Fórum témák
» Több friss téma |
Erre a kódra itt azt írják, nincs felprogramozva a használt kulcs. Vagy fel kell tanítani, vagy megpróbálni egy másik kulccsal.
Más volt a történet..,én is visszaolvastam a leirásomat, és most láttam hogy nagyon nem egyértelmüen érthetően adtam elő a történetet.., me aculpa me maxima culpa...
Vadiúj tréler hátsó dugaljában nem volt meghuzva a testszál., mozgás közben kiütötte a vonhorog moduljának a biztositékját, amitöl a futón megszúnt mindenfajta világitás..., Üdv C.
Bontott motorvezérlő vel lett megoldva--- profi kulcsos bevononásával...
Üdv C.
Sziasztok,
Egy kis segítség kellene a nálam tapasztaltabbaktól. Már mindent átnéztem, de továbbra sem oldódott meg a problém. Elképzelhető, hogy az indításgátló elvesztette a kulcskódokat? Ismeri valaki, hogy ennél az autónál hogyan tilt le az immobiliser? Arragondolok, hogy egyáltalán nem idnítható ilyenkor csak az önindító forog, vagy 1-2 másodpercre beindul csak leállítja a motort. ( a tápszivattyú morog hátul, ha elfordítom a kulcsot.) Köszi, Attila
Szia ha az immo nem müködik csak teker de nem ad gyújtást,nem indul be.A haveromnak motorvezérlő csere lett a vége mert az ment tönkre.
Ha immo tilt kapsz sárga lámpát mellé. Motorhibakód? Élő adat?
Szia X14NZ nincs kivilligtatható hibakód csak a 12-őt ismétli.
Gyújtás elektronikát már cseréltem, tápszivattyút úgy hallom elindul mikor ráadom a gyújtást, szikrát ellenőriztem, minden gyertyán van de elég gyenge, az injektor láthatóan köpköd. A vezérműszíj jeleket összenéztem az is tökéletes. Nem igazán értem. OP-COM csak szerdán lesz. Köszi Attila
Szia.Szerintem beázott az elosztó (motormosást írtál) . Az elosztó fedelet le kell venni és sűrített levegővel ki kell szárítani az egészet.
Köszi, sajnos ezeken már túlvagyok, ellenőriztem az össze testvezetéket is. 10 napja a negyvenfokos napon áll.
Ha leveszem a gyújtásfejet és tekergetem szépen körbe körbe, akkor 1-3-4-2 sorrendben gyújtogat és előtte mindíg köp egyet az injekktor.
Más ötletem nincs: Akkor a vezérlést kell ellenőrizni, mert vizesen átugorhatott a szíj ha túl laza volt.
Csak egy távoli szemlélő véleménye.
Motor teker, szikra van 1-3-4-2, injektor ezzel szinkronban köpköd. Ha van kompresszió meg ugye levegő.. akkor robbania kell. Mint ahogy nyemi is írta a vezérlést kellene megnézni. Akkor megy-e a szikra amikor kell.? Ennél a motornál nem veri be a fejét a dugó a szelepekbe ha valami átugrik. A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2023
A vezérlést már kétszer ellenőriztem, jel a jelen lent is fent is. Stroboszkópom nincs, de a vezérlés fedelét levettem, kipufogó szelep nyitása előtt van a szikra. Azért vagyok ennyire tanácstalan, mert nem találok én sem okot arra, hogy ne induljon el. Olyannyira nem akar elindulni, hogy egyetlen egy félresikerült robbanást nem adott azóta. Létezhet az hogy a szikra annyira gyenge, hogy a kompresszió hatására már nem jön létre, és így elmaran a robbanás is. Féktisztítós kisérlettel sem volt egy durranás sem.
Stroboszkóp sokat segítene. Már volt szó hall jeladó meghibásodásról az 1.4-es Opelnél. Lehet késik a jel és nem akkor dobja szikrát amikor kell. Robbania kell ha megy a szikra.
Indítózás közben már a gyujtásfejet is forgattam mindkét irányban legalább 20fokot, de egy pöffenés nem volt.
Rendeltem jeladót, holnap megérkezik, meglátjuk mi lesz. ( gyújtó kábeleket is kimértem 5-10k között vannak) Elméletileg a hall jeladót is kimértem asztalon, adott négyszögjelet a forgatásra.
Hall jeladot letudod ellenörizni.
Lehuzod az elosztofejröl a trafo kábelját és a testhez közel rakod. Ráadod a gyujtást és egy vékony lemezt vagy csavarhuzot ami kéznél van elhuzod a jelado nyilásában ahol a csillag fordul el. Ahogy elhuztad rögtön kell legyen szikra. 1-2cm hosszu legalább. Ha késik vagy kihagy akkor csere.
A hibakód villogtatását engedd el, mindenképp opcom, élő adatok sokat segítenek, vagy tesztmód.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! (2001-s, G Caravan, 1.6, 16V, Z16XE) Következő a hibajelenség: üzem meleg motornál, amikor már bekapcsol a hűtő ventilátor, egyszerűen elveszi a feszültséget "valami" az AC pumpától. Gondolom az a "valami" a motorvezérlő lehet. Egészen pontosan az után történik, hogy a műszerfalon kigyullad a hűtő figyelmeztető lámpa. ez valami védelem, vagy csak szimplán a motorvezérlő akadékoskodik? Köszönöm a válaszaitokat, az agyalást!!!
Fura hibát tapasztaltam 1.6 astra 16exp benzin.Szólt haver nem indul be kocsi,teker de nem indul be.Megyek viszem a hordozható bikát rátesszük kicsit jobban teker de nem indul be.Hoztam bele egy 55Ah akkut ami teljesen fel volt töltve otthonról betettem a kocsiba és azonnal pöcc lett a kocsi.Járattam leállitom,saját akku vissza, tekert de nem indult be vele.Én akkum vissza és megint pöcc.Vetettem bele egy új akkut és azóta pöccre indul.Kicsit kényes jármü az opel.Az tény hogy 9.5-10.5voltra csökkent inditózás közben a feszültség a saját akkun,de más autó ezzel még vigan beindul.
Nekem is hasonló volt sehogy nem találtam az okot, végül elosztófedél és pipa csere segített (szintén X14NZ)
Nekem is hasonló volt sehogy nem találtam az okot, végül elosztófedél és rotor csere segített (szintén X14NZ)
*rotor a helyes, először rosszul írtam de nem lehet kijavítani
Szia,
Itt vannak az élő adatok, de sajnos én nem vagyok autoszerelő segítség kéne az értelmezésben. Nem találok igazi rendelenességet. cserélve lett: trafó gyújtáselektronika, elosztó és rotor, hall jeladó. A szikra most erős és fehér. A holtpont jelöléseket ellenőriztem rendben vannak. kivettem az ECU-t , nincs látható forrasztási hibe, vagy elszineződött alkatrész. Köszi, Attila
Üdvözlet! Köd lámpa kapcsolót szeretnék bekötni a címben említett autóba. A RELÉ már bekötésre került egy hivatalos bekötési rajz alapján de a kapcsolóról nincs rajzom. amúgy a kapcsoló gyári út 5. vezeték van rajt de ebből kettő közösítve van. Vélhetően a kapcsoló a testet szakítja meg Illetve kapcsolja a Köd lámpánál. Szívesen fogadok minden segítő információt Köszönöm
Mod: Hozzászólás áthelyezve az Opel Astra F ködlámpa kapcsoló témából. A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2023
Moderátor által szerkesztve
Látom áthelyezett téma F astra lenne?
Ne hidd el azt sem amit látsz....
Szétbontottam a vezérlést, mert már nem maradt más hibaforrás. A felső bordáskerék megvezető stift be volt esve a furatba, és a kerék kb 10fokkal el volt fordulva. Hogyan lehet olyan gyári megvezető stiftet használni, amit a főtengelyen levő furatban el lehet tüntetni? Ki kellett fúrnom a helyéről, mert másképp nem tudtam kiszedni, és egy 3,96mm átmérőjű fúrószárból készítettem olyan stiftet ami nem tud beesni a furatba. Természetesen elsőre elindult. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2023
Nem találkoztam még ilyennel. Az érthető ha elmegy a vezérlés, akkor nem indul a motor. Szelepeket nem ütötte el a dugattyú? Ha van fotód, akkor ne kímélj. Kíváncsi vagyok rá.
Szia,
Csatoltam a képet. Ilyen mélyre volt beütve. Kb egy tizedet lógott ki, éppen egy hangyányit akadt bele a bordáskerék, amikor a síkon forgattam. Korábban én már bontottam meg ezt a rész , akkor normálisan kilógot, igaz nem probáltam ráütni, hogy meddig tud bemenni. Szelepeket nem hallottam kocogni indítózás közben, vagy a sokszori kézzel átforgatáskor.
Sziasztok!
Volt ilyen hibám D Kadettnél. Primer zárlatos volt a gyújtótrafó. 200 km-t vontattuk. Itthon derült ki. Erre tippelnék. Üdv palp A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2023
|
Bejelentkezés
Hirdetés |