Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektroncső
Szerintem pótold eredetivel.
Ez egy kommersz egyenirányítócső.
Az a kommersz AZ4 kb 15-20 USD-nel indul
Pontosan, mivelhogy kommersz cső.
Addig kell megvenni, amíg elérhető még. Később meg majd megy a sírás, ha egyáltalán nem lehet kapni. Egyébként meg itt van négyezerért, ha már Forint a törvényes fizetőeszköz itthon: Csövek
Na ez sem óccó, de legalább NOS.
Nekem van kb 4-5 darab, tehat egyelore nem izgulok
Sziasztok!
Segítség!! Az alábbi két elektroncsőnek keresem a helyettesítőit: ebf80 és ecl82 Rádióban kergetik az elektronokat!
Ezek még kézen-közön beszerezhetők. EBF80-am biztosan van.
A börzén megkapod a feléért (még újat is tán, de bemértet legalább).
Sziasztok,
A képen látható "késes" kerámia foglaltot vettem, de igen-igen passzentos, jó ha félig bele tudom dugni a csövet. Erőltessem egy olyan csővel amit nem sajnálok és néhány ki-be után kitágul vagy ezek igy maradnak? Attól félek hogy ha be lesz építve egy csőcsere alkalmával kitépem a nyákból. köszönöm.
Elvileg kitágul, és kicsi lapos csavarhúzóval is segíthetsz neki. Beforrasztásakor is rakj bele csövet, akkor nem "másznak" el semelyik irányba a foglalat lábai.
Csak úgy kérdezem (nem frocli): megfelelő csövet akarsz beletenni, mert a középső lyuk is szorulhat.
Jól mondod, ott szokott megszorulni, főleg orosz csövekkel
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2016
Vadi új Tungsram E130L. Ipari cső, ennek nem kellene pontatlannak lennie.
Lehet pontatlan a foglalat is. Ezeket a kerámiákat sajtolással (na meg égetéssel) készítik, a középső lyuk csak akkor lehet méret-, és középpont-pontos, ha az köszörült is.
Kicsit ráfeszegetek csavarhúzóval ahogy mofesa ajánlotta aztán meglátjuk. Egyébként a foglalat billegéséből arra következtetek hogy csak a fém részek szorosabbak a kelleténél.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Volt nekem olyan foglalatom, 6080-as csövek voltak benne és azokba egyéb, pl. orosz csövet be se lehetett dugni. Már a szigetelt lyuk is kisebb volt. Egyéb esetben meg egy rossz csővel "bejáratnám" azt az aljzatot.
Sziasztok!
Szeretném beazonosítani ezt a TUNGSRAM csövet, bárhogy nézem a típusa nem olvasható. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2016
Szai!
A búra tetején se látsz semmit? Néha ott is van a neve. A foglalat és a lábak nézetét se titkold el.
Mintha látnék a tetején köralakú írást.
Szia!
TUNGSARAM 6L6 így néz ki. Csak tipp.. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2016
Sziasztok!
Gyűjti valaki a használhatatlan, rossz csöveket? Dísznek vagy valami ilyesmi. Gondoltam megérdezem, mielőtt elengedem a kuka fölött őket.
Igen én is gyűjtöm.
Veszek és cserélek is ha van kivel s mit.
Igen de csak a Tungsram felírat vehető ki.
[quote][/quote]
Nagyon úgy néz ki hogy 6L6GA
Köszönöm a segítséget. Idézet: „TUNGSARAM 6L6 így néz ki. Csak tipp..” A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2016
Szép gyűjtemény!
Nem látok vasbúrás EF11-et... Van vadi újam, de a fiókhoz nehezen jutok, hogy fotózzak.
Pedig a középső sorban valahol hátul van 1.
De ha akad valami más érdekes csöved az is érdekel.
Voltam kint a börzén és olcsón vettem az alább látható szkópcsövet.
Bár ott sem láttam rajta típust, az itthoni tüzetesebb szemrevételezés sem segített. Képeket mellékelek. A teljes hossz 24 cm (lábak nélkül). 14 lábú a jószág, nincs csőfej, hanem közvetlenül az üvegből állnak ki. A képernyőátló 10 cm. Az elektronágyú 52 mm átmérőjű. Utángyorsítófeszültség kivezetés nincs. A cső nyakán a drótos pántszerűség a mágneses képelfordítás (mivel belül van a vonalháló). Amit lefotóztam szövegmaradvány, az G 6 1. Van még alatta egy G(?)840608, ami csak rálehelve látszik. Meg az a sárga TC betűpáros. Milyen típusú cső lehet? A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |