Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok! Vettem egy ilyet: Bővebben: Link, és a szállítás folyamán valószínűleg rátapostak. A 3 digites hétszegmenses multiplexes kijelző lábai felszakították a vezetősávokat. Ahogy gondoltam/tudtam rendbe raktam. A mutatott számok rendben vannak, viszont a tizedespont eggyel előrébb van, tehát pl.13.5 helyett 1.35-öt mutat. Bárhogy töröm a fejem nem tudok mást elképzelni mit hogy a programban van rosszul megírva, mert olyan időpillanatban ad a dot lábra jelet amikor nem kéne, ezt elkötés nem okozhatja, jól gondolom?
Ha valóban multiplexes kijelző van benne, akkor elkötés nem lehet. Nincs a panelján valamilyen beállító, amivel arrébb lehet vinni a tizedespontot? Ez általában egy forrasztható "jumper".
Multiplexes 11 lábú ezért is gondolom. hogy a dot-ot is vezérli (7 a szegmenseknek +3 digitnek közös anódokhoz és 1 láb a dotok-nak) De majd megpróbálok jumpert keresni, csak smd az egész...
Köszönöm mindenkinek a válaszát!
Először marad a reszelgetés. Üdv!
Sziasztok!Megtudnátok nekem mondani milyen alkatrészek ezek?Videóból termeltem ki.Köszi a válaszokat.
Infravörös LED-nek és vevőnek (foto tranzisztor/dióda) tűnik.
Hát igen a sönt helyett nem igazán jó trimmert tenni. Pontos ellenállás kell. Akkor már inkább az 1Ohm + 100Ohm párhuzamosan 1%-os ellenállásból. Az 4 tizedesjegyig pontos lehet. Vagy készít egy Wheatstone hidas ellenállásmérőt . Nekem van ellenállás dekádom - azzal simán mérhető a tizedOhm is. De akár bevásárolhat nagyobb tűrésű ellenállásokból is és lehet válogatni. Régebben, ha nagyon pontos ellenállás kellett, hídba raktam és elkezdtem tűreszelővel finomhangolni, aztán körömlakk. Mivel a fémréteg ellenállások porcelán alapra vannak felgőzölve és egy spirál alakú menettel pontosítják. Én csak picit ráreszeltem. Igaz, a teljesítménye minimálisat csökkenhet, ha nagyon belereszel. Arra kell csak vigyázni, hogy kisebb ellenállásból tud nagyobbat készíteni. Azaz almacsutka felhasználónak 0,82Ohm, vagy 0,91Ohm lenne a jó ilyen módszerrel.
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2015
Szia!
Ha 1 %-os ellenállást használsz abból soha nem lesz "4 tizedesig pontos", hiszen az 1 % pontatlanabb, a harmadik tizedesnél is. Üdv.: Feri
Sziasztok előre is elnézést kérek hogy itt érdeklődöm de másik topikban sajnos nem kaptam választ hátha itt nagyobb sikerrel járok. A kérdésem az lenni hogy a két Ic között mi a különbség sehol semmi infót nem találok róluk!Bővebben: Link
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Nov 9, 2015
A második linken szereplő Ic RSN310R37A-P a link valamiért nem nyílik meg.
Szerintem is megmenthető , benn kell tartani , kapard le a végéről a festéket és a fémkupakhoz egy gyors forrasztással , (előre beónozott vezetéket ) lehet forrasztani
sok sikert.
Sziasztok!
Ezt az alkatrészt (MT7201 1A LED driver with internal switch) mivel lehetne helyettesíteni? A hozzászólás módosítva: Nov 9, 2015
Sziasztok! Van egy transzformátorom, aminek egy 4 kivezetéses szekundere van. A jelölés rajta K-CF48-002F Ez egy energizer CMH4-E típusú akkutöltőben volt, amit véletlen két fázis közé kötöttek, és a primere megszakadt. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen szkunder feszültségei lehettek. Előre is köszönöm.
Azért nézd meg a hőbiztijét először. A legfelső szigetelés alá szokták bedugni. Ha össze tudod kötni, vagy kicseréled - akár működhet is tovább.
Tényleg... Erre nem is gondoltam. Megnézem, köszi.
Hőbizti megpatkolva, sajnos a tekercs továbbra is szakadt.
A Robochef-kérdés áthelyezve az OFF-ba, mert legfeljebb ott van helye.
Szia!
Nekem PAM2861-nek látszik első ránézésre. (de csak rápillantottam, de nagyon olyan állat fajta).
Az pech. Ha türelmes ember vagy, akkor elkezdheted lefelé tekerni a primert és számolni a meneteket. Időközben lehet, hogy felfedezed a szakadás helyét is. Akkor maximum megkötöd és visszatekered. Vagy - letekered és megtudod a menetszámot a keresztmetszeted mellé. Ugyanígy a szekundert is.
Sziasztok. Egy gyári lapot szeretnék lemásolni, ami szétégett. A nyákon van egy RM 3,96mm.-es 12 érintkezős anya csatlakozó. Nem tudja valaki, hogy honnan szerezhetnék ilyent?
Az. Én is ezen gondolkodtam, de inkább, mielőtt szétkapom, próbálok keresni valakit, akinek ilyenje van, és hátha abban ki lehet mérni. De végső megoldásként letekerem.
Az a közelében sincs, át kell forrasztani tüskesorral.
Sziasztok!
Valaki esetleg felismeri a képen látható alkatrészt? KE779A
Szia! Valószínűleg ez lesz, vagy hasonló:
Bővebben: Link
Sziasztok! Van egy régi orosz elektromos ajtócsengőm, amiben egy higannyal töltött, kétpólusú üvegcső lát el kapcsoló funkciót. Az áramkör annak megfelelően zár vagy sem, hogy a higany éppen úgy löttyen, hogy összezárja a két elektródát, vagy hogy nem. Szeretném tudni, hogy mi ennek az alkatrésznek a neve. Köszönöm szépen!
Higanykapcsoló
Végül is rájöhettem volna.... Köszi!
Szia, Itt van, 19 cent darabja.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |