Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Akkor vajon mitől olyan drága egy fej?
Elég bátor megoldás, vajon hogy oldja meg ha a két fej nem egyszerre kap találatot.
Minden a CPU-ban történik, a fejekben csak a vevö és a lézer+meghajtása van
Bármelyik fej találatot kap,az összes blokkol - a szinkron azért lehet annyira pontos,mert mindent a cpu vezérel -és biztosan mindegyiknek külön portja van ,mivel a ceptor üzemel parkolóradarként is-akár egy fejjel is
A fej ára meg valószinüleg mesterségesen van magasan tartva- a technológia nem indokolná ezt
Hat valamin keresni is kell A lezerdioda darabja 5k, vevo aramkor (5-10k), +nyak +egyedi dobozolas: infrat atengedo anyaggal kiontve. Szerintem ez utobbi lehet talan a leghuzosabb, mivel spec ontoforma van hozza, hiszen mint latszik a vevo ele lencset is formaznak a kitolto anyagbol.
Ennek eleg kicsi a valoszinusege, hiszen a szabadteri terjedesbol eleg kicsi kesleltetes jon ki. Ha egy orajel elcsuszas van a ket impulzus kozott, az azt jeleni, hogy akar 6 metert utazott az impulzus a ket fej kozott. En ezert gondoltam arra, hogy fejenkent kulon kulon szamlalo kell mindegyiknek kulon memoria teruleten tortenik az analizise es a kozponti algo csak azt valasztja ki, hogy melyik alapjan zavar.
Ez biztos? Mármint hogy mindegyik blokkol? A videókon nem ezt láttam de lehet, hogy benéztem valamit.
Ok, de mi van ha nagyobb különbség van, mert az egyik mondjuk visszaverődésből is kap impulzust? Akkor mi alapján dönt? Na jó, a gyakorlat azt mutatja, hogy még mindig az LI a legmegbízhatóbb [b]gyári blokkoló.
100 % ,hogy mind blokkol ! A videóim között is van olyan,amin látható,hogy csak az egyik fejet ingerlem és mindkettö villog - de a legjobb példa nemrég volt egy haverom autójával - egymás mögött álltunk ,az ó autójának hátsó fejeit teszteltem és amikor rálöttem a teszterrel,az én automban is beindult a sziréna ,utána öngerjesztö folyamatban maradtak -csak akkor állt le a sikitozás,amikor kikapcsoltam a blokkolót
Értem Kösz!
Ezert meri minden 5. impulzust, hogy ne szamitson a reflexio.
Nekem 2 fejes kiyo-m van, fehér autóra szerelve, és fáma3 50 méterről mérte csak meg. Nem tudom pontosan hová mértek mert rendőrök voltak, gondolom úgy csinálták ahogy a többi autót is.
Nem akarlak bántani,de a fama3-at nagyjábol egy karácsonyfaizzó is képes megzavarni Az scs102-103 is csak azért komplikáltabb,mert a többihez képest sokkal magasabb frekin dolgozik
Egyébként a magyarországi mérési gyakorlat miatt az 50m sajna nem elég a védelemhez-tekintve,hogy 40-80m környékére van beállitva a trafi : aki ebbe a tartományba érkezik,azt megméri . Ha nincs szerencséd,akkor pont nem zavarja meg a blokkolód a mérést
Hát azért a karácsonyfa izzó kicsit túlzás.
Brute force nem vitte, pedig a FAMA II-t letérdeltette.
Na mar alig varom a 2011-et. Akkor jon az AT32UC3C szeria. (Amugy a bemondashoz: AVR-re van mp3/wma library)
Tudod,hogy milyen Fw volt az F2-ben ? 5.10 v. 5.12 ? Több lézerrel mértem vagy mértek engem már,de a legbrutálisabb eddig az 5.12-es F2 . Minden mást gond nélkül zavart a rendszerem ,de azzal még elölröl is volt néha érvényes mérés.
Fama2 5.10 , fama3,laser atlanta normal és rejtett modban, scs103 - minden esetben JTG , F2 5.12-vel 7 mérésböl 3x meg tudtak mérni (41,34 és 22 méterröl)
En is voltam ilyen meresen, es ott Prolaser II v5.12-vel 40-60 meterig ment, mig Prolaser III-mal 300meter volt.
Azért ezt az 5.12-es F2-őt szívesen megmérném PPS-re.
Lehet hogy csak ennyi a magyarázat a "legendára".
Nem hiszem, hogy igazán nagy gondot jelentene egy 50m-re beállított mérés. Egyszer már lerajzoltam (#692264) hsz. Minél közelebbről kezdi a mérést, annál nehezebb a dolga a mérőnek.50m-ről automata módban gyakorlatilag 1 sebességmérési ciklusra van lehetőség, max 2 re. Szerintem kézzel mérni ilyen rövid távra igen nehéz lehet. Minél kisebb szögben állítják az útra a mérőt annál távolabbról lehet detektálni, és blokkolni. Akkor viszont van idő fékezni. Szerintem egy ilyen mérés még ideális körülmények között is nehéz. De próbáld ki és szólj ha nincs igazam.
Ize. Ehhez csak azt fuznem hozza, hogy a kb 50 meteres meres nem feltetlen azt jelenti, hogy a merotol 50m-re kerulsz a nyalabba, hanem azt, hogy ha kb. 50 meterre vagy, akkor kesziti a kepet. A merest akar 100 meterrol is kezdheti. (Azaz 10 foknal joval kisebb szoget zar be az uttal). Az M1/M7 kivezetojenel amikor rendszeresen alltak, kb 2-3 masodpercig volt a kocsin a nyalab.
238 pps,egyszerűen csak jobb a szoftvere
De az 50m-es mérés azt jelenti pontosan,hogy 50 méterröl kerülsz a nyalábba . A lézersugár elég pontos ,pl. az ULS(ez van az scs102-103-ban) 100m-en még 30 cm alatti átmérőt produkál ,tehát 50m-en nagyjából 15cm a lézer átméröje. A kamera zoomja változtatható több lépcsőben ,20 méterenként . Ergo ha 40-60m es zoom van beállitva ,akkor elöször nagyjából a 50m-en kerülsz a sugárba és azonnal meg is mér . Természetesen ez csak az automatán hagyott scs103-ra vonatkozik ,kizárólag ez képes teljesen kezelő nélküli üzemre .
Az automatán hagyott lézereket nem gáz megzavarni ideális esetben is csak 1 -lassabb sebességeknél 2 mp-e van mérni ,itt a gond elsösorban Szeged környékén a pimaszabb rendörökkel van - és a fama3-al . Távolról kezd mérni és biztos lehetsz benne,hogy ha nem talál fogást,akkor még 5m-ről is rádszabaditja a lézerét Egyébként már szinte kizárólag csak Fama3 ,scs101-102 és 103 van forgalomban Magyarországon.
Arra lennék kíváncsi mennyire pontosan tartja a PPS-t.
Ha távolról kezd mérni, akkor biztosan érzékeled a mérést és lelassítasz. Aki nem ezt teszi az szándékosan szívatja őket, és megérdemli hogy megmérjék. 2011-től csak olyan mérő lehet, ami közvetlenül beadja a képet a szerverre, tehát F3-DVRM és SCS103. Maximum csinálnak valami kütyüt a régebbi mérőkhöz, de szerintem a magyar üzletpolitika nem ez, inkább vegyünk újat.
Bocs, nem az F3-DVRM, hanem az F3-VHT-507/DP alkalmas erre.
Muszáj pontosan tartania,különben a mérés is pontatlan lenne -és a ceptor is ismeretlen lézernek ismerné fel . Emlékszel mekkora cumi volt a teszter programozásnál is : pont ezt a méröt sikerült a legnehezebben eltalálni(persze valószinüleg semmi köze nem volt hozzá) ,ha csak a kitöltés más,már akkor sem ismeri fel pl2.nek .
Szerintem kizárólag vevőoldali kiértékelőrészben módositottak,valahogy jobban ki tudják szürni a zavarást . Tudomásom szerint a "közvetlen szerverre töltés" nem feltétel a mérőhöz,csak GPS koordináta és dokumentálhatóság
Nem,nem! 2011-től törvény írja elő a közvetlen szerverre töltést. Ha csak nem kapnak megint haladékot.
Értem én, de mi van ha mászik a pps. Úgy értem az elején pontos, aztán folyamatosan csúszik. Na mindegy ez csak agyalás. Mindenesetre ha csak 1 ilyen van az országban az már nekem gyanús.
Igazából hivatalosan egy sincs ilyen Magyarországon, az EU piacra készültekben 5.10 fw van, Ausztráliába szállítottak 5.12-es verzióval. Viszont ami itthon magánkézben van (elsősorban blokkolószerelőknél) azok 99%-ban 5.12-esek,pontosan azért,hogy ha ez megfogja a termékük,akkor a többi mérőt is.
Nem akarok veled vitatkozni, de ez nem egyértelmű. Szerintem semmilyen összefüggés nincs, hogy ha ezt blokkolja akkor mindent blokkol. Szerintem, (de lehet hogy mindenben összeesküvést keresek) csak a kereskedők jól felfogott érdeke. Hiszen ha meg tud mérni biztos a legdrágább cuccot fogja neked eladni. Ráadásul a beépítéssel kapcsolatban is mindent elmisztifikálnak. Nem hiszem hogy egy értelmes ember ne tudna egy blokkolót korrektül beszerelni. Na! Remélem nem törlik.
Azért ha megnézed a magyar és a nemzetközi blokkolótesztelő csapatok eredményeit,elég egyértelmű,hogy a PL2 5.12 hozta a legtöbb esetben a blokkolhatatlanságot - nehezen hiszem el,hogy érdekük lenne ferdíteni .
És személyes tapasztalat is : az én autómat előlről kizárólag ezzel tudtuk megmérni (igaz csak olyan közelről,hogy életszerű helyzetben valószínűleg beszélhetünk 100% os JTG blokkolásról) -hátulról sajna a nagy felület miatt(valószinüleg) még az atlantaval is meg tudom fogni közelről. Egyébként mivel nincs semmi érdekeltségem a kereskedésben, tudok pártatlanul nyilatkozni : nem mindenkinek egyértelmű a beépítés,autóvill.szerelő ismerősöm olyan szépen felpakolt 3 fejet a kocsijára,hogy az út mindként oldalán legelő tehenek szemét kilőhette volna vele |
Bejelentkezés
Hirdetés |