Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Fordulatszámmérő kétütemű motorra
Szia!
A simson .hu-n lévő fordulatszámmérő könnyen megépíthető . Én is kezdő vagyok (első áramköröm) de nekem működik .
Nem egyszerű szerintem megoldani. eleve csak 3000-ig mér. Meg 24v-ot csinálni simsonon nem egyszerű. Talán ha beszereznéd a rajzát kilehetne valamit okoskodni, de egyszerűbb építeni egyet ami idevaló.
hali mindenkinek!
Na ugy döntöttem, hogy építek egy forulatszámmérőt a simsonomnak... teláltam egyet csak ez elvileg 12V ére van, nekem meg 6V -re kellene. Mit kell ezen átalakítani, hogy 6V -n mennyen? Köszi mindnekinek a válaszokat! Üdv!
Helló!
Tudom, elég régi a kérdésed, de én régebben használtam már ennek a fordulatszámmérőnek az F/U konverterét, és az 1.5 µF helyett 1 µF-os elektrolit kondit tettem. Kifogástalanul működött. Viszont most összeraktam a 3 hozzászólással ezelőtt csatolt képen lévő rajzból a LED meghajtó részt (LM3914 + 2 x 2.2k), az 5-ös lábak és egy 10k-s poti közé raktam egy 8.2k-s ellenállást, a poti egyik széle testen, másik 5V-on (szimuláltam az F/U konvertert). A helyzet az, hogy az alsó IC-hez tartozó LED-ek szépen végigmennek, ahogy tekerem fel a potit, viszont utána a többi egyszerre kezd világítani. Na most ez csak olyan dugdosós próbapanelen van összerakva, de mégsem találok hibát, elkötést, és nem is értem a jelenséget. IC-ket felcseréltem, hátha rossz az egyik, de a hiba maradt. Járt már így valaki? Üdv Krisz
Hello a digitális fod mérőt hogy csináltad nincs képleted ? Ha van létszi küld el buldog94@citromail.hu
Mégegyszer írok végig olvastam ezt az egész fórumot mindenki a szocis ford mérőt mondják hogy rosz meg minden de van egy hasonló az jó Bővebben: Link. Nem tud valaki ojat ajánlani kapcs rajzal kijelzőset ami 18000 ig mér mert nem tudom a motorom ford számát de pörög mint őrült. Aggódom nem e 10000 fölött van. Nagyon kezdő vagyok faterom tudná ezt megoldani csak kapcs rajz kéne hogy kell a ki indulástól. köszi előre is
Heló Bagett!