) Ez a cimke van a neon inverterén: - kimenö fesz (neonokhoz) 620V (DC/AC) - bemenö fesz az invertenek 12V (DC) A két neoncsőhoz tartozik egy inverter, ami a 12V-ból állit elö megfelelö feszt a csöveknek. Namár most ugye az autóban a nyugalmi fesz. 12V, az üzemi fesz. 14.2-14.4 V. Egyszer már bekötöttem a neont, de az elsö autó elinditáskor kivágta az inverterben levö üvegbiztositékot a +2V-os tulfesz miatt. Most kicserélem ezt a biztit és megelözve a bajt tennék az egész konstrukció elé egy elötétellenállást. Kérdésem az, hogy mekkora legyen ez, hogy ne vágja ki a 14.4V sem? Köszi mindenkinek!
Szakmai kérdés után egy költői: vajon miért fekszik egy csomó munka az oldal keresőjében?
Inkább egy 12V-os stab.kockát rakj be, mint ellenállást.
Ezeknek a csöveknek 400-500mA a felvett áramuk darabonként azaz a kettő 1A körül fogyaszt, tehát egy 2A tápkocka megfelelő hűtőfelületen, megoldja a problémádat.
Üdv. mindenkinek!
Énnekem be van rakva a kesztyűtartó alá a lábtérhez és a szivargyújtóról csentem áramot. Annyi az egész, hogy a szivargyújtó hátsó csatlakozójához csináltam egy "toldó" darabot melynek a pozitív részén van egy leágazás a neon trafójára. A test kábelt pedig odacsavaroztam a műszerfalat tartó lemezhez. De! a trafó után valamiért nem tudok semmilyen kábellel toldani a neonig. Valami speckó kábel kellhet hozzá? Mert 5 féle drótot kipróbáltam - anyag keresztmetszet szerint- de nem sikerült. Ha valaki tudna akkor ebben is segíthetne |
Bejelentkezés
Hirdetés |