Fórum témák
» Több friss téma |
Holnap megpróbálom szétszedi. Benzinbe kimosom, csapágy le, aztán majd látom, hogyan tovább.?
Azta! Na ilyet még nem láttam, hogy ennyire szétkopjon, általában a kopott kefék pora okozta kontakthiba gátat szab, hogy idáig fajuljon a dolog.
Ha esetleg van kedved megjavítani, akkor tudok adni pár tippet: Le kell szedni a csapágyat, mert útba van, mivel lehúzóval nem lehet hozzá férni, össze kell törni a csapágyat, rongyba beteker, satuba összeroppant. Megmarad a belső bűrűje a 608-as (ha jól emlékszem) azt egy sávba kisflexel átcsiszol a tengelyig, aztán már le lehet húzni. Ha rakod össze, még véletlen se üsd a tengelyt, mert a forgórész elmászik a tengelyen. Satuba kell visszapréselni, cső segítségével. A kefe vezetékét amikor forrasztod a helyére csipesszel fogd meg a tövét, mert az ón felszalad a kefe vezetékén, merev lesz és kuka, onnantól. Ha csiszolt kefét teszel bele, ne lepődj meg ha ciripelni fog. Gakorlatilag a gyári állapotot nekem még soha nem sikerült létrehoznom. A másik fajta motorral nincs gond. Ja és mindvégig a csigamenetre mint a hímes tojásra vigyázni. Nem egyszerű Üdv A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2019
2 távirányítóm van, mindegyiken 3 gomb, az egyik 1 éves körüli.. a másikban se régebbi az elem. A távvezérlőbajnál nagyobb gond van itt ja, és a rádió panelen sem találtam se szakadást, se elégett cuccot, se elpusztult diódát.. semmit..
A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2019
Idézet: Nos, azt a 433 MHz-es RF modult kéne kicserélned... „rádió panel”
Köszi a tippeket. Csináltam már hasonlót.
Sanyey20 minden vezérlőn van manuális mükődtető kimenet csak kapcsolót kell rákötni ez a javításhoz, vészüzemhez szükségeltetik.Ha azzal se müködik akkor a végállás kapcsolón kell állítani ami a motoron van.Ha müködik akkor a vevőd szart be,akkor vagy kicseréled a vevőt vagy megmokólod mert a gyárit vagy komplett vagy drágán lehet cserélni.Én Alissal megmókoltam.
Hali!
A egyik keféből maradt akkora darab hogy meg tudam mérni. 4,5x6,5 mm., de nem tudom milyen hosszú. Sikerült olyan kefét szereznem, amelynek jó helyen a kivezetése, majd bele csiszolom. Tudod esetleg milyen hosszú?
Hali!
Megkérdeztem őket, van is nekik. SPA03R04 22e. Valószínű sikerül megjavítnom.
Szia
Sikerült szetszedni? Le tudtad húzni a cspagyat? Ha már lecsiszoltad akkorára hogy beferjen akkor a hosszát úgy határoz meg. Hogy a rugoval együtt beferjen a forgoresz. Udv
Hali!
A csapágyat le kellett vágni, már megvan az új. A kefék be vannak csiszolva méretre. Ma összerakás, próba. A tulajnak nem lett volna probléma az új sem.
Szuper
Kefenel az a lényeg hogy minél passzentosabb ámde könnyedén mozogjon. Én meg a felületet meg szoktam csiszolni 1500as papírral. De a ciripelessel nem tudok mit kezdveni. Viszont még sose hoztak vissza motort. Ugye osszejelolted az alloreszt a hajtóművek? Én minidrillel szoktam hogy el lehessen mosni. A filctoll lejonne. Remelem szép hangja lesz. 22 egy új? Az igen. Azért érdemes bekoszolni a kezet. Udv
Motor kipróbálva, oda-vissza szépen megy. Hétvégén beszerelés a tulajnál.
Én úgy szoktam tesztelni, hogy leviszem a feszt 2-3V-ig és kapcsolgatom ki-be, hogy minden pozícióból el tud indulni, ill nagyobb fesznél mérem, hogy áramfölvétele nem ingadozik e.
Üdv Sok sikert a beüzemeléshez.
Még annyit, ha már ennyire belemerültünk, hogy elbír ez esetleg 40V ot is. A vezérlésből annyit mérek nyugalmi állapotban, motor nélkül.
Igen. Nagyobb fesszel küldi mint 24v. Az amúgy 12v os motort.
Egyébként örök élet lenne a Kefe. De így nem annyira. Udv
Hali!
Ilyen lett. Beépítés hétvégén.
Kicseréltem a kondenzátort és minden rendbe jött. Én idáig azt gondoltam a kondi csak indításhoz kell de a hibás kiszáradt kondi a motorerőt is jelentősen csökkenti. Most már 3 évente ki fogom cserélni. pár száz forintos alkatrész de a kapu működését jelentősen befolyásolja.Köszi a tanácsot.
A hozzászólás módosítva: Márc 3, 2019
Hali!
Ennek a vezérlésnek Nem igazán értem a távirányító rátanítást. A 10. oldalon található. A jumper-ek nem egyértelműek számomra a bekeretezett részben, és mellette.
Szia
Szerintem tök egyértelmű, ha egyes csatornára akarod, akkor a C1-nek megfelelően teszed be a jumpert. Üdv
A fekete pöttyökre kell tenni tanítás közben, utána nem kell sehova.
Közben nyomod a P gombot.
Honnan tudjam, hogy melyik csatornára van már tanítva? Másik távir. kellene rátanítani.
Biztos bennem van a hiba, hogy este 8kor nem fog az agyam, de még mindig nem értem, mi a probléma...
Próbálkozom, addig nem írok.
Pedig rém egyszerű!
Nézd meg melyik rádió vevő van rajta. Birio 1 (négy csatornás) Alsó soron a 3-4 lábakat zárod rövidre. Birio 2 (két csatornás) Alsó soron 1-2 lábakat zárod rövidre. Ezután megnyomod a távirányítón az egyik gombot, amivel nyitni szeretnéd és nyomva tartod. Ezzel egyidőben a rádióvevőn a P gombot nyomva tartod, míg egy led fel nem gyullad. És kész vagy.
Kedves szerelők, fórumtagok!
Ismét segítséget szeretnék kérni! A képen lévő tolókapu vezérléshez keresek leírást! Köszönöm szépen!
Hello! Ismerős... "Egészalakos" fotód is van róla?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |