Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   38 / 196
(#) titi hozzászólása Nov 27, 2010 /
 
Hali!
Seat Ibiza tolatólámpa nem világít, pedig ha kivesszük az izzót, a csatlakozón mérhető a feszültség, viszont ha izzó a helyén akkor semmi. (Próbáltuk több új izzóval.)
Tud valaki valami okosat?
(#) henza válasza titi hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Hali!
A digitális mérőműszerek néha "átvernek", én a hagyományos- világítós módszert kedvelem ilyen esetben- talán lehet fellazult vagy oxidálodott test probléma is.
(#) zolika60 válasza titi hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Lehet biztosíték kontakt probléma is. De a biztosíték tábla is lehet hibás. Esetleg bármelyik csatlakozó lehet hibás ami ezen a körön van. A műszer nem vesz fel szinte semmi áramot a rendszerből, amikor pedig az izzónak kéne áram akkor elfogy. Úgy mérj feszültséget, hogy bent van az izzó. Valószínűleg úgy nem lesz meg.
(#) titi válasza henza hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Test problémára gondoltam először én is, de a helyzetjelző világítás izzócsere után megjavult.
Mivel pedig közös a test, így az nem lehet.
(#) titi válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Igen, amint írtad, ha bent van az izzó, akkor már nem lehet feszt. mérni.
Biztosítéktáblát, biztosítékot néztük.
Kábelszakadás?
(#) zolika60 válasza titi hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Azt nem igazán gondolnám, hacsak nem volt mostanában karosszéria javítás. Inkább az előbb írtak szerint kontakthibát keresnék a csatlakozókon. Ha a többi hátsó lámpa jól működik a test valószínűleg jó. A kapcsolónál kezdeném.
(#) titi válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Akkor azt hiszem megpróbálom kideríteni, hogy hol lehet a tolatólámpa kapcsoló.
Azért gondoltam még kábelszakadásra, mert ez a felnyíló csomagtérajtóban van, és gondoltam esetleg az átvezetésnél van gond.
Köszönöm az eddigieket!
(#) VIM válasza titi hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Szia!
Valami ilyesmit keress a váltó jobb oldalán. A rajzokat mellékelem, hátha segít kideríteni a vezeték színeiből hol is tartasz a keresésben.
(#) titi válasza VIM hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Köszi az infót! A kocsi egyébként az öcsémé, majd valamelyik nap megnézem neki.
(#) ISI válasza samara hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Szeva! nagyon köszi a tippet.Ma leellenőriztem. Gázadásnál szépen dagad a gumicső a i.cooler után. Szuszogó hangot sem hallottam. Ezek a jó hírek. Viszont magas fordulaton szaggat a motor. Menet közben nem is vettem észre,igaz ritkán pörög 4000 fölé a f.szám.Családi- nem versenyautó. Ha lenne valami javaslatod - javaslataitok megköszönném!
(#) VIM válasza ISI hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Egy kis szemléltetőnek, ha hozzátehetem, mert ezeket is meg lehetne nézni.
(#) tikal0 hozzászólása Nov 29, 2010 /
 
szasztok nemtudom tud e valaki segieni octavia 1.4 8 szelepes amd m kod. harmadik meg negyedik sebességem van csak mi lehet a baj még szerelö nemlátta csak hátha tud valaki segitteni
elörre is kösssz
(#) zolika60 válasza tikal0 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Váltó rudazat, vagy bovden (nem tudom melyik van rajta), esetleg a kulisszában esett szét valami.
(#) tikal0 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
nem bovdenes rudas
(#) Kecsö Tibor hozzászólása Nov 29, 2010 /
 
Sziasztok..Na már megint az essssssső.Megmozgattam az elosztófedelet,s bé fújtam a gyújtótraffóval eggyyűtt,s mit ad isten?.Röfff.Nem lehet,hogy ag a gyújtótrafófedele el lehet repedve?Vagy esetleg ezt kelenne kinyomni szilóval?
(#) zolika60 válasza tikal0 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Akkor vizsgáld meg a rudazatot és a kulisszát. Olyannak tűnik a hiba mintha a jobbra-balra mozgást nem vinné át a mechanika.
(#) tikal0 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
hát az biztos hogy nem viszi át mert csak a középsö 2 sebesség van megaz a 3. 4.
(#) jegesmaci73 hozzászólása Dec 2, 2010 /
 
Sziasztok.Octavia ablaktörlö relé,vagy ablaktörlö-vezérlö.Hol a fenébe van eldugva a kocsiban??Valaki,kereste már,vagy esetleg meg is találta?Probáltam már alkatrészt árusitók oldalain megkeresni,hogyan is néz ki de vagy én nemtudom a nevét ,vagy nemlehet náluk kapni,mert sehol sem találtam.Ha vki tud segitsen köszi.
(#) VIM válasza jegesmaci73 hozzászólására (») Dec 2, 2010 /
 
Szia!
Így néz ki a legtöbb motorkódhoz ezt adják meg. Talán a biztosíték táblán nézd meg, hogy ott van-e.
(#) delta1 válasza jegesmaci73 hozzászólására (») Dec 3, 2010 /
 
A táblán van, amit Vim küldött mellette. nagy disznó relét keress nekem is szarakodott, szétszedtem, kontakt kúra mert 8-10 ezer forintért kínálják.
(#) denon888 hozzászólása Dec 8, 2010 /
 
Sziasztok! A következő hibával találtam magam szembe. Skoda Oktavia index balra kiakadt. Ezt úgy kell elképzelni balra indexnél egyszer csak folyamatosan kezdett világítani. Csak úgy tudtam megszüntetni hogy a "távirányítóval" lezártam a kocsit. Riasztó van benne de mivel menet közbe csinálja ilyenkor az nem aktív. Viszont a riasztó távkapcsolójával tudom megszüntetni. Egy héten belül 2 alkalommal csinálta. Van valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?
(#) lordcroft válasza denon888 hozzászólására (») Dec 11, 2010 /
 
esetleg egy beégett szilárdtest relé? peugeot 206-nál az csinált hasonló tüneteket...
(#) denon888 válasza lordcroft hozzászólására (») Dec 11, 2010 /
 
Ha beégett volna akkor ez nem szűnik meg. Érdekes hogy eddig kettő alkalommal csinálta, és most tünetmentes.
(#) samara válasza denon888 hozzászólására (») Dec 12, 2010 /
 
Ha csak balra indexelésnél jelentkezik a "beragadás" akkor az index-kar kormánynál levő csatlakozójánál, illetve a kar mechanikus "áramátadó" kapcsoló paneljénél van összeégés, illetve hiba. Ez sajnos komplett csere (index-kar). Azonban ha mind két irányba csinálná, akkor az elakadásjelző kapcsolót (műszerfalon középen) kellene kicserélni mert ez látja el a relé funkciót is egyben. Sajnos ez típusbetegség, mint példáúl a világításkapcsoló összeégése is. A hiba időszakos megszűnésről annyit, hogy a hőmérsékletváltozás is nagyban befolyásolja a hiba gyakoriságát, illetve annak tartósságát. Az indexrelé - elakadásjelző nagyon rossz helyre lett telepítve-beépítve. Télen a fűtés állandó használata mellett gyakrabban előforduló hiba a relé "összeragadása" másnapi indításnál kihűlt állapotban viszont a problémának nyoma sincs. Ez a jelenség egy ideig, kattogó hang kiséretében megmarad, de rövid időn belűl beáll a teljes működésképtelenség. Ezekben a mai elektromos "ketyerékben" sajnos olyan "alúltervezett" alkatrészek vannak (pl a kapcsolóban levő hajszálvékony kapcsoló-lemez) a műanyag házról nem is beszélve, amelyek a legkisebb hőmérsékletváltozásra is reagálnak persze nem pozitív értelemben.
(#) bugi11 hozzászólása Dec 17, 2010 /
 
Sziasztok! 1 olyan kérdésem lenne,h alapjáraton mennyit kellene fogyasztania egy 1,6i 75kw-os 2004-es octavianak? nem tudna nekem valaki erre választ adni? köszönöm
(#) zolika60 válasza bugi11 hozzászólására (») Dec 17, 2010 /
 
Motor hőmérséklettől, a bekapcsolt fogyasztók, külső hőmérséklettől függ. No meg attól, hogy mennyi idő alatt gondolod.
(#) denon888 válasza samara hozzászólására (») Dec 17, 2010 /
 
A hiba úgy jelentkezett hogy folyamatosan világított az index balra. Mintha lámpa lenne. Az index relé kattogását sem lehetett hallani. Amikor levettem a gyújtást akkor is világított. Pedig akkor már elméletileg nem kap feszültséget. Ezt azért tartom érdekesnek hogy mint írtam a riasztó távirányítójával lezártam a kocsit,és megszünt a hiba. Még azt sem mondanám hogy sokat vártam volna vele. Max. 1 perc.
(#) akos70 válasza denon888 hozzászólására (») Dec 17, 2010 /
 
Valószínűleg a riasztóban ragad be az a relé, ami az indexeket villogtatja ki-bekapcsoláskor.
(#) denon888 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 17, 2010 /
 
Én is valami ilyesmire gondoltam. De amikor menetbe vagyok akkor a riasztó nincs bekapcsolva. Nem találok rá értelmes magyarázatot. Pedig már ezerszer végig gondoltam a dolgot.
(#) akos70 válasza denon888 hozzászólására (») Dec 17, 2010 /
 
Még az autó nyitásakor beragadhatott, de csak később, egy indexelésnél vetted észre.
Következő: »»   38 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem