Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Én is írtam nekik. Hátha több jelzés felgyorsítja őket.
Rossz hír:
Mostantól 90EUR/100USD/33000HUF az ingyen szállítás limitje. Ezt kaptam tőlük: Mouser Electronics is an American company. Our warehouse is located in Texas, US. We cooperate with FedEx, who delivers our parcels within 3 – 5 days – it is our DDP that means that customs clearance is on our side. Orders less than 90 EUR / 100 USD /HUF 33000 has shipping for 20 EUR / 30 USD /HUF 6000 , first backorder shipment for free. Orders over 90 EUR / 100 USD /HUF 33000 has shipping for free, first backorder shipment for free We offer payment in advance and invoice with 30 days payment terms in EUR or USD currency. Orders in HUF can be processed via our website www.mouser.com and paid by credit card only. A hozzászólás módosítva: Ápr 5, 2022
Hát ez marha jó! Sz....k ki! Ez akkor bruttó 41 910 forint minimumot jelent. Csodálatos.
Én 2014 óta rendelek tőlük. Eleinte 150Euro volt a limit. Akkor összeálltunk páran és közösen rendeltünk, utána elosztottuk a csomagot. A hazai postaköltség még mindig kevesebb...
Én alkalmanként rendelek tőlük és eddig is csak pár rendelést adtam le. Nem szóltam egy szót sem, mert annyit mindig össze tudtam hozni, hogy jó legyen, de azért ez a limit módosítás most több mint a duplája lett és nem is láttam ezt a változást hol kommunikálják felénk. Még most a rendelés menete alatt simán ki van írva a 15000 forint a limit és azt is dobja, hogy FREE shipping. Na mindegy, mert láttam, hogy nagyon fogynak a cuccok, amiket a kosárba raktam, úgyhogy még megdobtam akkor mostani minimum értékig.
Én személy szerint ma már a harmadik levelet írtam nekik, de semmi reakció...
Érdekes, mert nekem rögtön visszaírtak. Jelezték, hogy korrigálni is fogják a kiírást.
Én is azért rendeltem még a múlt héten, mert végre jöttek a tranzisztorok, amikre hónapok óta várok.
Ez valami működő izé?? Mert bármit írok a keresőjébe, 0 találatot ad...
Először a kereső mező felett válaszd ki a raktárat.
Igen, így ad találatot..., legalábbis a sarki boltos alkatrészekre... Nekem úgy tűnik a mouser kínálatának csak töredékét találja meg...
Ki kell keresni a Mouser oldalán, utána a megnevezést bemásolni a keresőjükbe. Úgy majdnem mindent megtalál. Sajnos eléggé primitív az a kereső
Szia!
A kereső nem működik, de nem is kell használni. Beszéltem velük telefonon, és az alábbi infót kaptam: A Maus minden szerdán rendel a Mousertől. A Mouser kosár tartalmát exportáld ki, küldd el az e-mail címükre. Előre utalás és utánvét is működik. 1000HUF+ÁFA a csomagküldés, 1300HUF+ÁFA ha utánvéttel kéred. Az alkatrészek ára általában tartható, tehát megegyezik a Mouser-es árral, azért előfordul, hogy egyes alkatrészeknél 5-10%-ot kell rakniuk a Mouser árára. Manapság napi szinten futnak nullára a készletek. Tehát ha megvan az alkatrészlista, nem érdemes várni szerdáig, mert ők napi rendszerességgel küldenek listákat a Mousernek, amit ott ki is szednek, de csak hetente egyszer küldenek csomagot. A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2022
Kaptam egy értesítőt a postától, hogy csomagom jött, ami kivételesen fizetős, 980Ft. Ez mi ez? Eddig még sohasem jött ilyen értesítő, pedig már nem 1 éve rendelek Kínából.
Érdeklődtem hogy miért is kellene pluszban fizetnem, de csak annyi, ködös választ kaptam, valószínűleg vámkezelési díj lehet. De ez a 980Ft nem egyezik egyik díjszabással sem... A vámeljárási díj befizetéséről eddig mindig küldték az sms-eket, amiket rendre be is fizettem mindig. Erről semmi se jött...
Ha e-mailben jött, akkor kamu. Ellenőrizd a linket, hogy hova mutat! A Firefox, Chrome, stb. normálisabb böngészők baloldalt alul megmutatják a linkek címét, ha föléjük viszed az egeret.
Nem e-mail! Rendes postai értesítő! Azon szerepelt az összeg is...
Nekem is érkezett most egy levelem (nem csomag ami bubis borítékban érkezik, csak a köznyelvben hívjuk annak hibásan és a postás mindig kijavít) amin a vámkezelési díj 183 Ft, ezen felül a "846063" címen szerepel még egy 799 Ft-os összeg, így összesen 980 Ft a vége.
Számtalan ilyet kaptam már. Kíváncsi volnék arra az emberre, aki érti ezt. Mikor, mit, mennyit, miért fizetünk.
Így belegondolva ez elég sarkos kijelentés volt: nem mind az. Viszont van alapja, mert vannak scammerek, akik ilyenekkel próbálkoznak.
Ahha... Ez egyezik az értesítőn lévővel... Köszi!
Hozzáteszem: ezt az összeget úgy kellett kifizetnem, hogy követtem a tracking oldalon a csomag útját, láttam amikor hajnali 2 előtt megjelent az online vámfizetés lehetősége, csak éppen a kedves rendszer elfelejtett hozzáférési kódot adni, így nem fizethettem ki csak meg tudtam nézni, hogy igen, ott van és kifizethetném...Majd ma kihozta a postás és jó, hogy volt nálam apró, mert bankkártyával sem lehetett fizetni.
Melyik oldalon?
Mert én még hozzárendelni se tudtam a csomagkövetési számot az ali-s bármelyik függő rendelésemhez... Így azt sem tudom, konkrétan melyik vásárlásom lenne ez...
Global Package Tracking Bővebben: Link
All-in-One Parcel Tracking Bővebben: Link posta.hu .... Én ebben a hónapban csak 8 féle dolgot rendeltem, abból 2 -ő már megjött egybecsomagolva az expressone -val, őt megint csak velük jön, kettő csomagban, és a maradék egy jön csak a postával.. majd valamikor. A hozzászólás módosítva: Ápr 21, 2022
Hoppsza.
Az lemaradt hogy az ali oldalán a track orders -re kattintva mutatja ha új nyomkövetési számot kapot a csomag, és mailt is küld. De ha mégse, akkor a fentebb linkelt két oldal is mutatja.
A parcelsapp-on követtem és utána már a posta.hu-n is látszott. A parcelsappon érdemes rákattintani jobboldalt alul a szállítókra, akkor további infókat kaphat az ember, pl. ha új tracking numbert kap.
Az elsőt ismerem, azt használom én is...
Sajnos erre a csomagszámra sehol sem látok számváltozást, hiába kattingattam bármire is.. Talán elfelejtették loggolni ezt a dolgot az aktuális ponton?? Mindenesetre sehogy sem tudom összerendelni azzal a néhány úton lévő ali-s rendelésemmel ezt a számot...
Sziasztok!
Próbaképp rendeltem az ázsiacenter webáruházból, kb. 1000 Ft-os értékben, hogy ne bukjak sokat Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ugyanis nem akar megérkezni a rendelésem. Érdeklődésemre azt a sablon levelet kaptam, hogy várjak, mert a szállítási idő 7-75 munkanap, amit azzal indokolt, hogy több raktárból kell összeszedni a cuccot! De csak egyetlen tételről van szó Már túl vagyok a 75 naptári napon, munkanapban számolva még nem.
Konkrét tapasztalatom nincs de kb. minden második vélemény éppen azt írja le, mint amit te is. A maradék egyik része megkapja a rendelése felét, harmadát. Mondhatni, hogy náluk a dolog normális.
Saját tapasztalatom nincs, de olvasványélményeim alapján kb. semmi sincs náluk raktáron, hanem amit tőlük rendelsz azt megrendelik ali/ebay/banggod/stb. helyekről. Arra már nem emlékszem, hogy a te címedre, vagy a sajátjukra és még a magyarországi szállítást is fizetheted.
Az utobbi idöben megint zürök vannak. Nekem az egyik szállito Kinábol mondta le a visszaigazolt megrendelést és küldte vissza a pénzt, a másik boltbol ugyanazt 5 hét alatt megkaptam.
Érdekes volt, mert a karanténba dugott Shanghaibol 3 hét alatt ért ide a cucc, az ugyanakkor rendelt egyébb dolgokat, ha minden igaz, juliusig leszállitják ( külön külön). Nem lehet semmit tudni hol hentereg az áru. Egy másik szállitmány HU tracking számmal meg téves volt, nem az én rendelésem igy ment vissza. Ugy néz ki a pesti eloszto még bejáratás alatt van. Eddig téves szállitást még nem kaptam, pedig már jo régen vásárolok Kinábol. |
Bejelentkezés
Hirdetés |