Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Igen igy van ahogy mondod,de gumibak is van közbe,ugyhogy csak maga a csavar ad át!!ugyhogy kihúzok 2 szál vezetéket az tuti,derektbe!
A csavar is gumiban fekszik a blokkon úgy emlékszem.
Próba képpen csak meglököm egy pár pillanatra azt a D+ egy kis +12 volttal az akksiról!Hátha felgerjed!vélemény?
Nem bíztam a véletlenre,25-ös flexi vezetékem volt,sajnos csak zöld-sárga,de az is megteszi!Alapjáraton,terheletlenül 14.65.Világítással,ablakfűtéssel,befúvó ventilátorral 14.35.Bár ha mindent rányomok besír az ékszíj
Ezek szerint a csavaros kötések voltak rosszak?
0.4 volt esett terhelésen,csak a lámpák felkapcsolásával!!Most semmi!Viszont az indulás utáni felgerjedést,még nem tudtam tesztelni!Majd holnap reggel!Legalább a kábelezés most jó!
RemélemA gyári testelések pl. nagyon ótvarok!
Apropó..Nem ide vág de véletlenül nem tudod,hogy a bal oldali képen,az a fényes kerek,az micsoda az üzemenyag csövön?
Azok sajna ezért kell cserélni őket ha gyanús
Akkor lehet egy sima visszacsapó szelep,vagy valamilyen furmányos szürő.
Ha bajt nem csinál hagyd ott.Ha visszacsapószelep akkor még hasznos is.
Köszi!
Generátor ékszíjat bonyolult cserélni?Ugye a szervószíj elötte van,így a szervószivattyút is meg lehet "billenteni"hogy az ékszíj meglazuljon?
Megkel keresni a szerv.szivattyú szíj feszítőjét és lazítani.Nem feszegetünk és hajtogatunk semmit,hamar jön a baj.
Ja nem akarok feszegetni semmit félreértesz,csak azt hittem.hogy olyan feszitőív van a szervópumpának mint a generátornak!Szíjfeszitő csavar van rajta?
Sziasztok!
Az én problémám kicsit más, de szintén generátor. Azt vettem észre, hogy minden világítás pulzál (fényszóró, műszerfal, belső világítás, még a ventilátor is). Gondoltam szénkefe vagy feszszabályzó hiba. Mivel a kefékre várni kellett volna, ezért a szabályzót cseréltem, amiben úgy is benne vannak a kefék. Ez a pajzs alá integrált szabályzós és diódahídas kivitel. Beszerelést követően semmi nem pulzált végre, az akksi nyugalmi állapotban 12,65 V, alapjáraton a töltés 14,58 V, fogyasztók bekapcsolása után pár tized esés, de fordulatszám emeléssel megint stabilan 14,5 V körüli. Igen ám, de a töltéslámpa világít, a komputer szerint pedig töltési hiba van, ezért letilt fogyasztókat.Ez minden indítás után így van, de pár száz méter után elaludt. Most mentem kétszer 70 km-t ott 15 km után elaludt, beindult a szellőzés, és a páramentesítés, hazafelé indulva viszont menet közben jött elő. Leállás után az aksi 12,9 V volt. Van ötletetek arra, hogy miért jelez? A generátoron egy + és egy A jelzés van. A + 13-as anya, az A 8-as. Előre is köszönöm!
Ez valamilyen Francia autó?
Igen. Peugeot 406 2000 évjárat.
BSI-t is reseteltem már.
Ha esetleg segít a hiba feltárásban valakinek az infó, akkor addig eljutottam, hogy az akku + saruját össze kötöttem az "A" jelzéssel egy izzón keresztül és az izzó világít, amíg a motor be nem indul.
Ha izzó nélkül indítok, és világít a töltés lámpa (ez mostanra változó, hogy elalszik-e indításnál), akkor ha odaérintem az én izzómat, akkor az enyém nem világít, de rögtön kialszik a töltés jelző is. Ez ECU vagy BSI hiba lehet? Esetleg testelési hiba? Vagy szimplán nem elég a gerjesztés neki? Merre induljak? A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2019
Nincs rendes gerjesztése,ha a motorvezérlő vezérli akkor ott a baj,de lehet hogy valahol egy negativ csatlakozás miatt csinálja.Főleg a motor kaszni közötti szokott nem érintkezni normálisan.Ha izzóval gerjeszted akkor van töltés rendes értéken?
A töltés az minden esetben rendes 14,5V körüli, ahogy feljebb írtam, csak a lámpa és a computer jelez, és ezért letiltja pl a ventillátort.
Hibakód van?
Sajnos van, csak nem tudom kiolvasni, mert természetesen most ment tönkre az olvasó. Folyamatban van az új beszerzése.
Szerinted ott befolyásolhatja valami? Célszerű lenne kiolvasni előbb azt, hátha mond valamit?
Nyilván a hiba ismeretében már könnyebb lenne.De találkoztam már vezérlő hibával is.
Akkor megpróbálom kiolvastatni. Addig is köszönöm, még átnézem a testelést az akkutól, a generátorig és a műszerfalnál.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |