Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   26 / 3562
(#) Peti_85 válasza gtk hozzászólására (») Jan 3, 2008 /
 



Itt van egy!
(#) Balázs válasza Peti_85 hozzászólására (») Jan 3, 2008 /
 
Mint építész oldal?

Egyébként meg linkgyűjtemény ITT!
(#) Peti_85 hozzászólása Jan 3, 2008 /
 
Jaaaah olyaaaan építész...
hihi, bocsi elnéztem, vagy félreértettem, vagy csak simán éhes vagyok már...
Bocsesz
(#) szamóca válasza sound.man hozzászólására (») Jan 3, 2008 /
 
Mázlista!
(#) gtk válasza Balázs hozzászólására (») Jan 3, 2008 /
 
Koszi! holnap atnezem.
(#) Dióda hozzászólása Jan 4, 2008 /
 
Figyelem !
Győr környékieket keresek. Puhatolózás céljából ugyanis lehetséges hogy arrafelé költöznék és szinesen fogadnék minden információt a térség lehetőségeiről.
(#) Peti_85 válasza Dióda hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Itthagyod a szép kis Heves megyét???
Bár biztos az is jóhely, meghát meg van az okod...
(#) Dióda válasza Peti_85 hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
"Itthagyod a szép kis Heves megyét???"

Ezt ugye nem komolyan kérdezted?

Tudva az itt uralkodó állapotokat ez szerintem magáról érthetődő . Itt semmi sincs és döglött ez az egész környék. Munkahely is 25 van talán 3000 emberre.Mi ha nem ez a katasztrófa.

Az itteni embereket és a mentalitásukat meg egyszerűen már rühellem.Nem jó helyre születtem sajnos :nemtudom: .

Inkább elmenekülök innen és ezzel a családomnak és főleg a gyerekeimnek teszek jobbat talán.
(#) nagyagyas hozzászólása Jan 4, 2008 /
 
Jé van egy új modi még sose, látattam, úgy hívják Sebi 5800pontja, van.
(#) Peti_85 válasza nagyagyas hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
nagyagyas, le vagy maradva
De igen, valóban sok pontja van!
(#) tatabike válasza nagyagyas hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Szia nagyagyas,

ezt furcsállom, hogy sosem láttad, szinte minden témában van építő hozzászólása, és megsúgom, hogy nem véletlen az az 5800 pont, (ami egész pontosan 5880), ugyanis az egyik legnagyobb koponya itt az oldalon...

TaTa
(#) nagyagyas hozzászólása Jan 4, 2008 /
 
Pontokban ö a legjobb moderátor összeálitotam egy listát ki a legjobb most már egyértelmű DE AZÉRT A TÖBI MODERÁTORT SE SZABAD LEBECSÜLNI!!!
Amúgy a rangok hány pontol vannak?

Üdv:Laci
(#) Peti_85 válasza nagyagyas hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Szerintem ne a pontokat nézd, itt senkinek nem az a célja, hogy a legtöbbet szedje össze, (legalábbis nekem nem) és esetlegesen is csak másodlagos cél.
Itt elsősorban alkotni kell és azt bemutanti, másoknak segíteni! :yes:
Üdv.
(#) tatabike válasza Dióda hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Szia Dióda Mester,

olyan keserűség-félét vélek felfedezni a hozzászólásodban, de remélem annyira nem vészes a helyzet. Nem ismerem a Heves megyei viszonyokat, jártam arra viszont sokat kirándulni, és szépnek tényleg szép. De mondjuk ez a legkevésbé sem vígasztalja az egyéb problémák súlya alatt görnyedő embereket. A munkaerőpiaci helyzet meg sajnos igaz arra a vidékre is, meg még sok más régióra. Egy kérdésem lenne, miért pont Győr és környéke? Na az a régió viszont szerintem nem szép. Ha lehetőségek kellenek, akkor sajnos csak Budapest marad. Én is itt találtam meg a számításomat, eredendően székesfehérvári gyerek vagyok. Sokan rühellik a fővárost, én sem vagyok oda érte, de nem olyan rossz, ha képes az ember alkalmazkodni, ami nekem szerencsére könnyen megy. Észrevettem, hogy ha az ember huzamosabb időt eltölt ebben a dzsuvás hangyabolyban, és utána kiszabadul a hegyekbe, a természetbe, (pl. Heves megyébe ), 10x annyira tudja értékelni a csendet, a nyugalmat, és a jó levegőt. Szóval Budapest nem jöhet szóba?

TaTa
(#) nagyagyas hozzászólása Jan 4, 2008 /
 
Ok! Meg észrevettem néhány dolgot Szabi83 megoldásai között van olyan téma, ami nem is létezik!
Topi nyitotta és az a címe Modik fóruma. Vagy az is lehet csak modik tudják megnézni
(#) kobold válasza tatabike hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Mint tősgyökeres Heves megyei, csak egyetérteni tudok abban, hogy a táj szép. Kimegy az ember az erdőbe, szívja a friss levegőt, hegyi patakokat hallgat, majd hazamegy, amikor a sok bunkó motoros / autós megjelenik a védett utakon, száguldozási képességeit demonstrálni.
De hát bunkók aztán mindenhol vannak...
(#) Peti_85 válasza kobold hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Na tessék! Még egy megyebeli, ráadásul egri!
Én oda járok fősulira...
Az amúgy még egy jó hely (persze nem a közlekedésről beszélek ilyenkor )
(#) titi válasza Dióda hozzászólására (») Jan 4, 2008 /
 
Akkor mit mondjak én?...
Elég, ha megnézed az adatlapom, és szerintem érteni fogod.
Tudnék mesélni arról, hogy mi folyik itt, de félek ha elkezdeném, nagyon elragadtatnám magam.
Aztán a modik oszthatnák a warn-t.
Úgyhogy valószínű én is költözködni fogok a nyáron.
Persze a táj erre is szép...
(#) kobold hozzászólása Jan 5, 2008 /
 
Először azt hittem, az IE halt meg, aztán azt, hogy a hálózatom, majd szabályosan megdöbbentem, látva, hogy a HE
Támadás, vagy áramszünet volt?
(#) KTobi válasza kobold hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Nekem se volt hajlandó bejönni az oldal erről a szerverről (HE, Deguss.HE, Topi blogja).

Mi volt? Tóbi
(#) Dióda válasza tatabike hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Amit kiéreztél belőle az úgy van ahogy mondod.

Sajnos ez a heves megye ugyan szép de mit kezdjek vele ha semmi lehetőségem nincs benne. Itt egy kis faluban lakom gyöngyös mellett de egy katasztrófa hogy például már a kisfiam-at aki még csak ovodás már pofára kezelik az ovodában és akkor mi lessz még majd az iskolában.Tele van a környék ujjgazdagokkal akiknek látszólag nagyon jól megy csak mellettük én sima csóri eltörpülök és lehetőségem sincs kitörni a pénztelenség és munkahelynincstelenségből.Én úgy érzem hogy nem ebben kell hogy felneveljem a gyerekemet és a hely miatt neki is elvegyem a lehetőségeit hogy "akármi legyen belőle" ha felnő.
Igazából győr környéki infókból azt vettem ki hogy arra mind munkahely mind lehetőségek terén sokkal jobb a helyzet és legalább nagyon jó messze van innen és ha mondom honnan jöttem azt sem tudják hogy az hol van.
(#) kobold válasza Dióda hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Szomorú, de sajnos igaz dolgok ezek... Gazdagék errefelé is szaporodnak szépen, valamikor még azt hittem, hogy utolérhetem őket, ennyi évesen már tudom, hogy esélyem sincs. Igaz, jól el...sztam, mert mehettem volna külfödre sok évvel ezelőtt, csak gyáva voltam hozzá, vagy mi.
Ismerőseim is panaszkodnak az ilyen gyerek-kiszorítós dolgokra, legtöbbjüknek muszáj együtt élni ezzel, és azt mondogatják a gyereknek, hogy ami nem öl meg, az megerősít... Sovány vigasz, de vagy beveszi valaki a lesz...rom kapszulát, vagy menekül.
Remélem, és kívánom, hogy megtaláld a számításodat az ország másik felén
(#) Dióda válasza kobold hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Látom vannak emberek akik megértik.

Sajnos ide fajult a világunk és sokan mások úgymond "gyávák" ahhoz hogy beismerjék és továbbmenjenek.
Én most rákényszerülök eme lépésre bár majd bele hülyülök. A mátra meg a szépsége nekem a nyomorra nem vigasz. Nem akarom a hátralévő életemet ebben a kínlódásban és nincstelenségben leélni. Pest meg nekem nem az igazi bár minden ott van de sajnos az nekem túl drága hely mind lakás mind létfenntartás szemszögéből. Az elektro és zene mániámat nem hiszem hogy egy panelban nagyon díjjaznák, egy ház meg nagyon-nagyon drága pesten.
(#) gtk válasza Dióda hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Szerintem ebben a vilagban nagyon sok ember van hasonlo helyzetbe. Koztuk en is,- menni szeretnek, bar en egesz mas helyen elek, de itt sem kulonb.Hasonloan erzek.Bar nekem meg gyerekekrol gondoskodni nem kell.
Valahogy a bunko es konzumidiota kornyezetbol kezd elegem lenni..Es mikor mar egy "tarsasagban" mas tema nincs csak az anyagi es hogy ki mennyit keres az k.ra tud farasztani,..
(#) Dióda válasza gtk hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Igen ettől már csak az a rosszabb ha arról van szó hogy kinek a kicsodája vagy és az alapján itélnek meg.
(#) Norberto hozzászólása Jan 5, 2008 /
 
kobold!

Láttam ám az adatlapodon egy olyat, hogy valaha autószerelő voltál, vagy valami hasonló

Akkor kérdeznék is egyet, ha szabad

Az mitől lehet, hogy néha rángat szegény autó? Manapság meg csak lassulgat, a gyorsítás helyett...

1996-os Suzuki Swift 1,3 benzines, 4-hengeres verzió

Jelenség, amire csak néhány napja figyeltem fel (mindez üzemmeleg motornál!): ha mondjuk van egy kisebb emelkedő, visszarakom 3-asba, elkezdek gyorsulni felfelémenetben, de valamiért úgy esik a helyzet, hogy kicsit elveszem a gázról a lábam, és egyúttal a kuplungot is kinyomom (hadd guruljon az autó pár métert akármi miatt), aztán adnám neki ismét a kisfröccsöt, közben szépen engedem fel a kuplungot, és mikor már teljesen fennvan a kuplung, és mennie kéne az autónak, LASSUL :eek2: Fel se pörög a motor :eek2: És az erőlködése se érződik :eek2: Tehát teljesen úgy csinál, mintha nem is nyomnám a gázpedált...

Benzinszűrő, AC-pumpa nem rég lett cserélve (1-2 hónapja), gyertyák viszonylag újak, gyertyakábelek is úgyintén!

Milyen lehetséges okok vannak még a tarsolyban?

Okozhatja pl. ilyesmi jelenségeket az, ha dögledezik a kuplungnak a kinyomószerkezete? Vagy inkább gyújtásprobléma?

Amúgy a gyújtáselosztót azt mostanában fogom megnézni...
(#) kobold válasza Norberto hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Ma is autószerelő vagyok, csak az APEH ne tudja meg Haveroknak csinálgatok ezt-azt, szeretem a szakmát, főleg a villamos oldalát, ezért mentem vm suliba is...
(Legközelebb tessék a hsz-hez csatolni az autót, mert multiméterrel mellette állva sokkal könnyebb volna )

Szóval, nem szeretném elkapkodni, de így vakra én mégis benzint, esetleg levegőt, tippelnék. Ha a belassulás után fokozatosan kezd életre kapni, nem egy hirtelen meglódulás van nulla előjellel, akkor meg tutira. Ha ugye leveszed a lábad a gázról, az motorfék. Vezérlés a katalizátor védelme érdekében rövid ideig pluszlevegőt enged a torokba, kevéske benzinnel, a túlhevülés elkerülésére. Kinyomod a kuplungot, alapjáratig esik a fordulat, de te rálépsz a gázra, folytószelepnek nyitnia, vezérlésnek dúsítania kellene (a kuplung benyomása / visszaengedése tökmindegy, üresben is pörögni kellene a motornak), és ekkor vagy nem kap elég benzint, vagy bypass-on túl sok a levegő, híg a keverék. Beragadás, kontakthiba, folytószelep-helyzetadó vagy állító rossz alappozíciója, benzin üzemi nyomása, esetleg a motor előrebillenésekor (motorfék) szétnyíló repedés a vákuumcsöveken, emiatt fals levegő (ne röhögjetek, ilyet is láttam már), hirtelen ennyi jutott eszembe. Meg a biztonság kedvéért mérnék CO-t, lambdafeszt (nem a füstből számítottat, hanem ténylegest), és a fordulatszám-jeladóra is ránéznék, a megszokás miatt.
A gyújtást azért zárnám ki elsőre, mert azt a hidegindítás és a hosszan tartó magas fordulat tudja igazán megvallatni (elosztó, trafó, elektronika szintjén persze, de egyszerre 4 gyertya nem szokott kihagyni).
(#) Norberto válasza kobold hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Idézet:
„esetleg a motor előrebillenésekor (motorfék) szétnyíló repedés a vákuumcsöveken”


Nahát, ez tényleg elég egyedi eset lehetett... és milyen érdekes. És ráadásul milyen szivatós is tud lenni ez a fajta hiba (gondolom én)
(#) kobold válasza Norberto hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Daewoo Tico volt a bűnös, fél napot görcsöltem, mert amúgy olyan merevek voltak a csövei, hogy kézzel sehová nem tudtam hajtogatni. Mindig sebességbe téve parkolok le kocsival, ezzel is így volt, az elejénél álltam, meglöktem, hogy a lendkerék hasítása a figyelőnyílásba csússzon, és a szemem sarkából észrevettem valamit. Megpróbáltam ismét, és nini, ott a repedés egy hajlatban, ami a cca. 60 kilós motortól húzva megnyílt egy picit. Mákom volt, már kezdtem volna szétbontani az egész tetejét
(#) tatabike válasza Norberto hozzászólására (») Jan 5, 2008 /
 
Szia Norberto,

na, ezt is megértük, hogy valakinek rakoncátlankodik a Suzukija. Van pár Suzukis ismerősöm, nem egy a családomon belül is, és soha senkinek semmi baja nem volt ezekkel az autókkal, pedig volt/van nem egy leharcolt is köztük. Max. a kasztni gyengeségére szoktak panaszkodni, mivel egy kisebb kocc után is maradandó sérüléseket szerez az autó. De viszont könnyű, és fürge, ezt saját tapasztalatból mondom. Most éppen nálam van a sógoromé kölcsönben, hát az a kocsi egy vadállat, szó szerint. Három ajtós, 1,3-as GS, 16 szelepes, 90 lóerős, iszonyatosan gyorsul, kétezres Vectrákkal meg hasonlókkal símán leállok szívózni, egyik nap állva hagytam vele egy 525 TDS BMW-t is, meg valami 1,6-os agyontuningolt, összespoilerezett Honda Civic-et, aminek már kissé ki volt hajtva a bele, az a "hangja-van-de-ereje-nulla" típusú májerkedős huligánautó volt. Szóval szerintem nagyon jó kis verdák ezek a GS-es 1,3-asok. Próbáltuk kihúzatni leszabályozásig, aztán kiderült, hogy ezekben a mocikban olyan nincs gyárilag. Úgyhogy lehet hesszelni a fordulatszám-mérőt, ha nem akarunk elszállni. Kettesben 120-ig húzta neki a sógorom, de fel sem vette a kis dög...

TaTa
Következő: »»   26 / 3562
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem