Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » OBD (autós) készülék
Lapozás: OK   43 / 60
(#) dpeti válasza akos70 hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
azaz a CAN-t tudom használni?
(#) akos70 válasza dpeti hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
(#) dpeti válasza akos70 hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
nem vagyok, hülye, jól tudom mi a fene az az ELM327, engem az érdekel, hogy ez az autótípus milyen protokollt használ, mert eléggé ellentmondásosak a neten található infók.
(#) akos70 válasza dpeti hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
Fogalmam sincs, milyet használ, ezért ajánlottam az ELM327-est , mivel ez minden OBD2-eshez jó.
(#) dpeti válasza akos70 hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
Rendben, és köszönöm is szépen, csak az van, hogy én szoktam másokat a gugli használatára ösztönözni, mert én magam is azt túrom fel először akár napokig, és ha ott nem találok valamit, akkor kérdezek. (szóval engem bánt, hogyha nekem valaki ezt javasolja )
(#) Pepebá válasza dpeti hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
Hali!
Szóval az ELM327 chip-s kütyük kezelnek elég sok protokolt, többek közt a CAN- rendszert is.
Amennyiben kicsit többet szánsz rá és még több protokolt akarsz (megbízhatóbb, nem utángyártott eszközt) ajánlom az AGV4000 vagy 4500-at.
Jó magam is végig jártam ezt az utat és Ford-t használok.
(ELM320,327,SCAN5,AGV)
Üdv.
(#) akos70 válasza dpeti hozzászólására (») Okt 3, 2010 /
 
Van az úgy, hogy akasztják a hóhért.
(#) dpeti hozzászólása Okt 4, 2010 /
 
aki tud oroszul az le tudná fordítani a pdf 4. oldalán jobb oldalon felül található részt?
http://www.obddiag.net/rus/rh/rh_allpro.pdf

ami úgy kezdődik, hogy IC2-1, R4... és Q2,D6, R5...

(azt a hibát kapom, hogy PWM Bus(-) wiring failed)
(#) VIM válasza dpeti hozzászólására (») Okt 4, 2010 /
 
Szia!
Az otrisátelnüj az negatív, a polozsítelnüj pozitív. A többit is le kellene fordítani?
(#) dpeti válasza VIM hozzászólására (») Okt 4, 2010 /
 
ír valamit arról, hogy mi van akkor ha rosszul bekötött PWM hibaüzenetet ír ki ami a 9. ábrán van?
(#) VIM válasza dpeti hozzászólására (») Okt 4, 2010 /
 
Annyira azért nem értem az oroszt, de valami olyasmit ír, hogy: a vizsgálat öndiagnosztikával indul és a CAN elidőzik az MCP2551-nél és az irányítás kikövetkezteti, hogy a 6 és a 7 pontok közül hol van a 2.5volt?
(#) VIM válasza dpeti hozzászólására (») Okt 4, 2010 /
 
A VDS209 VWtools az nem lenne jó neked? Az magyar nyelvű.
(#) dpeti válasza VIM hozzászólására (») Okt 10, 2010 /
 
Na oké...
megépítettem az AllPro-t, kipróbáltam, PWM helyett CAN-t tud

Még át kell nézni a CAN vezetékezését meg a lezáró ellenállásokat mert a scanmaster-elm "too many read error" üzenettel néha megáll, bár ez lehet hogy firmware vagy a pc-s progi hibája. Ti találkoztatok már hasonlóval?
(#) Peti.Janka hozzászólása Okt 20, 2010 /
 
Üdv! Tudnátok nekem ajánlani, egy lehetőleg magyar nyelvű szoftvert, ELM327-es obd kábelhez? Hozzá jutottam egy ilyen kábelhez. Elvileg a Combomat is ilyen meg a nubirámat is lehet vele olvasni! Előre is köszönöm!
(#) Pepebá válasza Peti.Janka hozzászólására (») Okt 20, 2010 /
 
Hali!
Az MoDiag és az ELMScan-t tudom ajánlani, legjobb viszont a DigiMoto és ScanXl ELM viszont nem HU.
Üdv.
(#) Peti.Janka válasza Pepebá hozzászólására (») Okt 21, 2010 /
 
Köszi! Megkeresem őket!
(#) attika hozzászólása Okt 21, 2010 /
 
Sziasztok,egy kérdésem lenne hozzátok.
Ez az op com kábel vajon megér ennyit??
(#) SzervízMacska válasza attika hozzászólására (») Okt 24, 2010 /
 
Már törölték a hirdetést, úgyhogy passz... Ha hasznát veszed, megéri.
(#) attika válasza SzervízMacska hozzászólására (») Okt 24, 2010 /
 
Most nézem én is
Ha nem írod észre se veszem,akkor erről lekéstem
(#) Hari1231 válasza attika hozzászólására (») Okt 25, 2010 /
 
Ennyiért tudsz venní szinte már bárhól! Egyébként a véleményem az, hogy igen simán megér ennyit!!! ... és nagyon jól működík! (Ha nem valamí gagyi klón!)
(#) attika válasza Hari1231 hozzászólására (») Okt 25, 2010 /
 
Köszi szépen a válaszod,arra esetleg tudnál választ adni,hogy a magyar op-com programmal működik e,vagy ez is törli magát.
(#) szecsike válasza Peti.Janka hozzászólására (») Okt 27, 2010 /
 
Én ELM327-hez több progit is használtam,de ami nekem a legbeváltabb,az EasyObdII akármelyik verziója.Angol nyelvű,de pár használat után már mindent tudsz.
(#) szecsike válasza attika hozzászólására (») Okt 27, 2010 /
 
5000Ft-ért vettem kk/l usb vagcom interfészt,
Opel AB-com progival kiválóan működik,meg persze Vag progikkal is.
(#) zoox hozzászólása Nov 2, 2010 /
 
Sziasztok!
Autó vásárlás elött vagyok és kinéztem egy 2006-os C4-et,de mielött megszerzem meg szeretném tudni hogy mivel lehet a lelkébe turkálni.Most 1 ibizám van és azt is kellet piszkálni (igaz nagyon ritkán)és olyat akarok választani amit minimálisan lehet piszkálni. :yes:
köszike
(#) attika válasza zoox hozzászólására (») Nov 2, 2010 /
 
Az én véleményem,hogy franciát én sose vennék,de te tudod.
(#) akos70 válasza zoox hozzászólására (») Nov 2, 2010 /
 
Mondjuk én a Citroent bottal se piszkálnám...
(#) dpeti válasza akos70 hozzászólására (») Nov 2, 2010 /
 
hallottam mar en is a cifra hibaikrol... francia autot semmikepp sem vennek
(#) zoox válasza attika hozzászólására (») Nov 3, 2010 /
 
most aztán tényleg elbizonytalanodtam hogy meg vegyem-e a citromot pdig nagyon tecccik :bummafejbe: {előre is bocsi a moderátoroktól DE AKKOR MIT VEGYEK?)
(#) attika hozzászólása Nov 4, 2010 /
 
Nem csak a Francia létezik a világon
Én maradnék a németnél,VW,Audi,Seat,stb
Tudom a seat az nem német,de valahol mégis mert vw csoportba tartozik.
(#) bbb válasza zoox hozzászólására (») Nov 4, 2010 /
 
OFF:

Hagy gratuláljak nektek, amiért sikerült elbizonytalanítani valakit, aki semmit nem tud az autóról, amit kinézett, mindössze olyan előítéletek miatt, amikből talán a tizede se igaz.

Bennünk magyarokban hatalmas előítélet dívik a francia, olasz, német, ... autók iránt (igen, a német iránt pozitív előítélet, hogy a németek jók, holott eszméletlen sok hulladékot gyártanak!).

Nem mellesleg a C4-ről csak jót hallottam, messze jobban van összerakva, mint a C5, kifejezetten jó futóművel. Ha meg azt is hozzáteszem, hogy rokonnak van C5-je és eddig mindössze annyi baj volt vele, hogy a benzintank betöltőnyílását szétqrták neki egy parkolóban, ahol kilopták belőle a naftát... (igen, első tulaja az autónak)

Nem mellesleg a totalcar népítéletét érdemes elolvasgatni, ahol a tulajok írják le a véleményüket az autójukról, és általában elég jó körképet ad arról milyen is az autó.

Arra pedig kifejezetten kérnék mindenkit, hogy a hülye előítéleteket próbálja meg leküzdeni, a használtpiac tökéletesen eltorzított világából kiindulva csak egy torz képet lehet kapni a dolgokról.
Rengeteg cégautó (=nincs gazdája autók) van a használtpiacon, amit jobb elkerülni, és igen, ezekből eszméletlen mennyiségű francia és olasz autó van, amit a megbízhatóságuk és szervízigénytelenségük, sokszor még olcsóságuk miatt vettek meg anno, de az előítéletektől fűtött alkalmazottak nemtörődömsége miatt valóban gallyra mentek, majd apró kozmetikázás után kerülnek ki a használtpiacra. Tény, hogy én se vennék CIB bankos peugeot partnert, hiába bank, az összes autójuk hulladék, úgy lelakták őket.

Az egészből annyit akartam kihozni, hogy mindenképen az autót magát kell megnézni és az összképet látni, ha meg tetszik, akkor érdemes utánaolvasni, nem pedig a németmániákusok (ez magyar népbetegség, hogy német=jó, holott nem igaz, azok is csak autókat gyártanak) véleményére hallgatni.
Következő: »»   43 / 60
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem