Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FM adó kapcsolások kérdések
Lapozás: OK   36 / 107
(#) kasztl válasza kendre256 hozzászólására (») Júl 2, 2009 /
 
bazze az gáz akkor inkább hagyom
(#) kezdofiu hozzászólása Júl 2, 2009 /
 
Hy! Köszi mindenkinek a gyors választ!
Másik megoldás lehetne, hogy a gépen nemcsak 1 output van hangra. Van négy output. Zöld, fekete, sárga, szürke. Elvileg a 3,5 mm-es jack-en ( a feketén) lehet sugározni antennával.
És vidéken egy kisfaluban ahova max. 50m-re sugárzok 100%, hogy nem kapnak el illegális sugárzás miatt. Csak arra kell, hogy ami gépen megy zene azt fogjam a kerti kiülőben.
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv: kezdőfiú
(#) tbalint3 hozzászólása Júl 6, 2009 /
 
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: Nagyon nagy baj ha ennek az FM adónak a tekercseit nem 0,4 és 0,5 mm átmérőjű rézhuzalból készítem hanem 0,7 mm átmérőjű rézhuzalból?
A válaszokat előre is köszönöm.
(#) zoka hozzászólása Júl 6, 2009 /
 
Sziasztok!

Szeretnék építeni egy FM adót. (kezdő vagyok a témában)
Már nagyon sokféle kapcsolási rajzzal találkoztam, így teljesen tanácstalan vagyok, és szükségem lenne némi segítségre az induláshoz.

Először is azt kellene meghatározni, hogy egy 150-200 m hatótávra hány mW teljesítménnyel kellene sugározni ahhoz, hogy ne sisteregjen, tisztán szóljon. Ha ez megvan, akkor megpróbálok ilyen teljesítményű kapcsolásokat nézegetni.

Igen, tudom, hogy nem lehet ebben a tartományban adni, de egy 300 m körzetben nincs senki, akit zavarhatna.

Ezután még biztosan lenne néhány kérdésem, de ahhoz el kell valahol indulni.

Köszönöm a segítséget!
(#) Medve válasza tbalint3 hozzászólására (») Júl 6, 2009 /
 
Hello, nem baj, sőt jobb is, csak kissé több helyet hagyjál, neki a panelen.
(#) pucuka válasza zoka hozzászólására (») Júl 6, 2009 /
 
Üdv!
Majdnem talált, az fm transmitterben jobb lett volna.
DE itt egy kapcsolás FM transmitter
Gondolom ez jó lesz.
(#) zoka válasza pucuka hozzászólására (») Júl 6, 2009 /