Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   27 / 65
(#) Karlheinzt hozzászólása Dec 21, 2013 /
 
Sziasztok!

Tegnap előtt vettem egy Fiat brava 1.6 16 V (1996) gépjárművet.A kocsit kipróbáltam nem volt semmi baja.Aznap és másnap reggel mentem vele,NO problem.
Aztán leálítottam,felöntöttem fagyállóval,ablakmosó folyadékkal és ennyi..Amikor beakartam indítani nem indult.GYújtást ráadom és amikor indítanám néma csend,csak ilyen szikrázó hanghoz hasonlítható hang hallatszik az indítónál,nyílván ahogy indulna az áram.
Annyi még,hogy amikor megvettem még működött hozzá a távírányító a központihoz..Most meg nem érzékeli..Új elem van benne nem azzal van a baj,de nem veszi a jelet,semmit nem reagál rá az autó.Ha meg kulccsal zárom ,van hogy a hátsó és első ajtókat ellentétesen kezeli.Elsőt zárja hátsót meg nyitja..Valamint van hogy magától hallatszik hogy fel-le nyit-zár a központi..Mi lehet a baj?Sarut már levettük az akkuról hogy töröljük a mem.-át,de ez sem segített.Műszerfalon semmi hibajelzést nem látok.Akku rendben van..Segítségeteket köszönöm!
(#) berobbantam válasza hagmasi85 hozzászólására (») Dec 21, 2013 /
 
Szia
A hőfok jeladó környékén kutakodj.A termosztát házba van betekerve.Ha szembe álsz az autóval a motor jobb oldalán van a gyujtótrafó alatt.Valószínű valahol kontaktos.Mikor nem érintkezik a műszer és a motorvezérlő sem kap jelet.Ezért gyullad ki a befecskendező ikon is
(#) yimy hozzászólása Dec 21, 2013 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Fiat seicento 1.1lambda szondánál 4 vezeték van.Fekete,szürke és 2db fehér ! Kérdésem a következő! A fehérek felcserélhetők?Tudni illik,h a kutyám lerágta sajnos a csatit róla és így nem tudom eldönteni melyik fehér hova is volt bekötve,a fekete,és a szürke megvan !Köszönöm előre is a segítségeket !
(#) zolika60 válasza yimy hozzászólására (») Dec 21, 2013 /
 
Felcserélhetők. Mindkettő a fűtésre megy.
(#) yimy válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 22, 2013 /
 
Köszönöm megtisztelő válaszod !
(#) szabosa25 hozzászólása Jan 5, 2014 /
 
Sziasztok!
Nekem a Brava-val olyan gondom akadt, hogy nem indul a kocsi! Indítanám és semmi.
A szerelő azt mondta, hogy nem mechanikai hibája van, ezért keressek egy villamoságist. Meg tettem, ő pedig azt mondta, hogy valami oknál fogva szorul a motor, keressek fel szerelőt! Már át is röntgenezték a kocsit, (ami nem kevésbe került) mondták, hogy motorisztikus hiba nincs. A kocsim viszont továbbra sem indul! Egy dologra rá jöttem a FIAT-ok egy nagy rakás sz..ok.
Voltak már olyan hibák is, hogy fékre lépéskor a kocsi leállt és alig akart indulni, 20-25 km után, ha leállítottam a kocsit, akkor nem akar beindulni. A karácsonyfa effekt is fent áll (miért is ne jönne minden probléma) 400 km-en bekap 1 liter olajat és a szerelők nem tudják, hogy miért.
Valami ötlet?
Már próbáltam új akksival, vettem önindítót, mert mondták, hogy lehet önindító gond is, de semmi.
(#) peter1995 válasza szabosa25 hozzászólására (») Jan 5, 2014 /
 
Szia. Indító relé kattan?
(#) Halasz Imre hozzászólása Jan 9, 2014 /
 
Sziasztok!
Óriási gondba vagyok!Van egy 2001.Fiat puntó 1.2 16 szelepes. nem tudom mi lelte.Nem tudom,hogy nem e az a gond,hogy tegnap előtt jól lespricceltem a motort valami zsíroldós dologgal és egy kis idő után leöntöttem egy üveg vízzel.Azóta nem megy a második és a harmadik henger!De lehet hogy nem ez volt a hiba okozója?nem jövök rá,hogy mi a gond!segítséget szeretnék kérni mert kint vagyok Hollandba és itt sajnos kemény dolga javíttatás!Előre is köszönöm!
(#) zolika60 válasza Halasz Imre hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Összefügghet a két dolog. Nincs víz valamelyik gyertya tövében? Esetleg pára a gyertyapipában? Tönkre mehetett a trafó is. Nehéz így messziről találgatni.
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2014
(#) Halasz Imre válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Tegnap kiszedtem az összes gyertyát!Nem volt semmi nedvesség!A kettő szélső henger tökéletesen ment szépek voltak a gyertyák is csupán a kettő középen nem ment!Tele volt anyaggal!Ha tönkre ment volna a trafó akkor ettől függetlenül menne a másik kettő henger?
(#) zolika60 válasza Halasz Imre hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Igen, mert a trafója ha jól sejtem olyan, hogy két két hengerhez egyszerre ad szikrát. A fele is tönkre tud menni, de csak egyben tudod cserélni. Azért biztos ami biztos mérd meg a kábeleket és gázlángon szárítsd ki a gyertyákat, esetleg cseréld meg a "jókat a rosszakkal" Ha nincs változás szinte biztosan a trafó a bűnös.
(#) Halasz Imre válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Nagyon szépen Köszönöm az infót!Megyek és nekilátok!További szép napot.
(#) zolika60 válasza Halasz Imre hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Sok sikert hozzá.
(#) csucsidalma hozzászólása Jan 9, 2014 /
 
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Fiat Bravo, 96-os évjáratú, benzines, 1.4 motor. Nemrég leállt … mintha nem lett volna benne benzin. Másnap begyúlt, aztán csak akkor gyúlt, amikor kedve volt. Azt mondták, hogy nem mindig ismeri fel a kulcsot, ezért törölték a kulcs kódját. Nem volt utána baj egy olyan szűk két hétig. Aztán újra nem gyúlt. Ha sokáig tapostam a benzint, akkor tizedik indításra sikerült elindítani az autót. Vittem a szerelőhöz…a teszter semmit nem mutatott ki … új akkumulátort vettem bele, lecseréltük a motorolajt, új szűrőt... A szerelőnél volt egy hétig, állítása szerint nála működött, amint hazahoztam a kocsit és állt 4 órát csak a második kulcsra nagy nehezen gyúlt az autó, mintha nem is lett volna rajta semmi sem javítva... Tudna valaki segíteni, hogy mi lehetne esetleg a probléma?
(#) eyee válasza Karlheinzt hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Karlheinzt! Az ecu-t resetelt, attól elvileg helyreáll az elektronika. A bal első ajtó oszlop aljánál találod a resetkapcsolót. Fontos, hogy az akksid rendben legyen mert az ha gyenge tud galibát csinálni.
(#) eyee válasza szabosa25 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
szabosa25! Nekem 10 évig volt Bravam és csak megelégedéssel tudok róla beszélni. Most is csak azért váltam meg tőle mert a parkolóban totálra zúzták. Valószínűleg az autód előző tulajdonosa sufnituningos stróman volt amiről az autó nem tehet. A motoron mértek kompressziót? Ugyanis a gyári dugattyúgyűrűk hajlamosak elkopni, ilyenkor enyhébb esetben eszi, durvább esetben felnyomja egészen a légszűrőig az olajat.
(#) ducato hozzászólása Jan 12, 2014 /
 
Sziasztok!
Van egy 2004-es Fiat Ducatom. A minap levettem az akumulatort es a folotte levo kis biztositektablat. Szetszedtem es sajnos nem tudom osszerakni, nem emlekszek melyik szal hova jar.
Valaki tudna kuldeni egy fenykepet vagy egy rajzot??

Elore is koszonom!
(#) dewylyen hozzászólása Feb 22, 2014 /
 
Sziasztok!

Az lenne a problémám Brava 1.4 12v. hogy beindítottam ment is szépen aztán 2-3 perc múlva leállt,nézem a benzint látom üres töltöttem bele 10 l de azóta sem indul??
Korábban is volt már ilyen akkor meg kellett húzatni és rögtön indult,most viszont nem.
Lehet az Ac hibásodott meg,mert nem hallom a zúgását mikor ráadom a gyújtást, de viszont ha direkt-be kötöm rá az aksit akkor viszont megy!! Továbbá az ECU visszajelző menet közben kigyullad folyton világít,és visszafogja az autót nem annyira Húz ez minden menetben így van. De többször van olyan is hogy be sem akart indulni csak ha a motorháztető fel és a riasztót ki-be kulcsolgatom,ez sűrűn elő fordul.
Néha alapjárat ingadozás is.
a tartalék AC val sem megy és a többi hibát mi okozhatja??

Segítséget Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2014
(#) S.Roland válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 22, 2014 /
 
Hello,
Tegyél az AC-ra egy multit és nézd meg , hogy úgy megy -e ha ráadod a gyújtást vagy amikor indítózól.
"Én biztos kiolvastatnám a hibákat belőle ha te nem tudod kiolvasni mert akkor már fontos alkatrész működik hibásan ha kigyullad a MIL lámpa."
A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2014
(#) VIM válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 22, 2014 /
 
Szia! Ha a motorellenőrző lámpa világít annak komoly oka lehet és ezt most nem lehet találgatásokkal eldönteni mi is a hiba forrása. Ha többször volt már probléma a riasztóval akkor valószínű most is az okoz indítási zavarokat, iktasd ki ahogy szoktad és úgy próbálj meg indítani. Ha kifogyott üza. rendszerbe töltesz utólag, annak le kell légtelenítődnie. Lehet, hogy a szivattyú szárazon futása megadta neki a kegyelemdöfést. A behúzogatás olyan károkat okoz a katalizátorban amit nem lehet utólag majd helyrehozni és a szonda is rossz értéket detektál majd emiatt.
(#) dewylyen válasza VIM hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Hali.

Most jöttem be az autó javítgatásból és az a helyzet hogy kimértem a az áramellátást és az derült ki ha rá van dugva a szivattyúra a csatlakozó hátul a tanknál akkor a szivattyú nem jelez vissza a műszeren tehát nem kap feszültséget, viszont ha lehúzom a csatlakozót akkor rendesen mutatja a feszültséget Digital Multiméterrel mérem.

Az ülés alatt is meg blankoltam a vezetéket és ott is ugyan ez a jelenség tehát a feszültség eljut az AC hoz csak ha rá dugom a csatlakozót akkor nem mutat feszültséget a műszer???

Másik ÁC val is ez a helyzet.

A riasztót ki kulcsoltam elvileg így ki van iktatva?!

SOS.

Üdv.
(#) dewylyen válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
De én komplett 1 másik autóból kibontott szivattyúval próbáltam tehát csak a vezetéket kellet rácsatlakoztatnom még nem szereltem ki a régit csak lehúztam a csatlakozót és rá a másikra.
(#) VIM válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia! Jobb oldalon van a kesztyűtartó oldalában a szivattyú biztosítéka és reléje. A biztosítékot kellene kicserélni, mert akkor az meg van "nyúlva" (megnőtt az ellenállása) és nem ad elegendő áramerősséget a szivattyúnak (10A-os piros színű). Tehát a barna-fehér és fekete vezetéken van feszültség a szivattyúnál? Mérjél rá a fekete vezetékre a testhez képest szálfolytonosságot ellenőrizve, rövidzárat kell tudnod mérni, mert ha nem, akkor a "borulás kapcsoló" kioldott állapotban van. A biztosíték az ne "kínai" legyen, mert az megbosszulja magát.
A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2014
(#) dewylyen válasza VIM hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Hali!
rákötöttem 1 12v/5 w-os izzót hátra a szivattyú vezetékére és egyáltalán nem világít.

Viszont az összes biztosítékot kiszedtem és visszatettem mert nem volt sérült benne,a motortérben van a relé és mellette a biztosítéka is ezeket cseréltem is. kontakt spray jelenleg nincs de esetleg az megoldhatná ha áttisztítom vele??
a kesztyűtartót kiszedve ott találtam kb 3-4 relét de biztosítékot nem! ezek a relék vannak ,, 1 fekete keskeny hosszúkás, 1 kis kocka sárga meg 1 hosszúkás sárga,
kép.-->> http://p1.vatera.hu/photos/e5/9c/5ce6_1_big.jpg ,, http://www.bakelit.hu/portal/static/upload_apro/2012-05-11/148124_orig1.jpg..

így is csináltam-->> http://filefeltolto.hu/letoltes/918320bed24deabc/1-fiat-bravo-brava...un.rtf
(#) dewylyen válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
(#) dewylyen hozzászólása Feb 23, 2014 /
 
aztán kivettem a relét és rövidre zártam a 30 és 37 kapcsokat elvileg ekkor már üzemelni kellet volna a szivattyúmnak de nem üzemelt.
(#) VIM válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
.... és ezt csináltad?
Idézet:
„Mérjél rá a fekete vezetékre a testhez képest szálfolytonosságot ellenőrizve, rövidzárat kell tudnod mérni, mert ha nem, akkor a "borulás kapcsoló" kioldott állapotban van.”
Kértelek, hogy a biztosítékot cseréld ki másikra, mert az nem biztos, hogy megfelelő értékű, annak ellenére, hogy nem szakadt!
A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2014
(#) dewylyen válasza VIM hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
annyira még nem vágom tehát hogy csináljam pontosan azt a mérést?? mit kössek hova??
a biztosítékot is cserélem!!
Köszi a segítséged!!
esetleg Skypeon nem jelölhetnénk be egymást?? nevem Mogyi. a pont is kell a végére!
(#) VIM válasza dewylyen hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Menni fog az neked. A szivattyú kapcsolási rajza.
(#) dewylyen válasza VIM hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
tehát akkor a fekete vezetékhez és a kasztnihoz rákötöm a mérőt így??
Következő: »»   27 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem