Fórum témák
» Több friss téma |
Vagy 2db 12V-os ólmos akksi van sorban, vagy 7db 18650 cella, utóbbi esetben 4.2x7V=29.4V kell. Ólmos esetén 24V-os akksihoz való töltő.
A roller típusa ismert? A Gugli nem mondja meg milyen fajta akku való bele? Innen kéne indulni...
Nagy valószínűséggel szerintem is savas akksi van benne.
Köszönöm a válaszokat.
Hiboy J1810 A10164 Ennyi a felirat. Az akku le volt merülve, labortápról elkezdtem tölteni 24, 8 volttal. Magához tért. Először 3 amper körül majd beállt 1,8 amperre. 5 perces töltés után működtek a lámpák a műszerek és elment vagy 100 méter.
Mi nem találtunk semmit róla a neten.
Nem sok féle rollert gyártanak: Bővebben: Link
Őszintén szólva NAGYON valószínűtlennek tartom, hogy véglegesen beépített akku lenne benne.
Inkább még nem jöttetek rá, hogyan kell hozzáférni. Lehet, hogy ki kell húzni valahonnan. Vagy a másik végéről. Vagy van egy műanyag dugó, ami alatt csavarok lapulnak, stb. Még az is lehet, hogy a fél rollert le kell bontani körülötte, de végül hozzáférhető kell legyen. A hozzászólás módosítva: Nov 25, 2021
Köszönöm a hozzászólásokat. Kiderült, hogy litium van benne, már töltik gyári töltővel.
Ez függ az akku típusától is.. szóval igy nehéz kitalálni
Sziasztok! Segítség kéne hogy honnan tudnék nem horror áron szerezni
8 eres kábelt vezérlőtől motorig (3 motor 5 szenzor a hátsó kerékhez? köszönöm előre is.
Szerintem ilyet nem nagyon fogsz találni, vagy ha mégis, az nem az olcsóbbik fajta lesz.
Viszont megoldhatod pofon egyszerűen, vásárolsz egy eres olyan színű és keresztmetszetű vezetéket, amit a motor áramához méretezel. Ebből kell három színű, pl sárga kék zöld. Valamint a HALL érzékelőkhöz vékonyabbat, szintén egy eresből sárgát kéket zöldet, valamint egy pirosat és egy feketét a tápfeszültséghez. Ha van rá affinitásod, még plusz két vékony eret vihetsz egy hőfok érzékelőnek is, így építhetsz bele motor hőmérséklet érzékelést is. Na ha ez megvan, fogsz egy fekete színű zsugorcsövet, amibe mind belefér, és szépen belefűzöd és rá zsugorítod hőlégfúvóval vagy hajszárítóval. Nyílt lánggal (mint néhány youtubos nagyokos csinálja) soha ne zsugorítsd, mert a vezetékszigetelések (főleg a vékony éré) sérülhetnek. Zsugorból nem muszáj a ragasztós fajta, lehet a sima is. Így aztán olyan terhelhetőségű és hosszú kábeled lesz, amilyet csak akarsz, és szükség szerint még plusz ér is lesz benne egyéb kívánt felhasználásnak. A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2021
Na sziasztok.
Van egy ztech zt-27-esem aminél vezérlő csere lett mert gyenge volt mint a harmat. Új vezérlő beépítve majd be is lett tanítva viszont érdekes lett a motor. Olyan hangja lett mint a villamosnak. Eddig nem is nagyon lehetett hallani a motor hangját most viszont visít ha odahúzza neki az ember. Gyorsabb nem lett viszont erősebb és jobban bírja az emelkedőket illetve egy kicsit jobban gyorsul, ellenben az akkut eszi mint az őrült így az cserés lessz mivel kicsi a kapacitása. Csak kíváncsi lennék hogy mitől lett ilyen visítós a motor hangja illetve nem-e problémát fog ez okozni a későbbiekben. Én gondolatmenetem szerint a vezérlő hajtja olyan négyszögjellel amitől ilyen vonyítós lett de javítsatok ki ha rosszul gondolom.
A szabályzók között is van különbség, négyszög vagy szinuszmeghajtás, mekkora időzítést használ, stb. Figyeld a motor melegedését, ha nem lesz túl forró, akkor nincs gond.
Ha nem lenne nyomatéka, akkor azt mondtam volna, hogy a hall-szenzorok sorrendje hibás, de ha betanítós, akkor az sem lehet gond. Nekem is volt olyan motorom, ami egy szabályzóval hang nélküli volt, másikkal meg hangos. Nem volt egyikkel sem baj.
A segítségeteket kérem, Egy elektromos rollert építek és szükségem lenne a képen látható alumínium távtartó nevére, beszerzési helyére. Vagy ha itt a fórumon lenne valakinek 1 db eladó, azt megvenném.
Sehol nem találtam a neten ilyen alkatrész, otthon kifaragni felejtős. Maradna a cnc igen magas óradíjjal.
Távtartó vagy te
Kormánykifli néven keresd. De ha veszel egy kidobott babettavázat, akkor már meg is van (az én biciklim nyaka is abból van) De rollert sem építenék 20"-nál kisebb kerékkel, akkor pedig egy kempingbicikli kormánynyaka-villája készen kapható a biciklisboltban (ha olcsón akarjuk) A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2022
Íme a kormánynyak kormánykiflistől, Babetta-vázból nyervén. (kemény 1500 pénz volt ám a bóbitaváz!)
A másik kép csak magamutogatás -még szép voltam
Néhány, nem kifejezetten a témába vágó hozzászólás áthelyezésre került az OFF topicba.
Szerintetek ?
Hátsó lámpát cserélek a (gyári) elektromos bicajomon (36v akkupack -> ~6v világításhoz). Kéteres vezeték értelem szerűen a jelölt a +, a másik - Hirtelen ötlet: mérjünk rá ... Olcsó digit multim szerint 6,1 v, a ledes (gyári)lámpákkal terhelve. Ez OK . A vezetékek és a bicaj váza közt ingadozó 0,8-2,0 v közt lehet mérni - ez mérési hiba, vagy a motorvezérlő* kábelellenőrző funkciója ? *Ba**ng akkupackba rejtett vezérlő.
Esetleg lehet, hogy a vázban vezetett kábel valahol kidörzsölődött, és zárlathatáron van ?
Ez magyarázat lehetne a rejtélyes kikapcsolgatásokra is ...
Igen, vagy kontakthibás pintheggesztés/balanszer kábel.
Egy Tornádó TRD09 elektromos kerékpár hangosan ketyeg terhelés alatt, főleg indulásnál. Erő, sebesség van.
Elézmények: Szétszakadtak a kábelek (8) és összevissza zárlatok lettek. 6 drb FET csere, 3 hall senzor csere, még a kerék csapágyakot is kicseréltem. Hónapok óta kínlódok ezzel. A minap ismét összeraktam és a kattogás nem tünt el. Találkozott már valaki ezzel a porblámával ? Én még találtam ugyanilyen hibával egy másik modell kerékpárt, ha meglenne a gyógymód akkor mindkettőt meg lehetne javítani. Nem mellékes, hogy teljesen (az utolsó csavarig) felujítottam, időg, energiát nem sajnálva.
Biztosan a motorból jön a hang?
Ha álló helyzetben lefogod a kereket (vagy egyszerűen egy falnak állsz szemből) és finoman próbálsz indulni , akkor is ketyeg? A kerék küllői mennyire feszesek? (nekem sima kerékpárral volt ilyen - első kerék, ha ráterheltem, kattogott valami. Csapágyra, rögzítésre, mindenre gyanakodtam. Túl feszes volt az egyik küllő.)
https://drive.google.com/file/d/1h3x94axyQejh8CYOK9MF-Kt3IkpsJ2BG/v...haring
Nézd csak ezt a kis filmet.
Szia!
Ez nekem nagyon úgy hangzik, hogy a motor tovább lép. Tehát szinkronból való kiesésnek tűnik. Ez lehet hall hiba vagy vezérlő hiba. Az ereje biztosan rendben van? Amikor kattog, akkor is? A felújítás után csinálja vagy előtte is olyan volt? Egyébként a vezérlője milyen? Tanítható a sorrend vagy fix? A három fázisnál igazából két lehetőséged van, a hallnál meg nyolc. Ha egyszerűen tudod próbálgatni, érdemes lehet.
Azt mondta nagybátyám ( tőle származik a bringa ), hogy mindig is volt hangja. azt nem tudom mennyire. A vezérlő talán nem tanítható. Közlök néhány fotót mindenről . Eredetileg 40A 541-IF hall volt. Az elmult hónapokban három féle hall al ugyanazt csinálja . SS41 , 41F, SS40A.
A fatek 60v/60a volt. nem pont olyanokat tettem. P60NF06 helyett IRF1018EPBF.
A FET-ek szerintem jók. A hall típusa is jó. Ha be van kapcsolva, terhelés nélkül, kézzel mozgatod, akkor megvan az 5V rajtuk, illetve lehúzza földre a megfelelő pozíciókor?
Kézzel mozgatva a motort, nincs kottyanás a csapágyaknál jobb-bal irányban?
Megvan. Azaz első perctől az 5 V kicsit tobb. 5,7 V . Mérgembe vettem egy egyszerü tesztert is, minden klappol, sehol egy hibajel. Az elmult hétvégén cseréltem csapágyakat is. Ez volt az utolsó dobásom. Balázs. Ha rossz a vezérlő, vagy a szinkronjel, vagy akármi.... akkor is.. hogy a túróba tud igy kattogni.. mi lehet egy ilyen egyszeru helyen elszabadulva ami csak akkor jelentkezik amikor "izmoskodik" a tekercs. Már-már arra gondolok,hogy be kéne önteni az egész motort lakkba, vagy gyantába vagy akármibe. csak már ne csattogna.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |