Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kapcsolási rajzot keresek
 
Témaindító: Kallai Csaba, idő: Márc 11, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   116 / 375
(#) llaci56 válasza balint.magyar hozzászólására (») Márc 25, 2010 /
 
De ez a "kapcsolási rajzot keresek" topik!
Készülékekhez, készülékek javításához, fellelhetetlen vagy nehezen fellelhető kapcsolási rajzok keresésére való!
(#) balint.magyar válasza llaci56 hozzászólására (») Márc 25, 2010 /
 
@llaci56: kezdő vagyok elektronikában, nekem ez is kapcsolási rajznak számított, de most hogy elmodtad, már értem, miről is szól ez a topic. Tudnál ajánlani a fenti kérdéshez topicot?

Köszönöm!
(#) llaci56 válasza balint.magyar hozzászólására (») Márc 25, 2010 /
 
Talán, ha tudnánk, hogy mi lesz ez, könnyebben találnánk hozzá témát, vagy megoldást.
(#) llaci56 válasza balint.magyar hozzászólására (») Márc 26, 2010 1 /
 
...és létezik egy "Kezdő kérdések" rovat is, ahol szintén felteheted a kérdésedet.
(#) balint.magyar válasza llaci56 hozzászólására (») Márc 26, 2010 /
 
Ez a moderálás nem volt jó ötlet, most akkor fogalmazhatom meg előről

@llaci56: köszönöm, megpróbálom ott!
(#) balint.magyar válasza balint.magyar hozzászólására (») Márc 26, 2010 /
 
(elölről) ...ja megvan, az előző oldalon, sorry, nagyon zöld vagyok.
(#) dejoe válasza zsotesz1 hozzászólására (») Márc 27, 2010 /
 
Igen , erről van szó , nagyon köszönöm.
(#) Majoros Zsolt hozzászólása Márc 27, 2010 /
 
Neovo X-17A monitoromnak elment a háttérvilágítása. Valószínűleg az inverter halt meg. Tudna valaki segíteni kapcsolási rajzzal vagy egy címmel, ahol lehet vásárolni hozzá alkatrészt.
(#) liderces hozzászólása Márc 30, 2010 /