Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Propeller Clock
 
Témaindító: vicsys, idő: Jún 3, 2005
Lapozás: OK   300 / 489
(#) KKobra válasza Mircsof hozzászólására (») Júl 16, 2013 /
 
Szia
Bocsáss meg! Csak javasoltunk dolgokat. itt vagyunk páran akik csak egy működő órát akartunk építeni és hát azóta már 2-3 verziót is építettünk, pedig csak egyet akartunk
Az hogy milyen PC-d van egy más fórum témája lehet
Milyen Órád van ? Lesz ! Abban segíthetünk.
(#) Mircsof hozzászólása Júl 16, 2013 /
 
Nem semmi gond mind mondtam amatőr vagyok ebben a témában. Csak próbálok valami számomra "érdekeset" összehozni mind anno ti is azért is irtam, hogy csak 1 alkalomra kell az égető. Bár mind írtam amatőr vagyok lehet nem is ott a hiba csak valami fordítva van bekötve.
Holnap majd rakok fel pár képet.
Építés közben 1 problémám akadt, a forgórészen volt 1 minimális zárlat (épp hogy csak halványan világított az egyik led) .... ezt sikerült orvosolni a cinpaszta alapos eltávolításával.
Az állórészen az infra ledet ellenőriztem (mobillal) hogy működik-e, ezen felül azt az informáciot kaptam, hogy mérjem meg a pic 5-ös és a 14-es lábán hogy meg van-e a +5V. Megmértem az is működött.
Jut eszembe volt 1 változtatás az ellenállásokban. Mivel 120ohm-os nem volt a boltban igy 130-as lett beépítve az R6-R12 ig itt 1 link a forgórészről http://files.kirallyrocker-electronics.webnode.hu/200000025-98b239a...ch.png
És ezt az órát építettem meg. http://kirallyrocker-electronics.webnode.hu/products/propeller-clock/
Fentebb linkeltem a "készítményemről" 1 videót
A hozzászólás módosítva: Júl 16, 2013
(#) tibapu válasza Hp41C hozzászólására (») Júl 17, 2013 /
 
Szia!
Nagyon köszönöm a forrást igazi szellemi munka.Igaz gyakorlatilag én készítettem,de program nélkül nemsokat mutatna.Nekem és páromnak is nagyon tetszik.
(#) patexati válasza tibapu hozzászólására (») Júl 17, 2013 /
 
Gratulálok! Egy újabb működő darab
(#) tibapu válasza patexati hozzászólására (») Júl 20, 2013 /
 
Szia!