Fórum témák
» Több friss téma |
A rossz hír az hogy igen. Nekem sincs ilyen visszajelzőm sajna, de amit most szereltem, abban volt.
Ez már nekem is feltűnt, de ez így van. Nem tudom miért. A Renault-nál tényleg van egy külön gomb bent a műszerfalon.
Egy autóriasztó távirányítójával az a gondom ,hogy egyre gyengébb lett az érzékenysége napról napra ami egyértelműen az elemcserére sarkallt.Azonban új lítium elem berakása után is csak nagyon közelről működik/nyílik az ajtó.
A vezérlőegységet kiszereltem de nem látok rajta semmi tuningolnivalót csak egy trimmert amit ha eltekerek ért.szerűen abszolut nem működik.Visszaállítva a legjobb érzékenység is 1m.Mi a fene lehet vele?Régen ment 10m-ről is.
Hát most nem tudom,mert közben eladtam az autót de csak úgy érdekelne,hogy mi a fenétől gyengül le egy riasztó érzékenysége.Nem egy hagyományos tipus volt és 6 éves toyotában volt.
Megnéztem és jogos, bocs, tévedtem. Valóban nem megy hátul ez a móka...
Üdv Inhouse
Hát előfordul az ilyesmi. Semmi gond amúgy csak már megilyedtem, hogy szenilis vagyok. Azért mondtam, hogy nekem ez "jó".
Üdv.
Mazsi!
Összezavarodtam kicsit! Neked vákuumos a kp-i zárad? a 92-es Audiban. Nekem az, de te azt mondtad, vágjam el a rajz szerint a vezérlő és kompresszor közti zöld/kék szálat, másik fórumon meg azt irták, hogy csatlakozzak a nyitás/zárás 2 vezetékére. (A második lehetőség nem sima elektromos zárra vonatkozhat, mert akkor értem a dolgot!) Találtam egy programot, amiben benne van a passat elektromos rajza, de itt nem találok zöld kék szálat... Rajz alapján szerintetek melyik szálat vágjam el és csatlakozzak rá? Véleményem szerint a 4-es szálra. itt közelebbről:
Na szia. Nézd meg az ajtó átvezetésnél milyen színű kábelek mennek keresztül. Azt írtad hogy nincs elektromosablak,így csak 3 vezetéknek kell oda mennie, persze ha más elektronikai bekötés (tükör, stb.) nincs. Ha van multimétered akkor rá tudsz mérni és lenni kell egy testnek, egy+12v-nak, illetve a vezérlő szálnak ami azt hiszem ilyenko test, de már nem emlékszem pontosan. Amúgy nekem is vákumos a záram és csak 3 szál megy, 1-es test, 2-es vezérlő, 3-as +12v, ha jó ez a rajz, akkor szerintem a 2-es lesz a befutó, de nem vagyok elektronikai guru, ezért én ki kérném más véleményét is. Ajánlom Inhouse-t és akos70-t, ők vágják ezt a témát. Legelső dolog, le kell szedni a bal ajtó kárpitot és megnézni pontosan hogy is van. Ez a rajz úgy néz ki mintha egy relé lenne, de nem tudom melyik vezetéken milyen fesz van. A barna az szerintem test, amelyikben piros van az valszeg gyújtás +12V . De nem lehet, hogy ez az elektromos kp. zár rajza??? Nem láttam még gyári elektromos kp.zárat, de elméletem szerint valami ilyesmi lenne. Holnap leszek úgyhogy kereshetsz bátran, ha tudok segítek. Üdv.
Azt nem kérdeztem, hogy milyen progiban találtad ezt?
A program a vákuumos zárra adta be ezt a rajzot.
Én is a 2-es szálra voksolok. Tehát ami a zárnál 2-es jelzésű, a hosszúcsatis vezérlőnél pedig 4-es. Nagy baj nem lehet ha nem jó helyre kötöm a 3 közül? Max nem/rosszul működik?
Mondom,én nem vagyok elektronikában jártas csak a személyes tapasztalataimat tudom veled megosztani. Találtam egy oldalt, ahol hát nem részletesen, de valamennyi le van írva . Ezt nem igazán értem, de meg kelle nézned mielőtt bármit is elvágsz.itt
A 2-es szálra kellett kötni.
Csak mire kisakkoztam.... Fekete/piros szálat kellett megszakitani... Köszi a segitséget!
Hát örülök neki. Akkor csak jól gondoltam a 2-es szálat.
Vákuumos kp-i zárra kötöttem ugye a vezérlőt, és olyat csinál néha, hogy a szivattyú a távirányítót működteteve folyamatosan dolgozik (búg), nem csak a megszokott 2mp-ig. Ekkor hiába nyomkodom a távirányítót, semmi reakció, kulccsal kell müködtetni utána jó.
A vezérlőben amit bekötöttem 0,5 mp és 3,5 mp-es jumper lehetőség volt, 3,5 mp-re tettem. Miért lehet ez?
Sziasztok!
TRAX SILVER LIGHT (V2.0) riasztó van (volt) a kocsiban. Az indímotor zárlata után se ki, se be. Tápvesztésre csippan... Valaki nem tudna egy rajzzal segíteni, mert a helyén nem férni hozzá és minden vezeték fekete. A NYÁK-on meg nem minden egyértelmű. Csak hogy tudjam "asztalon" javítani. A távirányító milyen frekin megy, azt sem tudtam leszkennelni. Előre is köszönöm! gal.gal@freemail.hu
Üdv.
Az a kérdés, hogy mikor csinálja, tehát nyitásnál, avagy zárásnál, esetleg mindkettőnél? Ez a hiba olyasmire utal, mintha az ajtónál lévő kapcsoló nem adná vissza a jelet a kompresszornak, tehát nem látja, hogy nyitva, avagy zárva van. Szerintem. Nincs végállása. Nem húztál le véletlenül egy vezetéket? Mert ha néha csinálja nem állandóan, akkor kontakt hibára utal, nem tudom az indexek nem villognak, nem riaszt be?
Benem riaszt, de akkor megvan a hiba!
A bal hátsó ajtóérzékelő nincs a helyén, mert szétesett (...) Cseréje folyamatban. :yes: Kösz minden segitséget!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy, van egy centrál zár szettem, de gyári és pneumatikus! Ugyan az mint a Golf 2-é! Szóval van hozzá kábel köteg, 5 levegős motor és 1 vezérlő a bal első ajtóba, mert ugye azt úgyis kulcsal nyitnám tehát abba nem kell levegő csak ez az érzékelő ház! (gyárilag ilyen) Na de én szeretném megcsinálni távvezérlősre és nem tudom hogy akkor a bal első ajtóba elektromos motort tegyek-e vagy ne és hogy azt hogy tudom összekötni a gyári vezetékkel és a motort hogy kötöm rá a távvezérlőre hogy rendesen működjön! Ajánlotok egyátalán valamilyen jó távvirányítós kp. zár vezérlőt, mert nem tudom melyik a jó! Inkább a bicskakulcsosra hajtok Remélem elég pontos voltam! Segítsetek légyszi!!!
Nem vegyél bele elektromos motort. A BE ajtóba egy olyan záróka kell, amire cső is megy meg vezetékek is. Így vezérelni is tud, meg távvezérléssel is működik.
Köszi! De szerintem gyárilag nincs olyan záróka amire cső is meg vezeték is megy, vagyis én olyanról nem tudok, de javíts ki ha tévednék! 87-ben szerintem ezekhez nem volt ilyen záró motor! Lehet, hogy van! Aki találkozott olyannal az írjon legyenszíves!
W124-es Mercik mindkét első ajtajában olyan volt. Simán bemegy a tied helyére, vákum is megy rá és vezérel is. Bontóban 1-2ezresért kapsz.
Az eddig oké h van ilyen motor de hogy vezérlem a távirányítóval? Gondolom kell hozzá egy központi vezérlő, na de azt is mire és hogyan kötöm?
A távirányítóhoz kapsz egy vezérlőt, amit ő távirányít. Meg egy bekötési rajzot, hogy hogyan kösd össze ezt a vezérlőt az autódban lévő rendszerrel.
ccl 03 modemet hogyan tudok ccl-23 modem helyére bekötni?? Köszi a segítséget!!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |