Fórum témák
» Több friss téma |
A tartalék kulccsal mi a helyzet? Az immohoz nem szokott szükséges lenni az elemnek jó állapotban lennie, az a kp zár távirányításához szükséges.
Természetesen érthető. A gyártó honlapján nem találok elérhetőséget. Van esetleg cég, aki a megfelelő jogviszonyok igazolása után kiiktatja nekem ezt az eszközt? És odáig is gondolom trélereznem kéne az autót?
Üdv,
Ha szűkítjük a földrajzi helyzetet,megpróbálok segíteni szakember kérdésben.
A másik kulccsal is villog az immo lámpa?
Az olvasó hurkot vágták volna el a riasztóval...?
A sokadik elem csere a távirányítóban megoldotta a problémát, most már gond nélkül elindul az autó. Helyileg somogy megyében van, de ha fel kell érte menni Budapestre én azt sem bánom.
Ha esetleg tudnál adni egy kontaktot egy szakihoz azt megköszönném!!
Budapesten Ő az egyik legjobb:
Bővebben: Link
Ha nem újak voltak az elemek, akkor illik azzal csinálni. Ha azok voltak, akkor az elemtartóval lehet valami, elhajlott, koszos, kifolyt elem miatt oxidos, kitört a panelen a forrasztás...de hogy kettőnél egyszerre?
Suzuki Spécik!
1.Suzuki Wagon R+. 1.3 2003. Szelektiv ajtónyitás manuálisan kikapcsolható? Ha nem akkor Tech2 -n kivül milyen diaggal? Opcom esetleg? 2.Ugyanennek az autónak a központi távvezérlése esetén milyen lehetőségek vannak : Ha csak sima Nyitás -Zárás kell., és ha eredeti kulcs funkciókat kellene távvezzel is müködtetni.., tehát szelektiv ajtónyitás és Záráskor a retesz bekapcsolása is. Jó volna kábelszin-rákötési hely megjelölés! Köszönöm a segitségeteket!
Sziasztok!
Megtudná mondani nekem valaki,hogy a Spal AS90 központizár motorja hány volttal megy?
Minden központi zár motorja 12V-ról megy, ez az elérhető egy autó fedélzetén.
Szia,az AS90 egy riasztó,de gyanítom 12V.
Csak ma,csak önöknek egy AS90 leírás:
AS90 Hu
Ha 12V- s t vettél akkor 12V- al megy----- létezik 24V - s kivitel is.!!! Az As90 az 12V.
Nem vettem,csak egy motorom van de már régen került hozzám és másra szeretném használni de semmi adat nincs rajta.5V-al megy,gondolom akkor 12v lehet.Ha jól gondolkozok...?
Köszi a válaszokat mindenkinek! A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2019
Szerintem egész kiváloan gondolkozol.., ezek a motorok ugy is max 1-2 mp- s üzemmôdra vannak tervezve..
A funkcioja hasonló lesz,relén vezérli majd,nyit-zár csak nem az autoban.
Ennek az Apróhirdetési rovatban a helye!
Sziasztok!
Van egy aprócska gondom, ami kicsit zavaró: a gond a következő, némi áttalakítást végeztem a kis autómon kábelkötegeken leginkább ,de a lényeg az az hogy van egy Giordon V686 a gond hogy ennek alapból egy farkincája van az az antenna, egy sima vezeték lényegében. Nos én ezt az antennát leforrasztottam, és tettem bele egy feltekercselt MCU 0,5-ös vezetéket, majd beletettem, ez itthon a lakásban nem is okozott gondot kapott villanyt mentem távolabb és hallom hogy katt-katt azaz megy, ellenben az autóban mikor benne van akkor csak kb 4-5 méteren bellül veszi a jelet, ellenben régen jóval messzebbről 30 méteren túl is láttam hogy villog, azaz érzékeli. Valakinek nincs valami ötlete hogy hogyan lehetne azt az entennát feltúrbózni? Nem szeretném hogy farkincája legyen , a hely szűkös, de megoldható szerintem... A távadóban kicseréltem az elemet ,hátha, de nem sok változás történt.
Hali!
Serintem az a gond, hogy a feltekert vezeték nem olyan méreű/hosszú, min a farkinca volt.
Üdv,
Az antennát hullámhosszra méretezik,itt nem működik a" hosszabb jobb" elmélet... A 433 MHz elég zsúfolt frekvencia,rengeteg készülék sugároz itt,pláne autós berkekben. Az autó ilyen szempontból rendkívül zajos környezet. Az,hogy egy készülék asztalon működik, nem biztos hogy autóban is fog.
Hali!
Akkor mit javasolnál? - mekkora legyen, vagy milyen?
Üdv,
Az antenna eredeti hosszát hagyd meg,ha máshová szeretnéd tenni az antennát,árnyékolt vezetékkel készíts toldást. A készülékben az árnyékolást testeld le,a melegpontot természetesen az antenna forr.szemre. A vezeték végén fejtsd vissza az árnyékolást kb.olyan hosszan,mint a gyári volt. Az autógyártók is előszeretettel viszik a vevő antennát az A oszlop felső harmadába(ne a fém oszlophoz ragaszd,hanem a műanyag burkolathoz! Antenna méretezést nem szeretnék itt leírni,ezen a fórumon ezt mindenki jobban tudja nálam. Én a (lambda=c/f) képletnél nem tudok többet,itt pedig rengeteg lelkes rádióamatőr olvasgat,én csak autóriasztós tapasztalataimból próbálok tapasztalatokat megosztani. Üdv!
Azt is írtad,régen messzebbről ment.
Másik autóban? Vagy beszereltél esetleg más készüléket?nem kapcsolóüzemű véletlen?(kínai tel.töltő,akármi) Esetleg FM transzmitter? Vagy az is lehet,hogy a közeledben parkol más jármű,amiben esetleg ilyen frekvencián sugároz valami készülék (guminyomás érzékelő,rablásgátló,stb...)
Üdv Urak. Adott egy Mk2 Ford Focus... Gyári központi rendszer. (5 vezetékes) Beraktam egy távirányítós vezerlőt. A gyári vezérlésre lett kötve. Minden jól működött egészen addig még sütött a nap és meleg volt... Reggeli mikor még hideg van nem zár be távra. Délután már igen... Cseréltem bal első zárat. Most legalább a kulcsos nyitás zárás helyre jött... De a hiba továbbra is fennáll a távirányítónal.... Valakinek ötlet?
Sziasztok!
Olyan szaki segítségét kérném aki szerelt eurocar 125f riasztót és az autó gyári kulcsával (Kp zár vezérlőjével) működtették azt. Az már csak hab lenne a tortán ha c corsa/combo hoz társította volna. KÖszönöm
Sziasztok !
Segítségeteket kérem , egy régi 97-es Daewoo Nexiához .kiválóan működött eddig .Este leparkoltam majd reggel nem indult .Központi zár nyitott , benzin szivattyú hangját hallottam, a szokott hangot adta .Többszöri indítás után sem indult be , de a végén már a szivattyú sem működött .Mértem és nem volt fesz inditáskor a szivattyún .Kérem segítsetek ha tudtok ! Józsi . |
Bejelentkezés
Hirdetés |