Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Westen 240 Fi gázkazán hiba
Sziasztok
Van egy Westen 240 fi kazánom. Olvasva a fórumot többször felhozták a hibát, de konkrét megoldást sajnos nem találtam rá, vagy csak nem vettem észre mert kicsit laikus vagyok a műszaki dolgokhoz. Kérlek benneteket minél egyszerűbben válaszolni Probléma: meleg víz fűtés kor 60-as led villog (szivattyú elzáródás vagy vízhiány). Mikor a fűtést tekerem fel ott minden rendbe van melegít és szivattyúzik, de ha meleg vizet szeretnék akkor jön elő a probléma. Minden tippet, ötletet köszönök! A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2013
Sziasztok!