Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Immobiliser
 
Témaindító: Toomix, idő: Júl 20, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 8
(#) Chipmunk1960 válasza dilispasas hozzászólására (») Okt 17, 2015 /
 
Szia, Egyébként mi ez? Annyit látok, hogy a 3 relé ki van vezetve. Gondolom, ha immo, akkor 3 rendszer áramkörét tudja megszakítani, pld tápszivattyú, gyújtás, indítómotor. A másik oldalon a fekete, piros, gondolom -,+, A PIC-nek 5,14 a 2 tápfesz-lába. Innen úgy látszik, mintha a sárga a pirosra lenne kötve, ha nem lehet I2c busz is..... hova mennek? A PIC-ben futkározhat akármilyen program is.
(#) dilispasas válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Okt 17, 2015 /
 
Üdv köszi a helpet.
Ez egy kiszerelt immo be szeretném kötni a sok fekete zsinor miatt kicsit problémás a dolog sajna a neten nem találtam leírást vagy kapcsolási rajzot a szines vezetékek egy kulcsra megy (kép) ami tönkrement lehet ezt helyettesíteni? köszi
(#) Chipmunk1960 válasza dilispasas hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Szia,
Ki kellene mérni, hogy hogyan működik. Gondolom a fekete-piros, -+ párosítás, és ha jól látom marad egy szál, ami a bekacsoló jel lehet. Ez egy mágneses kütyü? Mert akkor valószínű, hogy logikai L. és H állapot ami ki és bekapcsolja az előző képen lévő egységet. Egy vezeték kevés egy transponder jel-sorozatot továbbítani, ami a gyáriaknál a kulcsba van építve, s minden autóé más, és más. Az immo panel tápfesze 5V, véletlenül sem köthető a 12V ra sem a sérga, sem a kék, de mint írtam jó lenne megnézni, hova mennek ezek.
(#) Thomason hozzászólása Nov 4, 2015 /
 
Sziasztok. egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Adott egy golf 3 2.0 8v motorkód: Agg. Motorcserekor az új motor immo doboza a chipel együtt eltűnt. Ha vennék egy másik immot chipel, működne az autó vagy kell az új immohoz tartozó tartozó computer is? Kiiratásért rengeteget kérnek, az előző motor 1.4 volt , tehát annak a cuccait nem tudom felhasználni. Milyen megoldást javasoltok? előre is köszönöm!
(#) Chipmunk1960 válasza Thomason hozzászólására (») Nov 5, 2015 /
 
Szia, A Golfot nem ismerem, de általában a kulcs immo, computer összetartozik. Az immo, és a computer kommunikál, s ha sikeres a kód megadás, fesz alá helyezi az addig tiltott dolgokat. Ha csak 1 vezeték lenne semmi értelme nem lenne az egésznek, mert a levágásával, vagy + ra kötéssel máris ki lehetne iktatni az egészet. Nem tudom, hogy melyik az olcsóbb a chip átírás, vagy a garnitúra bontóból?
(#) Klabacsek hozzászólása Dec 6, 2015 /
 
Sziasztok. Van egy Peugeot Partner 2.0 HDi autó. Esetleg tudna valaki útmutatást adni abban hogy, hogy lehet belőle kikötni az imo? Köszönöm.
(#) Chipmunk1960 válasza Klabacsek hozzászólására (») Dec 6, 2015 /
 
Szia, Ha gyári, akkor valószínű sehogy. Legalábbis nagyon bele kell piszkálni a komputerébe....
(#) Klabacsek válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Dec 7, 2015 /
 
Köszönöm a segítséget. Üdv
(#) adam1996 hozzászólása Dec 16, 2015 /
 
Sziasztok hátha valaki tud nekem segíteni
van egy renault clio 2000èvj 2.0 16v eggyik nap kiugrottam vele a boltba aztán már nem indult be.( Csak úgy indult az autó ha megnyomom a központi zár gombját) bezártam kinyitottam párszor majd kiszálltam az autóból és bezárt az ajtó és nem nyitotta már a központi zár az ajtókat.ezután le is ejtettem a kulcsot. Azóta voltam kulcsosnál is újra írta benne a chippet de még mindíg nem indul az autó
hátha tud valaki segíteni előre is köszönöm
(#) Chipmunk1960 válasza adam1996 hozzászólására (») Dec 18, 2015 /
 
Szia, A kulcs körül van egy körantenna. Annak nézd meg a csatlakozását,fújd be kontakt spray-vel nagyon kis jelek vannak rajta.
(#) alexlee76 válasza babapiskotaa hozzászólására (») Feb 2, 2016 /
 
Szia! Bár látom elég régi a hozzászólás de hátha. Segítség kellene laguna 1-esem van.
(#) Transztyuszeres hozzászólása Márc 26, 2016 /
 
Sziasztok!
Haver Kangoojának szórakozik az immobilizere, először csak az egyik kulccsal csinálta, a másikkal jó volt, de most már az is szórakozik.
Bonyolult kiiktatni a rendszerből? (1.9D 2000-es)
(#) Szoki hozzászólása Júl 22, 2016 /
 
Sziasztok!
Van egy 2008-as VW Passat B6 autóm, amiben szeretnék komfort vezérlőegységet cserélni.
Viszont nem ugyanolyanra, hanem egy 2012-es autóból származóra. Fizikailag ugyanaz a két modul, szoftveresen is 99%-ban, azonos az immobilizer generációjuk (4D). Egy német barátomnak már megcsinálták ugyanezt, szóval lehetséges.
Az autó kulcs nélküli bejutással és indítással rendelkezik már most is. Mindkét gyári kulcsa megvan. A bontott komfort vezérlőegység már megvan (2 db is).

A cikkszámok:
eredeti: 3C0 959 799 G
új: 3AA 959 799 A

Van valakinek tippje, hol érdeklődjek? Rengetet e-maileztem és telefonáltam már, egy pécsi srác próbálta is, de nem sikerült neki (VVDI2-vel próbálkozott, a régit látta a gép, az újak közül egyiket sem).
(#) koppikoppi1970 hozzászólása Szept 18, 2016 /
 
sziasztok!
c5 inditásgátlo kiiktathato-e mert az enyém vagy nem ismeri fel a kulcsot vagy kiszedte belöle az elado a csippet de nem initja el az autot a kulcsa egyiksem tud valaki segiteni ebben?
(#) zoszka válasza koppikoppi1970 hozzászólására (») Szept 18, 2016 /
 
Újra fel kéne tanítani a kulcsot, feltéve ha benne van a chip.
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2016
(#) Chipmunk1960 válasza koppikoppi1970 hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Már bocsi, hogy beleszólok, de hogy vetted így meg az autót, hogy el sem indul? 1 kulcsot adott hozzá, vagy mindkettőt?
(#) poczi hozzászólása Okt 3, 2016 /
 
Sziasztok! Egy Suzuki Baleno 1,6 motort szeretnénk egy off-road autóba átépíteni a lehető legkevesebb "cuccal", így az indításgátlót sem raknánk át ha nem muszály. Van esetleg valakinek infója arról, hogy működik pontosan (milyen jelet ad az ECU-nak) az immo?
(#) Attila86 hozzászólása Nov 16, 2016 /
 
Sziasztok!
Szeretnék egy immobilizert beszerelni az autómba (Skoda Octavia II 1,6 benzines). A kérdésem csak az, hogy a relével mely vezetéket bontsam meg az autóban, ami által a járó motor leáll? Mindenhol a benzinpumpát mondják, de azzal az a gond hogy tudtommal az hátul a benzintanknál van így relatíve könnyen hozzáférhető. Nekem olyan vezeték kellene amely a motortérben van, ugyanis az egy motortérzárral védve lesz. A benzinpumpa viszont sajnos nem, hiszen nem a motortérben van.
(#) AZoli válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 16, 2016 /
 
Szia!
Például az injektorok közös pozitívát, de így egy darabig hibakód lesz ha megpróbálod bekapcsolt immóval elindítani. Ha motorkód lenne, tudnánk rajzot is nézni.
(#) Attila86 válasza AZoli hozzászólására (») Nov 16, 2016 /
 
Hát igen ha lehet akkor jobb lenne ha nem lenne hibakód.
BSE279212
(#) Chipmunk1960 válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Szia, De az áramot ellátó vezetéke, valahonnan onnan indul, pontosabban az ECU-tól, lehet egy relén keresztül, nem ismerem ezt a típust. A gyújtás vezetékét mindenképpen az üzemanyag bejutással együtt kell megszüntetni, hogy ne teljen meg a henger elégetlen benzinkeverékkel.
Meg lehet szakítani az indító-motor behúzótekercs áramát, legtöbb kocsiban úgy el van rejve, hogy alig hozzáférni. Szerintem, ha a vezérműtengely jeladót bontod, akkos sem fog befecskendezni, mert nem tudja mikor...
(#) kistigris válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Szia
Én a vezérműtengely vagy főtengely jeladón nem szakítanám meg mert átvehetik egymás szerepét igy hibakóddal tovább járna a motor.Próbáld meg a biztosíték táblánál megszakítani gyújtáskapcsolóból kimenő vagy bejövő áramot akkor biztos megáll a motor és hibakódmentes lesz.
(#) AZoli válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Bocs, de még mindig nem jutottam rajz közelébe. Ha mindenképp diaglámpa nélkül akarod, az nem lesz egyszerű. Az ECU +15 tápellátását kéne megpróbálni megszakítani, így az ECU -ban nem lesz hibakód, de pl. az ABS még panaszkodhat hogy nincs kommunikáció az ECU-val.
(#) Attila86 válasza AZoli hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Az injektorok közös vezetéke tűnik nekem a legjobbnak idáig! Megkérdeztem egy riasztószerelő emberkét és azt mondta hogy ez nem fog hibakódot dobni. Én nem feltétlen értek egyet ezzel, azonban közben rájöttem hogy ha el akarják lopni az autómat és ezt az immobilizer megakadályozza, örülök hogy megmarad az autóm és nem igazán érdekel hogy cserébe kigyulladt a check engine lámpa. Kitörlöm a hibakódot és kész. Az injektorok közös vezetéke azért tetszik továbbá, mert az injektorokat még körülbelül van is fogalmam róla hogy merrefelé keressem a motortérben.

Közben amúgy már meg is találtam a tasztatúra helyét:
A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2016
(#) Attila86 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Az indítómotor áramának megszakítása azért nem jó, mert egyrészt attól a már járó motor nem fog leállni (rablásgátlás), illetve be lehet tolni/húzni az autót.
(#) AZoli válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Szerintem is ez a legjobb/legegyszerűbb megoldás... Tuti lesz hibakód, de néhány bemelegedési ciklust követően magától elalszik a diaglámpa, és később a hibakód is eltűnik.
(#) Chipmunk1960 válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Nem csak azt értettem, hanem kombinálva a többi megszakítási ponttal. Az én Mazda-m Pld. beindul lehúzott antennával, majd pár másodperc múlva, mikorra befejezte az immo-ECU kommunikációt, leáll. Gondolom azért, hogy ne kelljen minden indításnál kivárni ezt az időt.
(#) Ge Lee válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 18, 2016 /
 
Annál nem tudom hogy van, de az I-esnél az F32-es bizti az injektoroké. Nálam is tervben van hasonló, én ezt akarom megszakítani plusz az üzemanyag pumpáét. Hogy lesz-e ettől hibakód azt meg nem mondom, de ha menet közben lehúzom valamelyik injektorról a kábelt akkor nincs.
(#) forma3 hozzászólása Dec 3, 2016 /
 
Sziasztok!

Olyan problémában szeretnék segítséget kérni, hogy egy infrakulcsos Mercedes W202 ('98 C) utóbbi időben azt csinálta, hogy néha indításkor csak pár tized másodpercig próbált indítani, majd abbahagyta, ilyenkor általában kulcs kivesz-betesz és menni szokott, de valamikor csak többszöri próbálkozásra (pl elfordult a kulcs, de nem indított mégse), majd kezdte azt is csinálni hogy be se vette néha a kulcsot. Az ajtó zárása is mindig nézkesen ment ezzel a kulccsal, a nyitás jobban. A másik kulcsával viszont mindig tökéletesen működött. A két kulcs felváltva volt használva sokszor. Egyszer viszont ezzel a beteges kulccsal sehogy se sikerült elindítani, ezért vettem bele új elemet, hátha az a baja. Miután kicseréltem ugyanúgy nem vette be a kulcsot, de már az ajtót se nyitja/zárja távirányítással.
Ezután megpróbáltam egykét fajta tanítási módszerrel (jó kulcs betesz gyújtás kapcsolgat stb) de en hoztak sikert.
Mitől lehet ez? Egy elemcserétől elvileg nem szabadna elfelejtenie a kódját, nem? Az indítás meg elvileg külön menne elem nélkül is egy tekercs miatt, úgy van megcsinálva. Ha meg pont azzal lenne a baj, akkor meg a nyitás menne attól még. A nyitást a kulcson visszajelző piros led felvillan ahogy kell.
Ezekszerint valamelyik közös alkatrészre gyanakszom. Mit lenne érdemes megpróbálnom, esetleg valaki tudja pontosan az ehhez a típushoz való tanítási módszert?

Előre is köszi!
(#) Chipmunk1960 válasza forma3 hozzászólására (») Dec 4, 2016 /
 
Szia, Az indítási problémát, hogy egyszer kattan, egyszer nem általában a beégett érintkező szokta okozni a kapcsoló-részben. Elméletileg nem felejtheti el a kódot elemcserekor, nem lehet, hogy valami megsérült közben?
Következő: »»   6 / 8
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem