Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Lapozás: OK   64 / 198
(#) EcoPityu válasza jumbo65 hozzászólására (») Ápr 20, 2011 /
 
1.Teljesítmény leosztós Power/RCA jelátalakító.
2.szétszed, végfok bemenetéről leágaztat, és 1:2 jelszintű fokozaterősítő műv erősítővel, vagy tranzisztorral.
(#) zsotyo válasza jumbo65 hozzászólására (») Ápr 20, 2011 /
 
Szia.

Egy nagyjel-kisjel átalakítóra van szükséged amit a hangszóró kimenetekre kell rákötni és kijön belőle 1 pár rca kábel...Kb.2-3e Ft.
(#) zsotyo válasza EcoPityu hozzászólására (») Ápr 20, 2011 /
 
Sziasztok!Úgy néz ki sikerült kideríteni a hiba forrását,a végfok tranyókat meghajtó elektronika szórakozik csak azt nem tudom hol kezdjem el a mérést mert a kondik,ellenállások rendben vannak de viszont elég sok tranyó van benne és mérésre szerintem rendben lesznek,főleg ha hőzajos valamelyik.ötleteket várok mindenkitől!
(#) jumbo65 válasza zsotyo hozzászólására (») Ápr 21, 2011 /
 
Köszönöm szépen a segítségedet
(#) Doncso válasza zsotyo hozzászólására (») Ápr 22, 2011 /
 
Mennyi tranyó lehet benne? kb 10db? mennyi lehet egy tranyó? kb 20ft?
(#) sirály12 válasza jumbo65 hozzászólására (») Ápr 22, 2011 /
 
Vagy olyan erősítőt kell venni, amin van high input nevű csoda.
(#) hederamas hozzászólása Ápr 22, 2011 /
 
Sziasztok,

tud nekem valaki barkácsolni egy előerősítőt jó árban?

Dilettáns vagyok és az mp3 kütyüm jele gyenge, amikor összekötöm sima jack dugóval a kocsimmal, az autó Bose hifijén csak cincog maxi hangerőn is.

Kb. 4-5-szörös erősítés kéne. Sztereóban és minden mellékzaj, brummogás nélkül.

Van rá esély, hogy lehet ilyet csinálni vagy venni esetleg?

Ez csak az első kérdés, második, hogy vállalná-e valaki egy autó hátsó ledes lámpa panel vezérlésének átheckelését?

A szitu a következő:

két drót megy hátra, ez bemegy a panelre és láss csodát, a piros ledek tudják a helyzetjelző, féklámpa és index funkciókat is. De ez a műszaki vizsgán baromira nem tetszik senkinek, mivel sárga index a mániájuk, így ki kéne cserélni két sor piros ledet sárgára vagy bipolárisra és az index jelét csak ezekre küldeni.

Ehhez gondolom nem alap tudás kell, mert az autóvillamosságiak frászt kaptak a kéréstől.

Ha esetleg érdekelne valakit a meló, légyszi jelzzen!

Köszi, Tamás

20-3339808
(#) EcoPityu válasza hederamas hozzászólására (») Ápr 23, 2011 /
 
Szia!
A LED-es lámpádhoz biztos találsz valakit, aki képes LED-eket forrasztani...

Az előerősítőhöz pedig egy 100Ft-os próbanyák, egy alacsonyzajú műveleti erősítő (k.b.2-300Ft) néhány ellenállás, 1-2 kondi kell. Ha egy 9V-os elemmel is megspékeled, még az autó zajai sem zavarják. Jó dobozba építve, elemről hetekig elketyeg, főleg, ha kapcsolót is teszel rá...

De ez megint nem autóerősítős téma...

Egyéb kérdés: Hogy dugod össze a gyári BOSE hifivel? Nem nagyon szokott rajtuk AUX lenni, te hova dugtad?
(#) hederamas válasza EcoPityu hozzászólására (») Ápr 24, 2011 /
 
Sajnos másodikban kirúgtak a Bólyaiból így a nyák forrasztáshoz már el sem jutottam.

Ha ilyen egyszerű, remélem valaki elvállalja!

A Bose-ba megy egy kábel köteg, valszek külső dvd-re való, annak kimértem az audio portját.
(#) Honda130 hozzászólása Ápr 25, 2011 /
 
Sziasztok!

Sajnos ma nem közöltek velem jó hírt, ami a Crunch V6004-es autóerősítőm javítását illeti. Megüzente a srác, hogy a végfokok tönkre vannak menve és csak azok többe kerülnének, 6000 forintnál. Ha ezek ki vannak cserélve, akkor lehetne tovább nézegetni, hogy mitől mentek tönkre és biztos hogy a táppal is lesz gond. Szóval a lényeg az, hogy el kell dontenem, hogy bevállalom-e a több mint 6000 forintos első lépést úgy, hogy nem biztos, hogy utána meg tudják javítani?
Várom tőletek a tanácsokat, hogy szerintetek érdemes-e, A fő kérdésem nem is az lenne, hogy a 6000 forint nekem megéri-e, hanem inkább az, hogy amennyiben ilyen kaliberű dolgokat kicserélget az ember egy ilyen erősírőn, akkor lehet-e az ugyanolyan minőségű, mint amilyen eredetileg volt? Nem szeretnék rákölteni egy néhai szuper minőségű erősítőre egy másik olcsóbb erősítő árát, ha utána csak egy gyenge minőséget fog képviselni. akkor megmarad a hiányérzet, de az ember kidobni meg nem akarja. Szóval nagy a dilemma.

Üdv mindenkinek és utólag is kellemes húsvéti ünnepeket!
(#) GyurikaBx válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 25, 2011 /
 
Szia! Most néztem mi van abban az erősítőben és én azt mondom, hogy a 6000 az sok a végfokért, én annyiért a komplett félvezető garnitúrát kicserélem végfokostúl, tápfetestűl együtt cakk pakk. Egy javított erősítő is lehet eredeti minőségű, néha még jobb is!
Üdv.
Gyuri.
(#) Honda130 válasza GyurikaBx hozzászólására (») Ápr 25, 2011 /
 
Szia Gyuri!
Nagyon szépen köszönöm a válaszod! Meg kell mondjam, hogy biztatóan hangzik. Néhány kérdést intéznék feléd, amire remélem válaszolsz.

Tudsz-e nekem segíteni a javításban, ha úgy döntenék, hogy házilag megpróbálkozom a javítással?
Kezdetnek annyi is elég lenne, hogy a készülékben lévő alkatrészek helyett milyet vásároljak? Van itt egy jó bolt a városban, ahol meg lehetne őket rendelni. Ha kijönnék 6000 forintból házilag, akkor lehet hogy megjavítanám. Rosszabbat természetesen nem szeretnék csinálni, de persze az értékhatár ne legyen irreális.
Ahogy én is nézegettem mikor nálam volt, a nagy 3 lábú alkatrészek körül eléggé melege volt. Én azokat cserélném. A kis 3 lábúaknál sem biztos hogy oké a dolog, úgyhogy lehet hogy mehetnének azok is. A táp??? Nem tudom. a tranyókon, amit én nagy 3 lábúnak neveztem az előbb, 12 voltot mértem, tehát foglalkozni kéne vele biztosan.
Szóval?
(#) emmzolee válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 25, 2011 /
 
Figyelj.

A Crunch V6004 nem volt azért soha egy csúcs.
A 6000Ft javítási díj nem sok.
Olyan meg nem lehetséges, hogy nem lehet tökéletesre megcsinálni. Nem tartom valószínűnek, ha a végfok le égett, akkor ki végezte a tápot, bár elő fordulhat. Van benne védelem, ami ilyenkor le szokta kapcsolni a tápját, és nem megy tönkre.
Ha kicserélik az összes végtranyót, attól nem fog rosszabbul szólni mint az eredetivel, mert nem voltak benne gyárilag sem válogatott alkatrészek. Tehát ne aggódj fölöslegesen.
(#) emmzolee válasza GyurikaBx hozzászólására (») Ápr 25, 2011 /
 
Anyag árában ugye. Azt miért nem kalkulálod bele, hogy a szerelő el is megy az alkatrészért, és dolgozik is vele, meg persze agyal sokat, egyes hibáknál, hogy rá jöjjön, mi lehet a gond. Te is le dobnád az ékszíjat, ha elvárnák, hogy ingyen dolgozz! Gondold csak át. ...
(#) emmzolee válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 25, 2011 /
 
GyurikaBx Itt a felkérés "tangóra".
El vállalod akkor az erősítőben az összes félvezető cseréjét 6000Ft-ért?

Ugye, hogy nem!

Csak kérdezd meg Honda 130-tól ha ő csinálja meg, mennyi idejét emésztette fel a dolog.
(#) Honda130 válasza emmzolee hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
emmzolee!

Nem kell megharagudni azonnal. Nem az a baj, hogy nem becsülöm meg a szerelő munkáját. Igen is, tisztelettel hajtok fejet a tudása felett és hogy korrektül megmondta, hogy szerinte nem érdemes megcsinálni. De innen ő szerintem le is mondott az erősítőről, mert tudatta, hogy ennyiért van akár működő készülék is. Én erőltetni nem akarom, mert félek hogy ráfizetek. Ha viszont itthon én picit "el kinlódgatok" vele és valamit összehozok, akkor a saját fáradtságomat nem számolom majd, olyankor megyek a boltba, ha ép arra vezet az utam. Ha sikerrel járok, lesz egy újjabb sikerélményem, ha nem, akkor pedig senkit nem fogok okolni, hogy ráköltetett egy kisebb vagyont.
Megkérdezhetlek affelől, hogy mi számít jó erősítőnek, ha a Crunch V6004 nem számít jónak nálad? Nem kötekedésképp, csak kérdezem, mert megleptél a véleményeddel.
(#) emmzolee válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Jaj-jaj. Nem is neked szántam ezeket a sorokat, hanem GyurikaBX-nek, aki azt mondta, hogy az a 6000 az rengeteg ehhez az alkatrész szükséglethez képest.
Én csak le írtam, hogy a szerelő nem dolgozik ingyen.
Nyilván magadnak szívesen megjavítod, mert szeretsz ilyesmivel bíbelődni. Az más kérdés.

Nem is szólok többet ez ügyben, mert nem szítok semmilyen vitát.
(#) Honda130 válasza emmzolee hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
emmzolee!
Ha már elkezdtél valamit, akkor miért nem fejezed be? Mondtál egy véleményt az előbb, mire bennem egy kérdés merült fel. Hozzád intéztem ezt a kérdést és tisztelettel tettem. Van valami oka hogy nem válaszoltál?
Nincs itt semmi vita. simán beszélgetünk. Ezért van a fórum, hogy több ember egymásnak elmondja a véleményét és ők meghalgassák.
(#) Doncso válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Szia, hogy ne csak az OFF menjen.
Hozd haza az erősítődet, és kezd el méregetni, majd mondom, hogy mit és merre, első körbe feltámasztjuk a tápot, majd megnézzük a véget. Azért nem kell mindig elhini amit a szerelő bácsi mond, sokat találkoztam már ezzel a dumával, hogy "á nem érdemes javíttatni, mert ennyi meg annyi lesz és még akkor sem biztos, hogy sikerül" .. persze, hagyd ott , ő meg lehet, hogy kicserél benne két végfok tranyót, aztán eladja jópénzért. Sajnos annyira nem fizetik meg az emberek a szervizeseket, hogy kénytelenek csibészkedni. Tisztelet a kivételnek.
Szóval, hozd haza az erősítőt, aztán belenézünk.
(#) EcoPityu válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Szia!
De vártam ezt a pillanatot...

Ez egy igazi nagy téma, amit felboncolgattál!
Én mindenkinek igazat adok, az előttem szólók közül!
Megnéztem az erősítőd belső fényképeit itt!, és arra jutottam:
1: Alkatrész igényileg, nem egy nagy durranás az az erősítő! (Ne sújtson le, csak , hogy Gyurikának igaza legyen! Amúgy neki b. névnapot!)
Az a 4 pár /mert hát 4CH-s/ 10-15A-es szerintem 2SCxxx-2SB 778 , vagy hasonló tranya egy Lomex árkalkulációval, ha az összeset cseréled, max egy ezres!
(Most nézem vazze, hogy ilyen olcsó ez a vacak tranyó, én meg BD 249-250-eket rakok helyette... , megyek veszek is vagy 20-at mindkettőből...)
2: Azért, hogy emmzolinak is igaza legyen, a szakszerű, és nem gyors cseréhez bizony az egész panelt ki kell emelni a helyéről, minden csavart kiszedni, majd mindet /már ha rossz/ kiforrasztani, az újakat beforrasztani, persze méretre vágva, lábat alakra hajlítva. Ez eddig a beméréssel együtt egy szűk 3 óra! 1000-1500Ft-os /nem túl nagy/ óradíjjal, és az 1000Ft-os alkatrészköltséggel hamar kijön az a 6000HUF javítási díj, főleg, ha az alatt a 3 óra alatt meg lehet csinálni 3 db autós fejegység végfokcserét, amin még többet lehet szakítani, kevesebb szívással!
3:Az erősítőd, attól, hogy amcsinak mondott, még nem egy nagy durr! Ezzel nem akarom lehúzni, de egekbe sem emelném, semmiképp... Nekem nincs favoritom, nagyon rég óta, mert minden erősítőnek megvan a maga előnye, és hátránya is. Én ugyanolyan jónak tartottam a Phoenix gold-ot, a Soundstrtream-et, az Audisont, a Rockford Fosgate-et, a Dragstert, és még a Daewoot DB23-43-at is! Egy erősítő akkor jó, ha jól meg van csinálva! Én Daewoo-ból is hoztam ki annyit, mint amennyit egy Phoenix tudott, de volt bajom Rockival, és Audisonnal is.
Annó, amikor belenéztem a Daewoo DB43-ba, megláttam, hogy ha beleteszem azokat az alkatrészeket, amiket gyárilag kispóroltak belőle, lehet még csúcskategóriás erősítő is!
A Rockfordnál találkoztam először azzal, hogy FET-enként 1 szál trafóprimer... Micsoda brilliáns ötlet! Viszont a javítása igencsak időigényes, és macerás a MESHA miatt.
Az Audison lehet, hogy teljes kézimunka, és válogatott alkatrészekből áll, viszont ha valahol csak akad egy kontakthiba, forraszd végig, és keresd meg, hol volt, hajrá...1 nap!
Ugyanez a SoundStream-nél, halkan jó, hangosan recseg, mire kiderült, hogy rázta a zene az erősítő dobozát, és belül az alkatrészek kimozdultak a forrasztásból, ugyancsak 1 nap!
Az egyszerűbb erősítőkből 4-et meg lehet ez idő alatt javítani, és ahogy azt előttem írták, nemigen vannak válogatva az alkatrészek bennük, úgyhogy nagyon rosszabbat nem tudsz összehozni a javítással!
Szó mi szó egy teljesen átlagos felépítésű, viszont megfelelően túlméretezett erősítőd van, amit nem hogy 6000Ft-ért, de még 10000-ért is érdemes megjavítani!

Doncsó tanácsához fordulva:
Én még olyat nem láttam /pedig javítottam már néhány száz erősítőt/, hogy egy 4 csatornás erősítő minden végfoka megmurgyált volna! Olyan volt, hogy egy kétcsatornásnál nem zárlatba döglött meg az egyik oldal, és mivel hídban volt, észre sem vették, és mire a másik oldal is behalt, akkorra kapcsolt le! Na ott meghalt mindkét csatorna!
Esetedben szerintem csak egy csatorna ment zárlatba, ami tiltja a tápot (mert megfelelően túl van méretezve, 6db FET nem semmi!), amit egy sípolós multiméterrel 1 perc alatt ki lehet mérni!
Ha a biztieid épek, és a táprésznél nem láttál robbanásra utaló füst, és koromnyomokat, akkor esélyes, hogy csak a végfok rossz, és a táp ép!

Teendő az lesz, hogy sípolós diódateszterrel megállapítod a tuti zárlatos végtranzisztorokat, oldalcsípővel középtájon elcsíped a középső lábukat, majd izzón keresztül táplálva ráadod az erősítőre a 12V-ot, és bekapcsolod!
Aztán innen folytatjuk!

Sok sikert a javításhoz!

EcoPityu


Bízz magadban, sok laikus próbálkozónak segítettünk már itt erősítőt javítani, ha elég elszánt vagy, még az is lehet, hogy megkedveled az elektronikát...
(#) Honda130 válasza Doncso hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Egész éjjel erről álmodtam, annyira lázban vagyok. Éjjel már írogattam a tranyók, meg a mittudom én micsodák tipusait és rendelgettem őket. Megmondom őszintén alig várom, hogy hazakerüljön a cucc és már matatom is. Köszönöm, ha valóban segítessz! Élni fogok az ajánlattal.
Tisztelettel: Honda130.
(#) Honda130 válasza EcoPityu hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Uraim!
Nem találom a szavakat, milyen jó napot okoztatok nekem, pedig nálam még csak reggel van. Mentségemre szolgáljon, hogy a kicsi lányomat én szoktam éjjelente visszaaltatni és ez jelentős időt elvon az éjszakai alvásomból és ezért alszom picit tovább, ha tehetem. Ezenkívül ezen a héten délutános vagyok és 22 óráig fullon fogom nyomni a munkát.
Szóval, ha végeztem a rizsával, szintúgy megköszönném a pozitív hozzáállást és nagyon örülök, hogy itt ilyen segítőkész társaság gyűlt össze! Mindenkinek a segítségére szükségem lesz, mert már kivont kardal várom az alkalmat, hogy nekiálljak az erősítőmnek.
Ecopityu! Meg kell mondjam, hogy a jó értelemben picit elkéstél, mert pár éve nyilt fel a szemem és azóta egyre jobban oda vagyok az elektronkiáért. Tehát, ezzel a részével nem lesz gond. Ennek ellenére azért muszáj még az elején felvállalnom, hogy nagyon amatőr vagyok a témában és minél többet tanulok annál jobban úgy érzem, hogy milyen keveset tudok az elektronikáról. Pár éve még azt sem tudtam, hogy egy led elé mi a szarnak kell kötni ellenállást is, azt meg főleg nem hogy mekkorát. Ma már nem gondolkodom, adott feszültségen megmérem az áramfelvételét és belövöm 2/3 terhelésre. Ne higyjétek, hogy nem érzem a mosolyt az arcotokon. Tudom, hogy viccesen írtam, de azért nem ilyen vészes a helyzet. Most vagyok azon a szinten, hogy idegesít, ha valamit nem tudok.
Igyekszem mielőbb visszaszerezni az erősítőm és azonnal jelentkezem.

Köszi4

Sziasztok!
(#) Doncso válasza EcoPityu hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Pityukám, úgy az egész is, de a vége nagyon tetszett. Szívből jött.
(#) Doncso válasza Honda130 hozzászólására (») Ápr 26, 2011 /
 
Nézd, az, hogy valaki kezdő, szerintem csak egy állapot. Én a magam szavaival úgy szoktam fogalmazni, hogy senki nem születik pákával a .......... kezében De majd belejössz. Nagyon nagyon sok jó szaki van itt, akik szívesen egyengetnek, és akiktől sokat lehet tanulni, meghát mivel fórum, érdemes sokat olvasgatni is. Egyébként ha érdekel a téma, akkor nézz be a "könyvek, ujságok" toicba, ott találsz olvasni valót bőven.

Annyit szerettem volna még javasolni, hogy olvasom, már rendelgetsz ezt azt. Szerintem ezzel még várj egy picit, mert még nem is tudjuk mi lehet a problémája az erősítődnek. Így lehet, hogy olyat rendelsz ami jó benne, és lehet, hogy azt meg pont nem, ami kellene. Várjuk meg amíg hazakerül, és belenézünk. Egyébként ha Pityu itt van , akkor jó kezekbe vagy, szerintem ő több erősítőt látott már mint p....pizzát Rossz irányba nem fog vinni az biztos. Szóval a lényeg, hogy szerintem várjunk még. Addig is javaslom, ha van egy kis időd, keress rá skori oldalára, és olvasd el az alkatrészek vizsgálata c. részt, egy oldal csak, de nagyon hasznos ha hibát keresel, sőt, kötelező.
(#) GyurikaBx hozzászólása Ápr 26, 2011 /
 
Sziasztok! Ahogy látom elég nagy lavinát indítottam el a hozzászólásommal. Számomra az volt a sok, amikor azt írta, hogy a "végfokok és hogy több mint 6000" "Megüzente a srác, hogy a végfokok tönkre vannak menve és csak azok többe kerülnének, 6000 forintnál. Ha ezek ki vannak cserélve, akkor lehetne tovább nézegetni, hogy mitől mentek tönkre és biztos hogy a táppal is lesz gond. Szóval a lényeg az, hogy el kell dontenem, hogy bevállalom-e a több mint 6000 forintos első lépést úgy, hogy nem biztos, hogy utána meg tudják javítani? " Milyen első lépés? Biztos, hogy a táppal is lesz gond! Kipróbálta meggyőződött róla, hogy nem indul a tápja? stb stb. Nekem sem ez volna az első autós erősítő amit javítanék, nem véletlenül írtam amit írtam.
Üdv:Gyuri
(#) oregtamas0202 hozzászólása Ápr 26, 2011 /
 
Üdv !
Tisztelt mindenki !
Nem a nap sütött meg , ha a megszólítást nézitek, csupán nem szeretném ha valaki megszólítottnak érezné magát.
Mint az előttem szóló írta , olyan nincs hogy egy erősítőben egyszerre minden tranzisztor tönkremegy .
Kivétel ha 220V - ba dugták.
A BD tranzisztort rossz tanácsnak tartom , maradnák az eredeti felállásnál.
Maga a 6000Ft akár lehet sok és kevés is.
Némi tapasztalat azért nem árt , de a magáéval mindenki azt tesz amit akar.
Mint írták lehetnek érdekes hibák is , amik bizony már komoly mérést igényelnek.
Segíteni biztos hogy fognak és kapsz jó tanácsokat is.
Egy egyszerű hibával is bizony 2-3 óra nem ritkaság , 1000 csavar ki és be tovább tart sokszor mint a javítás.
Sok sikert : Öreg T
(#) artuditu hozzászólása Ápr 26, 2011 /
 
Szevasztok lenne egy kis problémám amiben segítséget kérnék, szóval adott egy okostelefon ami ugyebár eléggé sokat kommunikál az adótoronnyal akkor is ha nem telefonálok pl átálláskor…..és ilyenkor is bezavarja a mélynyomót hátul, a fejegységet azt nem.

Tehát igazából annyi, hogy ha nem telefonálok akkor ne zavarjon be azt hogy tudom megoldani?

Üdv.
(#) pinyó39 hozzászólása Ápr 26, 2011 /
 
Hali!

A javítósdihoz tömören: egy időben, amikor még mindent ellehetett adni kétheti rendszerességgel 40-50 db dobozolt "néccerszázas" hibás gépet javítottam. Ötösével kicsomagoltam, akkus fúróval szétszed. Amelyiken égésnyom , bizti kinyiffant, letört alkatrész volt, különraktam desszertnek a végére. A többin 80 % ban 1-4db végtranzisztor volt a hibás, a 20% volt a lutri, meghajtó, vagy nyugalmi áram beállító tranyó hiba, kondi zárlat, ellenállás, fólia szakadás, hibás poti, v RCA csatlakozó és minden ami elképzelhető. a végére maradtak a táp és/vagy végfok hibásak itt nagyon nagy %-ban a FET-ek is az örök vadászmezőkre távoztak. A javításhoz feltétlenül ajánlott minimum az izzós megoldás, vagy egy jó áramkorlátos tápegység. A jó hír hogy a szkópot ezekhez az egyszerű gépekhez ritkán kellett bekapcsolni. Különösen hálátlan javítani az Audison végfokait ,ménkű sok leszorító lamella, Roki forrasztott FET tokok, és annyi alkatrész amiből más 2 erősítőt készít, valamint a full SMD-s panelek amik porrá égtek, szinte javíthatatlanok,"olcsóbb" Celestra, és Helix fekete forrasztásgátlóval bevont paneles gépei amin a nyák megégett. Röviden ennyi.
(#) EcoPityu válasza artuditu hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Szia!
Bár ez sem annyira autóerősítős probléma, de:
Nekem akkor szokott belehallatszani a tittiri tittiri, az aux bemenetre kötött telóm hangjába, ha a teló csatija kontakthibás.
Szerintem nálad is alapban valamilyen árnyékolás, ill. testelésbeli probléma van.
A megoldás, vagy itt keresendő, vagy /nálam SonyEricsson-nál/ a repülőgépes mód kiválasztása, ami lekapcsolja a telefon RF részét. Vagy kézi hálózatválasztás, és kiválasztasz egy olyan hálózatot, ami tuti nem enged be. De ez már mobiltelefonos téma...
(#) EcoPityu válasza pinyó39 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Szia!
Pont ezért is mondtam arra a Crunch-ra, hogy egy egyszerű felépítésű erősítő.
A full SMD-ről annyit, hogy egy a tápvezérlő IC és környékén szénné égett Dragstert is úgy élesztettem fel, hogy új vezérlőpanelt kapott, mint egy modulos TV-nél, és a FET-ek gate-jére vezetékkel kellett mennem...
De csak jó lett!
Következő: »»   64 / 198
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem