Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok! Látom többen otthonvagytok az immos dolgokban. Az én problémám egy 2003-as avesis. Nem találok hozzá immo nélküli tartalmat, ebben lenne szükségem segítségre, vagy ha valaki meg tudná oldani nekem érné a pénzt. Köszönöm.
Sziasztok!
Jól sejtem hogy csak a visa3.5-ös verziója képes motorokat is diagnosztizáni? Vagy lehet az 1.83-al is? Ahogy nézem a raját csak a kontroller más. Ebben szeretnék segítséget kérni...
Bulesz!
Flash tartalmat ki tudod olvasni?
Vigyázz! A 3.5-öt hirdető oldalak nagy része, ha nem mind, hamis. A pénzt elküldöd, de terméket sosem kapsz!
Sziasztok!
Nekem a neten fellelető anyagokból még az sem egyértelmű,hogy létezik-e egyáltalán visa-uniscan-euroscan 3.xx ami biztosan működik! Látott már valaki működő példányt?Ki az eredeti gyártó?Létezik magyar nyelven?-nekem mintha lenne valami magyar verzió valahol,csak nem találom. Az 1.83 tudom,hogy minden létező formában van(sok nyelven,magyarul is,eredeti program nem gyári interfésszel,nem eredeti program még jobban nem gyári interfésszel),de ez a 3.xx nem tiszta valahogy. Na ebből a legfontosabb tényleg az,hogy [/u]Láttot-e már valaki 3.5-ös működő példányt?
Szia benci,
Nos írtam emailt, érdekelne a 1260as dump, ill cserélhetnénk tapasztalatot. Szia, Tomi
Sziasztok!
Megépítettem az első oldalon lévő kapcsolást, kihagytam két ic-t, bekapcsoláskor mind a három led vílágít. Mi lehet a hiba? Üdv.
hello mindenkinek. valakit nem erdekel immocleaner2, scp soft?
Sziasztok Nekem volna egy Fiat Bravam.Szeretnem a segitsegeteket kerni ,hogy mivel tunek hibat olvasni. (progi+interfesz) koszi
Sziasztok, egy kérdésem van hozzátok! Szeretném megépíteni a proci nélküli Uniscan-t aminek fent van a kapcsolása csak azt nem értem hogy minek az a plusz RX(L) TX(K) szál ami kijön a max232-ből .Erre kell az autó K,L szálát kötni. Egyáltalán MŰKÖDIK ez a kapcsolás valakinek ?? Érdemes nekiállni. Régi Fiat-hoz meg Alfa-hoz kéne a kábel. Előre köszi a választ.
Köszönjük a rajzot csak még egy segitség kellene.
Van a rojzon két tranzisztor aminek a száma kellene vagy valami azonositó. Előre is kösz
Bocs közben megtaláltam az eredeti rajzot,azon rajta van .esetleg honnan lehet letölteni egy nem lejáró uniscan programot hozzá?
Már megint bocs !
Tanulság : mindig az elejéröl kell kezdeni
Szeva Dudus! Időközben sikerült szereznem egy Stargas 898-ast - és abban uez a diagnosztikai faces van. Meg van hozzá a legfrissebb progim is. (4.90) ...de sajna ez egy hardverkulcsos cuccos, az viszont nincs! ...ötlet, segítség?! S.O.S.
Azt se tudod véletlen ki forgalmazta ezt a masinát idehaza?!
sziasztok! véletlenül nincsen valakinek használati útmutató a visa-hoz? pontosabban a diagnosztika közbeni, képernyő jobb oldalán lévő ikonok leirása érdekelne, hogy mi hogy merre! cserébe szivesen segitek autó témában ha bármiben tudok ha valakinek lenne, firkáljon nekem legyenszives köszi.
Szia! Ha jól sejtem akkor a kapcsolódás után a képernyő jobb oldalán megjelenő különböző szimbolúmokkal ellátott kis ikonok jelentése érdekelne. Na igen ezek a vezérlő egységekkel kapcsolatba lévő külső szenzorok, jeladók. Uniscannal kapcsolatban még nem találkoztam ilyen leirásokkal. ...de szerintem elég egyértelműek. (Bocsi, nem szoltam! Könnyű nekem! Autószerelő a szakmám.)
De ha gondolod nagyon szívesen segítek!
jómagam is szelelő vagyok,de nekem nem egyértelmű a jelentésük meg főként olvasásra-törlésre használom, de megismerném részletesebben köszi
Help valaki!!! Megépítettem a procik nélküli uniscant de sehogy sem akar kapcsolódni az autokhoz mindig azt irja a progi hogy csatlakoztassam az interfészt aztán csatlakoztassam az áramot.Több progival is próbáltam a crackelttel is de mind ezt csinálja.A K line out és in összezárva ahogy kell de mikor kapcsolódni akar akkor a led gyorsan villog de jön a "piros ablakban az üzenet" a led továbbra is gyorsan villog.Próbáltam már a com-okat megcserlni akkor is ugyan ez a szitu csak a másik led és a l line-ok összezárva.A kapcsolást már vagy szászor átnéztem de nem találok hibát.Rendesen dos7.1 alol fut.A com-ok is alaplapiak.Kifogytam az ökletekből. Valaki Please
Szeva! Na ezt sikerült találnom! ....bocsi ez Lengyelül van! ...de Magyart sehol nem sikerűlt fellelnem.
Ugy látom Te is rendesen bekaptad! Én is rendesen szívtam a " gyári" Uniscanommal! De mostmár működik! Azárt nem olyan nagy durranás ez a masina! Nagyon sok autóval nem veszi fel a kapcsolatot. (10-ből 5-6 autót nem kezel!!!) Meg olyan is van, a otor vezérlőt teljesen kezeli, az ABS-t, vagy más már nem hajlandó. Ugyhogy ....elég gyengusz!
Nem tudom a Te problémád mi okozza?! Nekem is ua.ez volt a problémám. ....sehogy nem akart kapcsolódni. :eek2:
Szerintem nem létezik a 3-as verzió! At ECU Reader diagnosztikai faces demoja az amit itt a 3-as v. 3,5-ös verzionak mondanak. ...de ha mégis valaki takálkozna 3-as működő verziojú kütyüvel az ne fogja vissza magát!!!
Üdv.
Olvasom hogy megépítetted az interfész ,szeretnék eggyet én is, ha sikerül akkor talán ketten megtaláljuk a hibát.Igaz én még nagyon az elején járok,mennyiböl sikerült összehozni ha nem vagyok indiszkrét,a nyáklemezt is te csináltad?
Szia!
Nyákot én csináltattam itt a neten egy sráccal, nem akartam bajlódni vele, olcsón dolgozik,ha érdekel megadhatom a weboldalt. De egyenlőre itt tartok,most úgy érzem neki ugrok megint és megveszem az alkatrészeket hozzá. Úgy saccoltam hogy 2 kilóbol kijön.
Ha ajálhatom, talán nézetek szét mennyiért lehet készen kapni. Az igazság az, hogy én is építettem 1-t évekkel ezelőt, de az sem akart működni. Aztán vettem 1 "gyárit"! ....na az se volt tökéletes, visszaküldtem! Kicserélték és ez most hibátlanul működik! ...ma is használtam. Nagyon sok autóval - a régebbi tipusokat értem - mással nem is tudok szót érteni! Például itt is szokot lenni!
A másik meg ha mindent felszámolok: - a nyák,(1-2 szFt) - az alkatrészek (1-1,5e Ft), műszer doboz( 5e!!! Ft), soros kábel (2x 1e Ft), OBD kábel (5-6e Ft) akkor majdnem ott vagyunk amennyiért lehet kapni. De lehet, hogy tévedek! Én itt vásároltam! ...és nagyon elégedett vagyok!
Szia! Neked mint autószerelőnek megéri persze. De nekem csak egy alfa145-öshöz kellene, hogy tudjam időnként diagnosztizálni. Remélem sikerülni fogösszerakni, volt akinek sikerült
Én épitettem 2-tőt de eggyik sem működik szerintem az atty Ic nélkül nem is fog pedig már mindenhogy kipróbáltam.De sok sikert a próbálkozóknak remélem nektek összejön,mert nekem mindig azt irja ki hogy "Csatlakoztassam az ecu reader-t és nézzen meg a powert".Ugyhogy szerintem én veszek egy gyárit.Amúgy én próbapanelen raktam össze és kb 3 ezerből.
Cuore Sportivo! Nem mondod, hogy Alfás vagy! ....vazeee! ..kicsi ez a világ! Az idén 20 Éve javítom az Olasz csodákat! (Újkgyóson Alfa-szervíz.) nekem is sok problémám van a régebbi alfák diagnosztizálásával. De többé-kevésbbé az Uniscan megoldja. Azért mondom, .... mert sajnos az esetek 20-30 %-ában nem boldogul velük. Úgy tapasztalom, hogy a régi 33-as, 75-ős, 155-ös, 164-eseket - abból is a soros 4 H; (TS, Nord) mocikat kezeli inkább. Neked milyen moci dorombol a vasban (...tán csak nem boxer?!)
Ha bármiben segíthetek csak szólj! |
Bejelentkezés
Hirdetés |