Fórum témák
» Több friss téma |
Nem teljesen világos a kérdés, persze, hogy össze kell őket kötni...
Már sokszor leírtuk, hogy a 6 vezeték az 2 pár váltóérintkező (váltó), bárhogy lehet kötni. Neked a Com és a NO kell mindkét kötegből (nyitás/zárás), a NC nem. A Com-ok mennek a testre, a maradék két szál pedig a kp zárhoz. Előtte próbáld ki, hogy az a fehér és barna be van-e kötve, jártam már úgy, hogy kihagyják. De semmi vész, ilyenkor a kötegben levő barna/fehér vezetéket kell használni. Üdv Inhouse
Sziasztok!
Segítséget kérek! Sajnos elveszett a LASERLINE 910E típusú autóriasztó "vadi új" csatija és ráadásul a bekötési útmutatója is. Ha valakinek meg lenne és elküldené , nagyon hálás lennék!
Sziasztok !
Segítséget kérnék! Vettem egy Opel astrát,amiben találtam egy kütyüt a műszerfal alatt. A típúsát nemtudom, mert semmi nemü írás nincs kívül. Belül viszont 3relé van, és egy PIC 16C54-XTI/P a vezérlője.Két szinű ledhez van egy csati kivűl, és ami érdekes 6 érintkezős csatinak mind a 6 vezetékje fekete. Amit még tudok,hogy vezérel egy mágnes szelepet az üzemanyag szűrő előtt.Egy kis hab a tortán, mivel ez müszf.. alatt volt valahogyan beázott led csatinál.Hát kb.... ennyi a problémája. Kérésem a következő: fel ismeri ezt valaki,bekötési rajz vagy típussal tudnátok nekem segíteni. Elöre is nagyon megköszönném... Pár képet fel tettem róla.
A leírás alapján egy utólagos indításgátló. De mivel kapcsolod?
indul az autó?
Valoszinüleg nem indulna, mert a szerelő kiiktatta. Mivel motor hibásan vettem, de ez a része már kész van. Kapcsolni nem tudom mivel nincs hozzá semmi ilyenem, de viszont van egy két vezetékes érzékelö, ami a szélső két érintkezösbe megy. Ez úgy néz ki mint egy piezo hangszoró, és az ujom hegye fér bele. Ez valami érzékelö lenne?
Igen, valószínüleg ehhez kell hozzáérinteni a kulcsát minden indítás előtt. Ha az nincs meg, semmire nem mész vele. Alakitsd vissza, nehogy meglepetést okozzon.
Sziasztok!
Egy szerintem nektek egyszerű kérdésem lenne... Vettem és beszereltem a Fordomba egy központi zár szettet. (YH-8502) Minden jól működik, viszont a vezérlő egységen van egy kék vezeték, ami nem tudom mire kell Nem is foglalkoztam vele, de mostmár kezd érdekelni... Elvileg ezen nincs zárásjelző fénynek való vezeték... Van a doboz oldalán egy rajz, de azon sincs jelezve (sem a képen..) Nyitás-zárás esetén pár mV feszültséget ad, érdekes módon a fázis és ezen vezeték közt 4-5 volt feszültség van (mindig), ami szintén nyitás/zárás hatására minimális mértékben felugrik. (Lehet, hogy ez a riasztónak adna jelet? Ha lenne..) Előre is köszi!
Ha vezetéknélküli a szett, akkor esetleg az antenna...
Mégis ennyi infóból mit tudnánk mondani? Üdv Inhouse
Én is gondoltam rá, elég erős rézvezeték, vastagabb köteg, mint amik a motorokhoz mennek...
Jé ezt itt régebben jól elírtam...
Idézet: „Meg kell nézni, hogy az 5 vezetéken van-e állandó 12V, elvileg 4 lábon is az lesz alap esetben, mivel azt kapcsol a motorokra nyugalmi állapotban (vagy 3db +12V lesz).” Szóval nem 12V, hanem test lesz 4 lábon inkább, az esetek 99%-ban. Üdv Inhouse
Akkor az lesz. Külön jön ki a doboz sarkából, nem? Szigeteld le a végét, ha megblankoltad! Remélem nem vágtál belőle...
Azért lassan simán elmennék gondolatolvasónak... Üdv Inhouse
OK, köszönöm..
Blankoltam, vágtam belőle, hozzátoldottam egy kb. 2 méteres darabot ( hogy elérjen a méricskéléshez a ZÁÁramig), leszigeteltem a végét, feltekertem és bedobtam a műszerfal belsejébe. (hátha jó lesz valamire...) (basszus, tudom hova lett a hangfalkábel, amit nem találok tegnap óta! )
Állítsd vissza az eredeti hosszát és szigeteld le!
Üdv Inhouse
Igazából ahogy írtam,nem kiakarom iktatni hanem megjavítani,vagy cserélni de erre a típusra. Ezért kellene ha valaki tudna típust,vagy azt hogy hol keressek rá. A problémája szerintem nem tul nagy mivel a led csati kapott egy kis vízet. Amúgy az indító kulcs az megvan azzal indítok.
Én nem az indítókulcsról beszélek, hanem az immó "kulcsáról". Ha nincs meg, mehet az egész a kukába.
Én nem az indítókulcsról beszélek, hanem az immó "kulcsáról". Ha nincs meg, mehet az egész a kukába.
Hali. Még új vagyok itt, és mint oly sokan én is csak kérdezni szeretnék. Na szóval pneumatikus kp zárammal már 'szenvedek' egy ideje, mert az a jelenség, hogy kulcsal is és a riasztó távval is kinyit rendesen de bezárni csak (nem mindig) nyitás után tudok! Nem tudom érthető-e? Lényeg az hogy nyitással semmi gond zárásnál néha előbb nyitni kell mert nem hajlandó lezárni. Hallatszik ill., látszik is a belső világításon , hogy kapja a jelet a zár vezérlő egység, de mintha a záró relé nem húzna be. 80-as Audim van gyári a zárvezérlő. Annyi látszik a reléknél, mint amikor az elemből kifolyik a sav olyan zöld 'trutyi' van rászáradva a panelra. Ez az egyik gondom. A másik hogy ilyen reléről nem is hallottak a boltban. Már abban sem vagyok biztos hogy relé. Ez van rajta: Siemens V23072-C1056-X101 Germany BC2DD Ha vki tud ebben segíteni azt megköszönném!!!
Ja és még annyi, hogy a neten se találtam semmit se a hibáról, se a 'reléről'. Autó vill.szerelő azt javasolta vegyek bele másik kp zárat, de ezazért nem nyerő mert ez vezérli a késleltetett világítást is szerintem. Mert ha lehúzom a csatit úgy működik a belső világítás mint egy Zsiguliban. Sajnálnám kidobni az egész cuccot + venni újat, mikor szerintem ez megoldható lehet házilag olcsóbban. Na most már elég az írásból mert nem regénynek szántam. DE!! még annyit, hogy riasztót, ablakemelő modult most raktam bele, de előtte sem volt jó.
Bocsi hogy ilyen későn válaszolok,csak nem voltam internet közelében. Szeritem ez nem kulcsos hanem érintős, ugyan is utána olvasva van kulcsos és érintőszenzoros.Az a baj hogy sehol nemtaláltam a neten ilyen típust, és nemis tudom beazonosítani. Ebbe nem-e tudnál nekem segiteni,esetleg hol keressem vagy kihez forduljak.Mégegy pici kérdésem Piranha 820sa kártyás riasztó bekötési rajz kellene.
Ja, én azt az érintőt merészeltem kulcsnak nevezni.
Na szóval, ha nincs meg az érintője, akkor mehet az egész a kukába. :yes:
Bocsi hogy beleszólok, de az én problémámra nem tudtok vmi megoldást? Válaszotokat megköszönném. Egyáltalán mi lehet ez a Siemens cucc.
Ez így a neten nem biztos, hogy menni fog. Azok a relék a kompresszorban találhatók? Ha trutyis, először mindenképp meg kéne takarítni.
Bocs a késői válaszért, de most jöttem haza. Rakok fel egy pár képet hátha az segít. Mellesleg mostmár a relék melletti dióda is trutyis.
A képek.
És íme a relé kiforrasztva, alulról fotózva. Azt írtad így neten keresztül nem megy én debrecen környéki vagyok ha tudnánk vhol találkozni az jó lenne.
Pattintsd szét, csiszold meg érintkezőket. Nagy baja nemigen tud lenni, ha mégis, autósboltban veszel helyette 500 ft-ért egy másikat.
Az bizony csúnyán beázott. Típus hiba (VW, Audi). Ha a tisztítástól nem jön helyre, vehetsz másikat 1 vagyonért. :rinya:
|
Bejelentkezés
Hirdetés |