Fórum témák
» Több friss téma |
Hello Inhouse!
Köszönök minden segítséget, instrukciókat amelyeket kaptam Töled. Természetesen minden dolog amit leírtál igaz. Itt a főgyanús probléma az volt, hogy "hamar megtelt" az akku. (Furcsa módon, minde szervizes mérés jónak találta...) Nem is vitaképpen írom: az biztos, hogy egy jó akkun nem mehet fel a töltőfesz ilyen nagy értékre. Minden esetre ettöl a gondtól egyelőre megszabadultam, és még mindig nem kellett hozzányulnom az új akkuhoz. Tisztelettel: janocsi
Örülök, hogy megoldódott.
Nem tudom, hogy mit mértek a szervizekben, de nálunk az akkukapacitás-mérő eddig még nem hagyott cserben... Üdv Inhhouse
Üdv, nagyon laikus lennék a témában riasztó be van kötve és működik, központizár is be van kötve és működik (2 ajtós 1 vezérlőmotoros) a riasztónak és a központinak is van távirányítója. központin van 2 szabad vezeték. 1-ik akkor ad folyamatos áramot mikor nyitva van a központi másik mikor be van zárva. A risztón csak 1 szabad szál van. És ha a risztót be majd kikapcsolom távirányítóval még a gyújtást is rá kell adnom különben visszamegy bekpcsolt módba. Mit hogyan kell összekötni? Valaki ki tudja bogarászni mi hogy van nálam? :yes:
A segítséget előre is köszi
Hello.
Segítség kelenne. Van egy suzukim benne egy riasztóval.Tökéletesen müködött eddig.Központi zár távirányitoval müküdik /meg persze kulcsal is/ha erösebben ráütötem a szélvédöre be is kapcsolt a riasztó. A gondom vele a következö:Ha aktiválom a riasztot a kulcsával nem tudom inditani az autot.Ha távirányitóval zárom le az autot/beriasztom/1 perc múlva bekapcsol a sziréna.Az ajto rendesen zárva van mégis.Amúgy a távirányitora rendesen reagál. Lehet ezzel kezdeni valamit,vagy nem érdemes? nekem az is jó lenne ha a távirányitóval tudnám zárni az ajtókat ugy hogy a riasztó nem üzemelne.De ha rendbe lehetne hozni az lenne az igazi.Segitségeket elöre is köszönöm. probálok képet rakni erröl aszerkezetröl. Idézet: Szerintem ez teljesen normális viselkedés, aktív riasztóval miért kellene indíthatónak lennie?„Ha aktiválom a riasztot a kulcsával nem tudom inditani az autot.” Ha élesítés után riaszt, akkor vagy egy nyitásérzékelő zavarja meg, vagy belső hiba. Ha az az 1 perc jellemzően ugyanannyi minden esetben, akkor a panelon lehet gond, leginkább egy elektrolit-kondenzátort gyanúsítanék a jelenségért. Szét kellene bontani, és átmérni az elérhető elemeket, ha ez nem megoldható, cserélgetéssel talán rá lehet jönni. Esetleg egy régebbi beázás is hagyhatott olyan nyomot a panelon, ami mostanra átvezet, és pl. feltölt egy kondit, így váltva ki a hamis riasztást.
Bocsi lehet hogy rosszul fogamaztam.
A képen amit felraktam a riaszton van egy kulcs amit elforditok igy aktiválom.Akkor sem enged inditozni.A távirányitóval még nem riasztom be. Amugy kösz hogy probálsz segiteni.
Ja, az a szervizkulcs Azt viszont hogy érted, hogy a távirányítóval még nem riasztod be? Akkor mivel? Azt ne mondd, hogy a szervizkulccsal...
Na szóval,akkor a szervizkulcsót elforditom beülök és nem tudok inditozni.Illetve ha elforditom akulcsot akkor bekapcsol a riaszto a központi lezár ,ehez kel a távirányitó kikapcsolom a riasztot a távirányitóval beülök és igy nem tudom inditani.
Akkor eddig, az én olvasatomban: a két vezérlés egy és ugyanaz helyileg, de a riasztós rész valamiért nem működik. Ha a szervizkulcsot az OFF állásba fordítod, és tiltva marad a motor, húzd le a nagy csatit a szirénás dobozról, próbáld meg úgy is (be kéne indulnia). Amennyiben úgy beindul, már lehet is szétszedni a dobozt, és megkukkantani a panelt közelebbről, illetve pár méréssel megpróbálni kitalálni, hogy a csati lábai hová is vezetnek.
ha az off állásba van akkor indul csak az on állásba nem indul,ha lehuzom a csatit akkor igen.
Két panel van ben melyikel kezdjem,amelyikre a nagy csati megy vagy a kicsi?
Macerás ez a netes hibakeresés
Elsőre a nagyobbik panelt is lehetne, de ha ki tudod venni mindkettőt, és tudsz róluk képet készíteni (mindkét oldalról), talán az a legjobb.
Minden ajtóérzékelő rendesen zár? Az egy dolog hogy be van csukva az ajtó.Mire tudott még riasztani az ajtókon meg a mozgásérzékelőn kívül? Nekem úgy tűnik hogy valamelyik bemenet "úgymaradt" (ha az érzékelő rossz az kimérhető ,ha a benenet akkor az első egy-két tranzisztor vagy dióda ami az adott érzékelőhöz tartozik. Bár azt nem tudom ,hogy előtte, ha riasztó rákapcsolása után eszedbe jutott valami kinyitottad az ajtót kikapcsoltad a riasztót hagyott e indítani? (a sorrend fontos! Ha igen akkor szerintem agybaja van.)
Ha rákapcsoltam a riasztot /a szervizkulcsal ha arra gondolsz/akkor lezárta az ajtokat és beüzemelte ariasztot.akkor a távirányitóval kikapcsoltam és tökéletesen müködöt.Ha ezt most csinálom akkor nem enged inditani.Csak akkor ha a szervizkulcsot visszaforditom off állásba.
Mindenesetre holnap szétkapom,hátha többet látok.
rakok fel majd képeket róla. De addigis mégegyszer köszönöm a segítséget. :worship:
Hello.
Szétkaptam a szerkezetet. Rakok fel róla képeket.Az autoba a piros led se jelez vissza a be van riasztozva az autopeddig az villogni szokott.Amúgy lehuztam mind akét csatit kivettem a riasztot,hogy szétkapom mondom megprobálom igy inditani meg se mozdul az öninditó! ugyhogy ugy tudom csak elinditani hogy a nagy csati rávan dugva a szerviz kulcs peddig OFF állásba.
Valószínűleg össze kéne zárni két vezetéket az indításhoz, vagy egyet testre, de ezt így nem lehet eldönteni, max. az autónál lehetne kisakkozni (vagy bekötési rajzon megkeresni, ha volna).
Bekarikáztam pár helyet, ami így elsőre nem tetszik. A panel1 az RF-vevő, a leragasztott IC valószínűleg az encoder; ezek, mivel a központi üzemel, valószínűleg működnek, de zavar az elégettnek tűnő három vezeték (piros, fehér, zöld), úgy általában nagyon gány a vezetékek beforrasztása, és beázási nyomok is vannak. A másik panelon szemre kevesebb feltűnő dolog van, de az egyik pont egy relé melletti csati tövében. A panelok forrasztási oldala nem volt a képeken, de ilyesmiket kellene ott is keresni így elsőre.
Ok.Hát igy a képeken jobban látom én is a dolgokat.
Esetleg van valami javaslatod hol kezdjem a javitást. Szerinted érdemes ezzel foglalkozni vagy dobjam az ekészet a kukába.Az auto inditását megoldom,ha leszerelem a riasztot, de ami hiányozni fog a távirányitoval az ajtó nyitása- zárása.
Meg kellene próbálni jól letakarítani az egészet, denaturált szesszel, ecsettel átmosni a panelokat (ne áztasd át a kondikat, reléket; a lábaknál, sávokon legyen tiszta), illetve kicserélni a gyanús vezetékeket, szépen beforraszttani mindet (ne lógjanak a szálai mindenfelé). Ezután, ha nem jó, el kellene kezdeni a távirányítóval kapcsolgatni, persze kibontva de bekötve, és kiméregetni, hogy hol "akad el" a riasztót kikapcsoló jel az encoder és (feltehetően) egy relé között. A visszarajzolás is segíthet, bár nem egyszerű.
Sziasztok!
Egy gyors segítségre lenne szükségem, ugyanis a saját autóm zárt ki magából!A központi zár mikor ki akarom nyitni akkor kinyit de kb 2 mp után vissza is zár.Be tudom zavarni a működését ha kinyitom a vezető oldali ajtót de akkor utánna egy darabig nem működik,majd egyszercsak újra működni kezd a problémával együtt.Az anyósülés oldali ajtót sem bentről sem kintről nemlehet kinyitni,sem kulcsal sem másként.Egy 1994es Fiat Croma-ban van ez a központi.Kérem segítsetek mert nagy szükségem lenne az autómra. Mihamarabbi válaszotok előre is köszönöm Üdv Gyuszy
Sziasztok
Leírást szeretnék találni kb 10 éves daewoo riasztóhoz, nincs rajta semmiféle felirat amiből kiindulhatnék a google nem talált semmit. Annyit tudok róla, hogy működik, viszont a saját távirányítója nincs meg, és azt, hogy ugrókódos, főleg az érdekelne, hogy másik távirányítót, hogy lehet ráhangolni, ami a képen van az nem a sajátja. Előre is köszi
HELLO mindenkinek!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy az autómban lévő riasztón (pantera xs-1000) van egy olyan vezeték ami arra való h az utastér világítást kapcsolja: negatív kimenet, a testhez záródik minden risztó kikapcsolás után 30másodpercre. Működik is ez a funkció, csak a világítás nagyon halványan világít. Milyen megoldás lenne erre, hogy jobban világítson? Ha pozitiv kimenet lenne akkor meg lehetne oldani szerintem relével, de így nemtom.... Aki tud segítsen THX
Lehet, hogy a riasztó kimenete nem bírja el a lámpa áramát (jó, hogy nem ment tönkre eddig).
Lehet egy relének a negatív ágát is vezérelni, nem csak a pozitívat Védődiódás relét keress, Bosch típusokból pl. sok van ilyen, és figyelj a polaritásra.
"Lehet, hogy a riasztó kimenete nem bírja el a lámpa áramát "
Akkor épp jó lenne a relével..... Nem a risztót terhelné... Relét nézek, esetleg ha tudsz ajánlani pontos típust megközönném.
Pl. Bosch 0 332 209 152, ami hirtelen előttem van.
De autóvillamossági boltban, vagy bontóban biztosan tudnak neked ebben segíteni.
hello
szeretnék segítséget kérni.távirányítani kellene a központi záramat.vettem 1 riasztót (mellékeltem a rajzot) de nem tudom kideríteni hogyan és hová kellene kötnöm.Mellékelem a gyári vezérlőegység rajzát is, hálás lennék ha valaki szánna rá 1 kis időt és megmondaná hogy hogyan, mit, hová kell kötni.köszi : Norbi
Lemértem a vezetken lévő feszültség ~12V. Sajnos a 12 voltos relét nem tudja meghúzni a riasztó
Talán 9 voltos-al kellene próbálkozni?
Hi Mindenki
Ha már riasztókról van szó, nincs valakinek tipje hogy a cipper101-es risztón mi az a négy kis jumper/kapcsoló. Ezekkel mit lehet kapcsolgatni? Mert vannak leírások hogy miket tud(online bolt), de a kapcsolokról egy szó se.
Gabiii!
Ha testet kapcsol, akkor szerintem az ajtókapcsolóra kell kötni, ahelyett zár. Eddig hova kötötted, hogy halvány volt? Mekkora fesz volt az izzón? Nem folyik akkora áram, hogy ne oldották volna meg szerintem külön relé nélkül. Esetleg van valami infó a riasztóról? Mikor van rajta 12V? Üdv Inhouse
Helló! Ez egy kiegészítő vezeték, ez arra való, h például nyitás után a lámpa késleltetve kialszik. Ezt a vezetéket a ajtókapcsolóhoz kötöttem be, mert az is a testet kacsolja (VW POLO). 12 volt akkor van rajt ha kinyitom a riasztót... Majd scannelem a leírást és felteszem...(Pantera xs-1000). Köszi
|
Bejelentkezés
Hirdetés |