Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Központi zár
Na csináltam egy móriczka rajzot a szervóról. Direkt írtam, hogy "egyenlőre"
Te nem akarlak bántani, de ez nagy hülyeség amit tervezel...
Negyed ennyiért kaphatsz kész központizár motorokat (fel ekkora méretben), egy kis elektornikával működtetni is tudod Őket és nem kell ennyit fúrni faragni... Ha bontottan akarsz, akkor ajánlom a Peugeot központi zár motorjait, bontottan 500-1000 ft, vékony, kicsi...
Ennyiért megvehetné az eredetit is és azt csak a helyére kéne csavarozni. De hát.....
Szia szerintem nem érdemes kinlódnod kb 6000 Ft autósboltokban.
Igaz hogy mint minden ez is "occó vegyékettőt" de négy motor, kettő kapcsolós, elektronika,távirányitó a kulcstartóra,vezetékek,univerzális, a legtöbb autóba beszerelhető.
Páka állomást is vehettem volna, mégis csináltam, ráadásul 20 helyett 5 ezerért... Azt hittem lesz valaki olyan aki nem akar majd lebeszélni, de akkor mind1, majd megoldom egyedül.
Négy motor, kettő kapcsolós, elektronika,távirányitó a kulcstartóra,vezetékek,univerzális, a legtöbb autóba ...
Mindez 6000 Ft HOL???
Hidd el vannak akik már megfutották ezeket a köröket előtted esetleg hallgathatnál rájuk. Én 1990-ben szereltem az első központizárat. Inkább a távirányítóra koncentrálnék a helyedben.
Az "orsós mechanika" (off-> vágy lákátos ->on) nem megfelelő erre a célra.
A zárszerkezetnek vissza kell tudni húzni alaphelyzetbe! Orsósnál a menetemelkedés miatt ez elég nehéz. (fogasléces kellene) Nézd meg http://www.spal.hu/-t. A legelterjedtebb utólagos tipus.Kép: Hivatkozás
Foirdos központizár, amennyiben bowdenes a húzóka és nem rudas, akkor inkább válaszd a bontót. kb 500-1000-Ft/ db
Sziasztok!
Akadt egy kis problémám egy Ford Mondeóval.A gyári központizárnak 3-4sec vezérlőjelre(12v-os,negatív) van szüksége,viszont a távirányítós kp.zárnak csak kb.0,5sec pozitív kimenete van.Egy jó ideje gondokodom rajta,de már nincs ötletem.Előre is köszönöm mindenkinek a tippeket.
üdv.
szerintem egy monostabil kapcsolással megoldhato.összeraksz egy 555-ös kapcsolást ami 3-4 másodperces a kimenetére egy relét raksz ami 3-4 mp-ig zár. a relére meg a negativ 12-t kötöd. üdv Sergei
Ez bőven elég... a kondival beállítod az időt.
nekem egy opel kedett okoz problémát.
gyári a kp zár.mikor hozzám kerül az összes ajtonál ki volt törve a vezeték... kijavitottam a hibákat,a bal elsö ajtoban a "motort" ami tul képp egy microkapcsolo szétszedtem ,és a nyákon egy szakadás volt.kijavitottuk,de csak kattog nem zár.. /ja és ez egy kulcsos zár,nem távirányíitos/megoldhato házilag a távirányitás????hol keressem a hibákat??? elöre is köszönöm a segitséget.. válaszokat várok ide vagy a : dundee82@freemail.hu e-mail.cimre.
Én könnyedén megoldottam a problémát, vettem 6500!! pénzért egy S-Type távvezérlős központizár szettet és azt tettem be a gyári helyett. kb 30 perc alatt amatőr buherálóként.
Aztán ötletem támadt éstovábbi 20 perces munkával a szett nem a zárat nyitja henem egyenesen az ajtót tárja ki.
hello!
pontosan mijen tipusu a szett? hol vásároltad? és hogyan nyitja az ajtot?
gondolom nem a nyomógomb rudazatához rögzítette a központizár motorját, hanem a belső ajtónyitó rudazatához
Ha jól tévedek ezt nem motorral szokták csinálni, hanem egy nagy elektromágnessel, ehhez gyártják direkt...
Üdv Inhouse
Sziasztok?
10 éves, központi záras-riasztós suzukimba ma reggel sikerült bezárnom az egyetlen kulcsomat. Van-e valakinek ötlete, hogy tudnám kivenni vagy lehetséges-e egyáltalán ezt "házilag" megoldani?
Hali!
Hát ez elég necces!!! Nemtudom van-e itt valaki aki jártas autófeltörésben! Ha Wartburgról vagy Trabantról lenne szó tudnák segíteni, mert mindeggyiket nyitottam már ki külömböző úton módon kulcs nélkül, de suzukihoz nem volt szerencsém! Talán ha ki tudnád nyitni a motorháztetőt valahogy akkor ha leveszed és viszarakod az akksisarut lehet kinyitja a KPzár! Igaz nekem a Trabaiban a KPzár ha leveszem a sarut és viszarakom akkor épp hogy bezárja! Én csak ezt tudom javasolni! De még vannak olyan emberkék akik ki tudják nyitni hivatalosan, mert eggyik ismerős anó a Corsával járt így, és neki egy iylen hivatalos kocsifeltörő nyitotta ki! Talán tudtam segíteni!
Sajnos van rá megoldás...
A Suzuki elég gyenge fémből van, fogsz egy elég vékony, de erős pálcát, egy ember belekapaszkodik felül a bal első ajtóba és húzza kifelé, te benyúlsz és: - ha van elektromos ablak, akkor azt próbáld lehúzni - a zárat lökd át Ha sikerült, akkor nyitott állapotban szükséges lehet egy kicsit visszaegyengetni az ajtót felül. A feszegetésnél azért érzéssel, az üveg nehogy összeroppanjon. Üdv Inhouse
Végül mi lett a megoldás???
Ha lett? Had tanuljunk mi is!
Csatlakozom az előttem szólóhoz, engem is érdekelne, hogy sikerült-e megoldani a problémát?
Máskor is jó, ha az ember tudja, hogy az adott tanács/ötlet bevált-e... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Bocsánat, hogy még nem írtam, de sokáig tartott... Szóval, aznap, amikor az eset történt, felhívtam az előző tulajt a pótkulcs miatt. 4 napig kereste, de nem találta. Aztán az egyik haverunk azt javasolta, hogy törjük ki a bal oldali hátsó kisablakot (ötajtós), mert azt akár mi is ki tudjuk cserélni. Mikor meghozta az ablakot kiderült, hogy az nem jó. Ekkor próbáltuk ki Inhous módszerét. Egy bottal kifeszítettük a bal hátsó ajtót, egy léccel meg eltoltuk a zárat. A riasztó meg se nyikkant és kb. két perc volt))))
Elég baj az, hogy így meg lehet csinálni...
Én is csak azért tudom, mert egy barátomnak volt egy ilyen és kiránduláskor sikerült kizárnia magát, neki egy szerelő mutatta/segített... Kössz a visszajelzést! Üdv Inhouse
Sziasztok...
Ne nevessetek, de van egy LADA 2110-em. Vettem egy távirányítású központi zárat, örülvén, hogy milyen kényelmes lesz nekem ezentúl Beszereltem, de azóta mert szivat a drága. Működése gyakorlatban a köv: ha kinyitom mechanikusan akkor nyitni akarja, ha zárva van akkor zárni óhajtja. Nem értem mit rontottam el, vagy mi ennek az oka?Próbáltam ellentétesen kötni, de akkor csak a nyomógomb működése változott Van valakinek ötlete??? :eek2:
Hello!
Nem lehet hogy a master (5 vezetékes ) motor 2 kábelét cserélted fel? Mert az ha kulcsos nyitást érzékel akkor a vezérlő egységen keresztül minden motorra nyitó jelet ad, záráskor zárót, de ha felcseréltél 2 kábelt, akkor nyitáskor záróimpulzus megy a vezérlő egységbe, és zárja az összes motort.
Valamelyik vezetéke(ke)t összecserélted, de nem igazán értem amit írtál.
Ha 2db 5 vezetékes motorod van, az egyikről húzd le a mikrokapcsoló vezetékeit, csak a kék és zöld maradjon, az a motoré. Eddig univerzálisat csak ezzel a színkiosztással láttam. Ellenőrizd le, hogy a motornál a csatlakozóban minden maradék vezeték azonos színűvel van-e párba dugva. Mozgasd a bekötve maradt 5 vezetékes motort, ha felhúzod, fel kell mennie a többinek is, ha le, akkor le, az, hogy ez nyitás, vagy zárás az adott autótól és a bekötésedtől függ, az esetek többségében az ajtónyitó gomb függőleges rúdjára lehet kötni és az lent van zárva. Valami rémlik, hogy a ladánál talán fordítva van... Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |