Fórum témák
» Több friss téma |
Akkor szerinted le se vegyem a helyéről a motort.Kicsit aggaszt az a pici csavar a belsejébe kb.5 mm hosszú 3mm átmérőjű lehet. kb abban a pozícióba ahol a menet van. De furcsállom mert nem repülőgép ez hogy egy menetes kötést biztosítani keljen.
Úgy van, ahogy írod. Nem musztály levenni a motort, én nem szoktam.
Ígérte a szerelő, hogy jön, de várjuk már egy ideje. Így, hogy csak egy működő van, nem akaródzik kitörölni a teljes memóriát. Ha nem sikerül visszatanítani, van egy működésképtelen kapunk. Ilyenkor összekutyulódik a memória? Miért van egyenkénti törlés és tanítás, ha csak a teljes törléssel megoldható? Szerencsére ez most egy olyan kapu, ahol az összes távirányító egy városon belül van, de amúgy necces lenne a teljes törlés.
Berakom az angol nyelvűből (a többiben is ilyen rossz) a hibás részt, a szövegben RX-et ír (egyébként máshol receiver), de a távirányítós piktokgram van mellette. Ki tudja mennyi hiba van még benne. Mellékelem a magyarítottat, nézd már meg, hogy jól értettem....
mi az a
Idézet: ?„Nice900CT” A google 1db találatod ad, a tiedet.
Ha valami gond van egy rf távirányítóval, akkor az egyedileg nem törölhető... Ha meg már benne van a memóriában, akkor azt újra nem taníthatod be a vevőnek. Aztán ez lehet ugrókódos is, meg fixkódos is...neked milyen van? Nem 3 darab távról írtál...?
Szóközzel beirva meg rengeteg a gugli-találat...
De, 3db van.
Idézet: Nem látom az ugrálását a kódnak , de a „Fel volt rá programozva 3 távirányító, ebből kettőt elfelejtett, már csak egy működteti.” Idézet: távirányítóra azt írja a net, hogy ugrókódos, a fekete lenne a fix kódos.„Sub44WR (fehér)” Az a fura, hogy a háromból kettő nem működteti már. Használva is alig volt, nem is öreg még. Tanítás próbánál meg látja, mert addig villog a vevőn a LED, amíg nyomom a távirányítón a gombot. Csak nem lehet vele dűlőre jutni, ezért gondoltam, hogy rosszul csinálom, mert pl. rosszul értelmeztem, vagy eleve rossz a leírás. Ha nem sikerül a teljes törlés után a visszatanítás, akkor én leszek a hunyó, akkor várjanak csak a szerelőre. A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
Valamit nem értek, éspedig azt, hogy mit furcsálsz? Szétszeded a kapu dobozát, a panelen van egy gomb ( ez a vevő) azt megnyomod kigyullad a panelen a lámpa. Jön a távirányító. Megnyomod, elengeded. Erre elalszik a lámpa . Majd villog. Utána a kapunál (vevő) megnyomod ismét a gombot. Hol van felcserélve bármi is? Vagy én értelmezem rosszul?
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
Az eredeti az általam pirossal lehúzott piktogram, ami mellett a szövegben RX áll, pedig az az adó lenne; TX. Mellé raktam zöld pipával, hogy szerintem minek kellene lennie.
A tanítás szerintem megnyomod a kapunál a gombot ( azt nem tudom értelmezni hányszor) a ledje villog ennek megfelelően, utána 2s ig megnyomod a távon a gombot és kész.
Azt hittem eredeti tartalma az kép bocsánat. Ha azt írja próbáld ki azt is. Furcsamód a tanításnál sem a vevő gombbal fejeződik be a folyamat. Bár a magyar nyelvű meg téged igazol.
A vevőre azt írják fix vagy ugrókódot is tud, de egyszerre tudja mindkettőt, vagy mi alapján választ ? Ilyen szempontból minden táv egyforma? A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
A magyar biztosan engem igazol, mert én követtem el az angol alapján. Nincs hozzá elérhető magyar leírás, mi sem kaptunk hozzá. Fura, mert sok évvel ezelőtt lett valami törtvény, hogy csak azzal lehet forgalomba hozni eszközöket Mo-on...
Elsőre a piktogram alapján úgy próbáltam, aztán amúgy is, semmi. Hiába nyomom, villog a LED a vevőn, hogy érkezik a jel, de ha 2s, ha kevesebb, ha több, semmi sem történik, csak villog amíg nyomom. 2db SUB-44WR (fehér) van hozzá és egy kis kék házas noname. Beüzemeléskor mindhárom működött. Aztán eltelt egy év kb. és a kis kék már nem vitte, aztán később lett egyszer újra próbálva a harmadik és az sem. Csak egy darabbal működik most. Elemek jók, gombok jók, a jel ki is megy, mert a vevő villog, csak sehogyan sem történik előrelépés.
Szétszedtem a motort a sorrend a következő volt:A motor állórészét szétszedni a pici csavart ki kell csavarni a motor belsejében mert avval van rögzítve a csőnek a menete majd a csövet ahogy írtad ki lehet tekerni és így már szét lehet szedni az orsót.A látvány viszont nem az volt amire számítottunk.5 éves a szett és teljesen újszerű állapotban van a belseje.Az orsó teljes hosszán grafitos zsír semmi kopás a motor csigakerekes hajtásában pedig fehér teljesen jó állapotú zsír volt. Így még kenegettem rajta és összeraktam.Le reseteltem a vezérlést majd újra programoztam a motor erőt a gyári 40% ról felállítottam 99%ra és így két napig jó volt majd tegnap megint nem tudott elindulni a teljes kinyitás után csak a motor búg meg kell rázni a kaput és csak ezután tud becsukódni gondoltam már olyanra is ,hogy a vezérlés felejthet el dolgokat .De ha van valami ötlet szívesen fogadom.
Közben kiderült, hogy a harmadik távirányító 900TXB-42R típusú, kétcsatornás, ugrókódos. Találtam kapus oldalakon videókat, kicsit másképpen programoznak, bele is kavarodtam... Illetve reklámoznak egy új mindenevő Why Evo távirányítót, ami a kapuk 99%-nál működik, fix kódosnál és ugrókódosnál is.
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2019
Kompatibilis:
KEY 900TXB-42R, TXB 44R, SUB 44R
Köszi, tudom, hogy kompatibilis, mivel üzemelt mind az elején. Ennyire vacakul írom le a problémát? Hiába, 40 év felett agyunk vérkeringése romlik...
A Why Evo 6.3 távirányító kompatibilis az KEY 900TXB-42R, TXB 44R, SUB 44R távirányítókkal!
Hali!
Ez a motor kishazánkba beszerezhető e? Nice spidler sp6000 garázskapu.
Szia
Kefe van elkopva. Vagy mi a probléma?
Hali!
Igen, totálra. Nem másztam még bele nyomatékosabban, csak szétszedtem. Gyanús, hogy a komutátor is halott. Szerintem már a keferugón keresztűl ment, még bírta szegény. Ezért érdeklődnék új után, de a kefe beszerezhetősége is érdekel.
2 féle ablaktörlő motort használtak.
4x4mm-es kefével könnyen szétszedhető, de gyorsabban kopó Nagyobb kefével, ez a tartósabb. Viszont csapágyastól mindenestül jön ki a fogórész, sajna a csapágyat le kell húzni ahhoz, hogy a kefét ki lehessen cserélni, nagyon szoros illesztéssel van föltéve, ménykű nehéz szétszedni. Kommutátor meg szokta úszni, ez nem porszívó motor. Egy képet lőhetnél róla. Üdv
Képek a motorról.
Ez hasonló motor, csak éppen "tükörképe" a keresettnek (bár lehet, hogy elférne a helyére...vagy nem?: Bővebben: Link_1
Link_2
Üdv mindenki!
Tavaly július óta küzdök egy proteco q36 vezérlésű kapuval.. a belépésérzékelőket már sok éve kiiktatva használtam egész addig, míg egy nap elkezdett ritkábban reagálni a távirányító gombnyomására.. aztán teljesen abbamaradt a működés (hibakódot nem jelzett, gomb nyomást nem jelezte a kijelzőn sem). A relékkel ellátott belépésérzékelőt buzerálva (gondolom a kezem valamit összezárt, és kattogtak a relék) közbe a nyitógombot nyomkodva néha sikerült működésre bírni. Azóta kiméregettem a főbb pontokon mérhető feszkókat, ahol 230nak kell lenni ott annyi van, ahhol 24 ott annyi.. már megvolt a távirányító újratanítási kisérlet is, de mivel nem érez távirányítót, így ezt nehéz kivitelezni.. azóta már töröltem is az összes adót (sajnos így mostmár nem tudok kisérletezgetni azzal sem h nyomkodom a távirányítót, közbe kontakt hibát keresek..) . Semmi szemmel látható, vagy műszerrel mérhető baját nem látom rajta semminek. minden gyanús elemet kimértem, mindent ami beépítve nem mérhető kiforrasztva megmértem.. semmi. Most a manualja alapján kábellel rövidrezárva sikerült rávenni a vezérlésre, de érdekes módon a motor teljes nyomatékra állítva is csak 100 volt körüli feszkót vezérel a motorra.. igy kb annyit tud, hogy 1cm per másodperccel hörögve nyílik.. na ilyet viszont soha korábban nem csinált kiváncsi lennék aki ismeri ezt a nyákot , milyen tapasztalatokkal tudna segíteni.. hol lehet a hiba?
Attól hogy nem érzi a távirányítót,nem biztos hogy a vezérlés rossz. Megnézted a távadóban az elemet,nincs lemerülve? Az hogy csak néha érzi a jelet, az lehet attól is hogy a távadó gombja már szét van nyomva és nem érintkezik.
Ez a másik fajta amibe kisebb Kefe megy. Felfogatas szempontjából egyforma.
Udv |
Bejelentkezés
Hirdetés |