(#) |
Voro hozzászólása |
Aug 27, 2021 |
|
/ |
|
|
Sziasztok!
Van egy NDK fordulatszámmérőm, amit egy Skoda 120-ba szeretnék beszerelni. Alapból plug n' play lenne a sztori, viszont a kocsi kapott egy tranzisztoros Favorit gyújtást, a műszer leírása pedig azt mondja, hogy tranzisztoros gyújtáshoz nem való. Jó lenne, ha egyszerűen át tudnám mókolni kompatibilisre. A ford.sz.mérő alkatrészeit még ki is tudnám mérni, viszont a gyújtás karakterisztikájához sajnos nincs műszerem, amivel kimérhetném, olyan dokumentációt meg sehol sem találok, amiben benne lenne :/
Esetleg oldott már meg valaki hasonló problémát?
Ha nincs más út, meghajtom a mutatót PWM-ről és digitális műszert faragok belőle, de ha van rá mód, megőrizném analógnak.
Előre is köszi, ha valakinek van tippje!
Szia!
Ha megmaradt a hagyományos megszakító, akkor be lehet kötni. Viszont ha optikai vagy Hall-elemes a jeladó, akkor komplikáltabba helyzet.
Mikor gyártottak az NDK-ban Ford-ot?
Hallos, nincs benne mechanikus szaggató.
(A képet nyúltam, de az enyém is ilyen)
Az eredeti felállásban a gyújtótrafó szaggatott (1) lábáról veszi a mérő a jelet.
Kösd arra az 1-es lábra a fordulatszámmérő bemenetét és kész is van.