Fórum témák
» Több friss téma |
helo!
Nagyon kezdő vagyok szal melyik a jelfölf és a csillagföld?:O
itt vannak a képek
körömlakkal rajzoltam szal kicsit csúnya mert nem volt itthon filc.
a képen balról jobbra:+ - kimenet utána + 0 - utána - + bemenet
Tegnap kipróbáltam azt a verziót is, hogy a zeneforrást bekötöttem a szűrőbe, majd a szűrőt kötöttem a végfokba és úgy sem jó. Sajnos eddig itt tartok. Gondoltam készítek egy másik at, egy másik kapcsolási rajzot találtam, hátha az jó.
Szia nekem más a nyákom de a mellékelt kép szerint van bekötve. A tied is jó így ekkora gerjedést szerintem nem okozhat mint amit írtál. Valahol gyanús hogy zárlat van a panelen vagy valamit elkötöttél.
Helló !
Ha jól látom, a topi-féle aluláteresztőt építetted meg. Az a szűrő aktív, ami azt jelenti, hogy a végfok előtt a helye. Nagy hiba, hogy a végfok kimenetével kötötted össze. Gondold végig! A szűrő bemenete néhányszáz mV-t (775mV 0 dB-nél) vár, te meg ráküldtél sok-sok voltot... Ergo, 99,9999% hogy a TL062 elszált. Cseréld le, ha szerencséd van, a cucc működni fog. Pedro
Próbálj meg nyákot vonalzóval, és filctollal rajzolni. Most lehet, hogy véletlenül megöltél egy drága végfok IC-t, plusz elpazaroltál egy nyákot... Tanulópénznek elég sok...
0,3mm-es Edding alkoholos filc nagyon jó nyákkészítésre, írószerboltban 250Ft körül van. Bár rám az első ilyen filcemet elektronikai alkatrészboltban 650-ért sózták rám
Köszi, sajnos az alsó rész ezüst festéket megkapta a lakk rétek úgyhogy kezdhetem előröl. Most már harmadszor. csiszolás festés csiszolás.... Valami vízbázisú lakk kellene.