Fórum témák
» Több friss téma |
a képet telefonnal csináltam, azért ilyen, szóval lehetséges, a képen be is karikáztam hogy hol van az antenna része, itt egy kép
http://kepfeltoltes.hu/090808/kabel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg hogy milyen kábellel szeretném megoldani a dolgot, gondolom van ennek egy "másik neve is" mikor csak ugy magában rá nyomtam az antenna részére ezt a kábelt 30%rol 100%ra nött... ha levettem akkor vissza esett 30% ha vissza raktam megint vissza nőt 100% a tesztet egy sajat wifis routerrel csináltam
na, meg próbáltam első kísérletemet ne nevessetek ugye vannak wifis routerek amiknek a végén ott figyel egy pici antenna, na, azt az antennát le csavartam és az előző hozzászólásomban található kábel egyik végéhez rögzítettem, a másik végét meg a usb kari antenna részéhez, hát nem találtam új wifi hálózatokat, gondolom azért mert valamit rosszul csináltam, gondolom az árnyékolással lehetett a gond, kezdő vagyok még ebben a dologban de nem adom fel mert érdekel,
Itt a rögzítés mit is jelent? mert ha rpsma csatival csináltad akkor ok, de ha nem akkor az gázos.
Szerintem vegyél egy pigtailt aminek a végén egy rpsma ajzat van (Kívül csavaros rpsma). A másik vége mindegy mert azt le vághatod, és a kábelt meg blankolva be forrasztod de az árnyékolást is be kell forrasztani. ha ezzel megvagy akkor próbálkozhatsz. Másként nem látom értelmét. esetleg szerzel egy tönkrement mini PCI wifi kártyát és arról le szereled a csatlakozót és azt forrasztod be, de ekkor olyan pig tailt vegyél amin a csatlakozó is olyan hogy össze tud dugni. Fényképezésnél meg vedd figyelemben a minimáslis távolságot ahol még éles képet csinálsz. azért homyályos és nem mert telefonal csináltad. ha 20cm a min táv akkor probáld meg ezen kivül tartani a tárgyat ha 1m akkor nezen kivül. mert ez igy nagy szar.
Hello Haxy,
bocs h nem írtam rogton vissza csak el voltam foglalva... na csatoltam szebb képeket, ezeken megtudnád mutatni hova kossem az antennát? elóre koszi. udv Zoli