Fórum témák
» Több friss téma |
Ugyanúgy hibázik mindíg máshol és más mennyiségben. 26-os sebességgel se jó pedíg a régi gépen 6-os sebességgel ment.
Sajnos van olyan LPT port, ahol az ACK miatt nem működik a visszaolvasás. Többszöri visszaolvasáskor is ugyanott van a hiba? Mert lehet, hogy ami bele van égetve az jó.
Minden visszaolvasáskor máshol és más számú hiba van.
Sajnos ez hardver hiba, és nyílván nem abban van, ami eddig jól működött. Nekem egy PCI-os LPT kártyám van, jól működik, igaz inkább PK2-t használok...
A tartalmakat nem bogarásztam viszont kész áramkörben lepróbáltam és minden funkciója jól működik, tehát a progid tökéletesen beégette, csak valamiért a visszaolvasásnál lehetett gubanc. Fő, hogy működik. Ez a remek program számomra emberbarátibb így alkalmi égetésekre, mint a pickit szoftja. Elég kezdő vagyok a témában és abban sok a homályzóna. Van pickitem is amit szintén ezzel sikerült beégetni, de ez valahogy jobban bejön. Köszi a segítséget, és, hogy közhasználatra bocsájtottad! A fejlesztésével abszolút leálltál, vagy csak szünet? Üdv
Szia! Örülök, hogy hasznos számodra is! Leálltam, mert időm sem engedi és a PK2-3 óta nincs sok értelme. Talán, ha majd a PK3 utánépítéssel bajok lesznek és a PK2 már nem támogat újabb típusokat, akkor lehet...
Sziasztok, kis szünet után újra elővettem a hobbimat, és azt tapasztaltam a watt féle WCOM_mini_4 es utánépített égetőn hogy a PIC16F877A típusú procimat nem akarja felismerni.
Manuális kiválasztásnál olvasom, törlöm, de ha írni akarom akkor azt írja ki, hogy nem hozzá tartozó program. Az égetőn a feszkók megvannak, sőt a Vpp lábon +5V ot mérek, amikor nincs bepipálva semmi a port check ablakban. Fogalmam sincs mihez kezdjek. Ötletek, esetleg? üdv :Jocc
Vannak fordítók, amik megjegyzéseket tesznek a hex fájlba, annak ellenére, hogy a szabvány szerint ez nincs megengedve. Ki kell törölni, ha van ilyen, mert a program nem tud velük mit kezdeni.