Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Buszokban lévő kijelző neve és működése
Lapozás: OK   4 / 6
(#) wargapityu hozzászólása Nov 25, 2013 /

Sziasztok! Érdeklődnék hogy halad ez a projekt, tudom már nagyon rég nem volt hozzászólás ebben a témában, de talán sikerül beindítani újfent, nekem is van egy fgy kijelzőm, és szeretnék hozzá vezérlést csinálni, illetve ha minden igaz lesz hozzá gyári vezérlő, de abból nem tudom okosabbak leszünk-e, értem ez alatt vissza lehet-e fejteni az elvét, szoftvert kiolvasni belőle stb... várom a válaszokat, tudok a kijelző belsejéből képet csinálni ha az segít valamit... Mindenképp szeretném minden fortéját megtanulni, nem igazán értek hozzá, eléggé amatőr vagyok remélem van aki tud, és szívesen segít benne, olyanok is szerepelnek a terveim között ha már meg van a vezérlő, akkor esetleg a flip-dot kijelző helyett építeni egy led matrixot amit a fgy vezérlője hajtana meg stb... szóval tényleg szeretném beleásni magam rendesen a témába mert érdekel, de írásos anyag nincs hozzá...
A hozzászólás módosítva: Nov 25, 2013
(#) rockersrac válasza wargapityu hozzászólására (») Nov 25, 2013 /

Annyit sikerült azóta kiderítenem, hogy a kijelzők 9 bites rendszert használnak, és rs485 interfacen keresztül működik a kijelző. A vezérlő meg egy más tészta. Arról csak annyit tudok, hogy cf kártyára mentik el a rá való adatot gépen, egy erre való prgorammal, és a cf kártyáról ,,frissül" a belső memóriája a vezérlőnek. A cf kártya utána nem kell hozzá.
(#) wargapityu válasza rockersrac hozzászólására (») Nov 26, 2013 /

1-2 héten belül lesz hozzá vezérlőm aztán majd meglátjuk mit lehet kihozni belőle, így néz ki hátulról.
(#) rockersrac válasza rockersrac hozzászólására (») Nov 26, 2013 /