Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Szeretném kérdezi, hogy lehet 24/12/4A-es invertert készíteni? Kapcsrajz is érdekelne! ![]() Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Hurka
annyi kapcs.üzis tápos topik van
![]() ![]() minek kellet újjat nyítni? ha már hassonló témáról szól...tök mindegy hogy 2*50Vot veszelki, az alap ugyan az, csak másik trafót kell méretezni..ennyi a történet.. minden ért nem kellene témát nyitni szentem amugy meg: Idézet: „Szeretném kérdezi, hogy lehet 24/12/4A-es invertert készíteni?” lehet persze.. üdv minden jót ![]()
Miért pont invertert? Mé nem valami stabilizátort akarsz építeni???(Gondolom a 24V-od az egyen...)
me gondolom a 7812 + bd tranyó sokat fűt...
[link=http://bss.fw.hu/index.php?id=126]http://bss.fw.hu/index.php?id=126[/link]
itt van tessék, van ott nyák is.. üdv
Szabi! Csak nem ideges vagy??????? Vagy csak én vettem rossz hangsúlyban a hozzászólásod? Mert akkor mega sorry!!!!
csáá
én nem ajánlanám az áteresztőtranyós/darlingtonos stabilizátorokat 24-->12V 4A mellett 48W ot fog fűteni azé szem az már elég sok hatásfok felől meg 50% szem belátható, hogy (egy találo magyar kifejezéssel): szar mo.: DC/DC konverter 90 -- 95 % hatásfokával a legjobb ((egyenlőre)) (főleg ha nem áll töménytelen mennyiségű energia a rendelkezésünkre vagy épp spórolni kell vele ![]() hy
Heló!
Egy motorra akarok rakni fesz szabályzót, de a 78XX stabilizátorok nem szeretik, ha nagyon ingadozik a bemenő fesz. Arról nem is beszélve, hogy nagyon fűt. A motor alapjáraton 6V körül termel, fordulaton meg 24V körül. 6V-ra kellene stabilizálni, mert megy még a motorba akkumulátor is, és a helytakarékosság miatt kellene 6V. (régebben olvastam az egyik topicban ilyen problémáról, de most egyszerűen nem találom, hogy melyikben) Ezért valamiféle DC-DC konverter kellene, ami szabályozná a kimeneti feszt. 4A-es terhelhetőségű kellene. Előre is kössz.
beroosálok jó az időzítésed
![]() pont most tervezem a szoimómra dc/dc vel 14V 30W 7V 10W 2.5V 5W os tápot az első refi az nem erőől a tápról fog menni mert az 50W körüli lenne (min30W) nah azt egy PWM tejesítményszab fogja hajtani. az akkutöltés a 14 voltról menne akkuról menne a dc/dc tápja de a feszt a generátorról kapná (mámint amit stabilizál) és a végső stabilizálást a 78xx ekkel fogom megoldani minden késöbbi áramkörbe teszek egyet és így tuti hogy meg lesz a stab 12V, 5V a 2.5V az a ledes hácccsólámpámhoz lesz (meg ha lesz index stb) jah kicsit átalakított a simóm generátora 5db babetta tekercs full tekerve 0,75 zománcozott rézzel maj külön-külön egyenirányít és párhuzamosít--->dc/dc jah tl494 el fog menni a dc/dc és talán eggyüteműban kellene, hogy elérhető léegyen a 100% kitöltési tényező (a nagy feszingadozás miatt) a kitöltési témnyező "állítgatásával" stabilizálná a feszt..... hy Idézet: „Miért pont invertert?” erre válaszoltam csak ![]()
jah amúgy a 6 voltos akkut 7V al kell tölteni (max 7,2V)
Ah/10 árammal. csá
Aha, de most gondolkozok rajta, hogy ez sehogy sem lesz így jó. 6V X 4A=24W ez nagyon kevés.
De a tekercsek nem adnak le több áramot 4A-nél, tehát mégis 12V-os kellene. Most nézem, hogy 12V/1,3Ah -s akkumulátor 2200Ft. Ha esetleg van/lesz kapcsolási rajzod a fesz szabályzóhoz, akkor megoszthatnád velem ![]()
csá
te mit akarsz azzal az 1,3Ah s akksival?? az nagyon kevéske egy mociba nekem 5Ah s van zselés de még az is alig súrolja a lécet ezt a dinamóval egyensúlyozom vagyis a legnagyobb fogyasztót az első refit soha sem kapcsolom az akkura... fél óra alatt leszopná azt akkor b@szhatom. mivel atz akku töltése nekem a dc/dc ről fog menni viszont a dc/dc tápja meg az akku lol lol lol ![]() (bár az nem eszik sokat 500mA-t ha megeszik) a gyári fesszab az valani kókány simóéba volt 2 tekercs meg egy dióda azt szevassz. milyen mocid van??? nem lehet a tekercseket tuningolni?
Egy régi Komáron dolgozom
![]() A gyári tekercsei megégtek, és újra tekertem őket. Eredetileg 0,75mm-es dróttal volt tekerve, és ez amúgy is nagyon kevés volt... Most 1,5mm -es dróttal tekertem, és ez már bika ![]() Az akkumulátorról csak helyzetjelző menne. Egyébként ledes a hátsó féklámpa, hátsó világítás, irányjelzők. Tehát ezek nem vesznek föl nagy áramot. Az első világítás, az, ami húzós, mert valami komolyabb égőt kellene berakni, a gyárinál.
a komár az egy jó gép
haweromnak van //inkább volt ![]() az én rometemet mindíg odaverte ![]() de én csak ritkán toltam haza ![]() ![]() nah a gyújtásod az gyári?? vagy trafós?? a gyújtótekercset is át kellene tekerni és egy CDI gyújtást berakni így még 2A lenne ami már össz 6A 6V az 36W alapjáraton!!!!!! + dc/dc vel 13V stabil akkor má lenne gazdagon fény szem 35W ot röhögve vinne fordulaton meg 55W is mene.
OFF: Nekem is van Rometom!
![]() ![]() ![]()
Nekem egy életre elegem lett a tekercselésből
![]() Kicsi volt a csévetest, a drót meg vastag, és nehezen hajlítható, és vagy két napig fájt az ujjam utánna. A gyári gyújtása van rajta, de szerintem marad is. Fordulaton eléri váltóban a 16V-ot. A két tekercs most sorba van kapcsolva, mert nem akartam párhuzamosítani, mert a két tekercsen nem azonos a menetszám, és így különböző feszültséget állítanak elő, és így egymást fognák a tekercsek... pontosan le kellene mérni, hogy 12V-on hány ampert tud leadni a tekercs. Gondoltam rá, hogy rakni kéne bele egy 12V/55W -os halogén égőt, és az már nagyon világítana. Egyébként nem baj, hogy OFF-oljuk a témát?? Mert ha probléma, akkor nyitok egy új topicot, és áthelyeztetjük a hozzászólásokat...
REOFF: Nekem meg Rigám volt....
![]()
sziasztok!
Nekem nagyob A es trafó kellene. Autóba kellene hogy 24 V-ról 12-t csináljon de de bika amber kellene úgy 20-30A (Hűtőtéska rádió meg még egy pár dolgot szeretnk róla müködtetni.) Na tudna nekem segíteni? Elöre is kösz Bence
a 24V honnan van?
IFA -kban van ilyen 24V -> 12V.. de hogy csak egy kivezetés az aksiról vagy valami szerkezet nem tom..
Hali csatlakozom Benvéhez, nekem is hasonló kellene!
Ami nekem kell pontosan: 24/12v dc 10-20A körül Kamionban volt egy ilyen szar, de elszállt és sokba kerül, főnök nem vesz én meg unatkozom út közben. Azér kellene ekkora áram, mert akkor a kávémelegítő, automagnó meg a laptop is menne róla. Stab nem igen jöhet szóba, mert télen oké, de nyáron iszonyat melegben az elmelegedne. MC34063 külső fettl (IRFZ44)el szerintetek menne? mondjuk egy 10A os tekercsel. Elég fontos lenne, aki tud please segítsen. Köszi előre is Sziasztok,egyik barátomnak a kamionjába kellene egy12v-os megoldást kitalálni,ugyanis van egy hordozható dvd-je ami erről működne. Mit ajánltok, Minden segítséget nagyon köszönök!!!
Nekem is hasonlo problemam van. Teherautoba kellene egy 10 A koruli 24/12-13 voltos dc-dc konverter radioscd es egyeb kutyuk pl.:rele, ac pumpa es tarsai meghajtasahoz...
![]()
helosztok!én nem találtam meg a megfelelő topicot,de sztem kapcsolodik ide
![]() akarok csinálni egy invertert ami 12V-ból csinál 24V-ot,csak nem tudom ,h milyen tranyót használjak.. ![]() ebben kérném a segítségeteket,h adjatok vmi tippet ,plss |
Bejelentkezés
Hirdetés |