Fórum témák
» Több friss téma |
nem vagyok, hülye, jól tudom mi a fene az az ELM327, engem az érdekel, hogy ez az autótípus milyen protokollt használ, mert eléggé ellentmondásosak a neten található infók.
Fogalmam sincs, milyet használ, ezért ajánlottam az ELM327-est , mivel ez minden OBD2-eshez jó.
Rendben, és köszönöm is szépen, csak az van, hogy én szoktam másokat a gugli használatára ösztönözni, mert én magam is azt túrom fel először akár napokig, és ha ott nem találok valamit, akkor kérdezek. (szóval engem bánt, hogyha nekem valaki ezt javasolja )
Hali!
Szóval az ELM327 chip-s kütyük kezelnek elég sok protokolt, többek közt a CAN- rendszert is. Amennyiben kicsit többet szánsz rá és még több protokolt akarsz (megbízhatóbb, nem utángyártott eszközt) ajánlom az AGV4000 vagy 4500-at. Jó magam is végig jártam ezt az utat és Ford-t használok. (ELM320,327,SCAN5,AGV) Üdv.
aki tud oroszul az le tudná fordítani a pdf 4. oldalán jobb oldalon felül található részt?
http://www.obddiag.net/rus/rh/rh_allpro.pdf ami úgy kezdődik, hogy IC2-1, R4... és Q2,D6, R5... (azt a hibát kapom, hogy PWM Bus(-) wiring failed)
Szia!
Az otrisátelnüj az negatív, a polozsítelnüj pozitív. A többit is le kellene fordítani?
ír valamit arról, hogy mi van akkor ha rosszul bekötött PWM hibaüzenetet ír ki ami a 9. ábrán van?
Annyira azért nem értem az oroszt, de valami olyasmit ír, hogy: a vizsgálat öndiagnosztikával indul és a CAN elidőzik az MCP2551-nél és az irányítás kikövetkezteti, hogy a 6 és a 7 pontok közül hol van a 2.5volt?
A VDS209 VWtools az nem lenne jó neked? Az magyar nyelvű.
Na oké...
megépítettem az AllPro-t, kipróbáltam, PWM helyett CAN-t tud Még át kell nézni a CAN vezetékezését meg a lezáró ellenállásokat mert a scanmaster-elm "too many read error" üzenettel néha megáll, bár ez lehet hogy firmware vagy a pc-s progi hibája. Ti találkoztatok már hasonlóval?
Üdv! Tudnátok nekem ajánlani, egy lehetőleg magyar nyelvű szoftvert, ELM327-es obd kábelhez? Hozzá jutottam egy ilyen kábelhez. Elvileg a Combomat is ilyen meg a nubirámat is lehet vele olvasni! Előre is köszönöm!
Hali!
Az MoDiag és az ELMScan-t tudom ajánlani, legjobb viszont a DigiMoto és ScanXl ELM viszont nem HU. Üdv.
Köszi! Megkeresem őket!
Sziasztok,egy kérdésem lenne hozzátok.
Ez az op com kábel vajon megér ennyit??
Már törölték a hirdetést, úgyhogy passz... Ha hasznát veszed, megéri.
Most nézem én is
Ha nem írod észre se veszem,akkor erről lekéstem
Ennyiért tudsz venní szinte már bárhól! Egyébként a véleményem az, hogy igen simán megér ennyit!!! ... és nagyon jól működík! (Ha nem valamí gagyi klón!)
Köszi szépen a válaszod,arra esetleg tudnál választ adni,hogy a magyar op-com programmal működik e,vagy ez is törli magát.
Én ELM327-hez több progit is használtam,de ami nekem a legbeváltabb,az EasyObdII akármelyik verziója.Angol nyelvű,de pár használat után már mindent tudsz.
5000Ft-ért vettem kk/l usb vagcom interfészt,
Opel AB-com progival kiválóan működik,meg persze Vag progikkal is.
Sziasztok!
Autó vásárlás elött vagyok és kinéztem egy 2006-os C4-et,de mielött megszerzem meg szeretném tudni hogy mivel lehet a lelkébe turkálni.Most 1 ibizám van és azt is kellet piszkálni (igaz nagyon ritkán)és olyat akarok választani amit minimálisan lehet piszkálni. :yes: köszike
Az én véleményem,hogy franciát én sose vennék,de te tudod.
Mondjuk én a Citroent bottal se piszkálnám...
hallottam mar en is a cifra hibaikrol... francia autot semmikepp sem vennek
most aztán tényleg elbizonytalanodtam hogy meg vegyem-e a citromot pdig nagyon tecccik :bummafejbe: {előre is bocsi a moderátoroktól DE AKKOR MIT VEGYEK?)
Nem csak a Francia létezik a világon
Én maradnék a németnél,VW,Audi,Seat,stb Tudom a seat az nem német,de valahol mégis mert vw csoportba tartozik.
OFF:
Hagy gratuláljak nektek, amiért sikerült elbizonytalanítani valakit, aki semmit nem tud az autóról, amit kinézett, mindössze olyan előítéletek miatt, amikből talán a tizede se igaz. Bennünk magyarokban hatalmas előítélet dívik a francia, olasz, német, ... autók iránt (igen, a német iránt pozitív előítélet, hogy a németek jók, holott eszméletlen sok hulladékot gyártanak!). Nem mellesleg a C4-ről csak jót hallottam, messze jobban van összerakva, mint a C5, kifejezetten jó futóművel. Ha meg azt is hozzáteszem, hogy rokonnak van C5-je és eddig mindössze annyi baj volt vele, hogy a benzintank betöltőnyílását szétqrták neki egy parkolóban, ahol kilopták belőle a naftát... (igen, első tulaja az autónak) Nem mellesleg a totalcar népítéletét érdemes elolvasgatni, ahol a tulajok írják le a véleményüket az autójukról, és általában elég jó körképet ad arról milyen is az autó. Arra pedig kifejezetten kérnék mindenkit, hogy a hülye előítéleteket próbálja meg leküzdeni, a használtpiac tökéletesen eltorzított világából kiindulva csak egy torz képet lehet kapni a dolgokról. Rengeteg cégautó (=nincs gazdája autók) van a használtpiacon, amit jobb elkerülni, és igen, ezekből eszméletlen mennyiségű francia és olasz autó van, amit a megbízhatóságuk és szervízigénytelenségük, sokszor még olcsóságuk miatt vettek meg anno, de az előítéletektől fűtött alkalmazottak nemtörődömsége miatt valóban gallyra mentek, majd apró kozmetikázás után kerülnek ki a használtpiacra. Tény, hogy én se vennék CIB bankos peugeot partnert, hiába bank, az összes autójuk hulladék, úgy lelakták őket. Az egészből annyit akartam kihozni, hogy mindenképen az autót magát kell megnézni és az összképet látni, ha meg tetszik, akkor érdemes utánaolvasni, nem pedig a németmániákusok (ez magyar népbetegség, hogy német=jó, holott nem igaz, azok is csak autókat gyártanak) véleményére hallgatni. |
Bejelentkezés
Hirdetés |