Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   134 / 138
(#) zolika60 válasza Panda2023 hozzászólására (») Aug 25, 2023 /
 
Erre a kódra itt azt írják, nincs felprogramozva a használt kulcs. Vagy fel kell tanítani, vagy megpróbálni egy másik kulccsal.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 25, 2023 /
 
Más volt a történet..,én is visszaolvastam a leirásomat, és most láttam hogy nagyon nem egyértelmüen érthetően adtam elő a történetet.., me aculpa me maxima culpa...

Vadiúj tréler hátsó dugaljában nem volt meghuzva a testszál., mozgás közben kiütötte a vonhorog moduljának a biztositékját, amitöl a futón megszúnt mindenfajta világitás...,

Üdv C.
(#) Lezli46 válasza Panda2023 hozzászólására (») Aug 25, 2023 /
 
Bontott motorvezérlő vel lett megoldva--- profi kulcsos bevononásával...

Üdv C.
(#) tiborati válasza tiborati hozzászólására (») Aug 27, 2023 /
 
Sziasztok,

Egy kis segítség kellene a nálam tapasztaltabbaktól.

Már mindent átnéztem, de továbbra sem oldódott meg a problém. Elképzelhető, hogy az indításgátló elvesztette a kulcskódokat? Ismeri valaki, hogy ennél az autónál hogyan tilt le az immobiliser? Arragondolok, hogy egyáltalán nem idnítható ilyenkor csak az önindító forog, vagy 1-2 másodpercre beindul csak leállítja a motort. ( a tápszivattyú morog hátul, ha elfordítom a kulcsot.)

Köszi,

Attila
(#) blasz válasza tiborati hozzászólására (») Aug 27, 2023 /
 
Szia ha az immo nem müködik csak teker de nem ad gyújtást,nem indul be.A haveromnak motorvezérlő csere lett a vége mert az ment tönkre.
(#) Georgee válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Ha immo tilt kapsz sárga lámpát mellé. Motorhibakód? Élő adat?
(#) tiborati válasza Georgee hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Szia X14NZ nincs kivilligtatható hibakód csak a 12-őt ismétli.

Gyújtás elektronikát már cseréltem, tápszivattyút úgy hallom elindul mikor ráadom a gyújtást, szikrát ellenőriztem, minden gyertyán van de elég gyenge, az injektor láthatóan köpköd. A vezérműszíj jeleket összenéztem az is tökéletes. Nem igazán értem.
OP-COM csak szerdán lesz.

Köszi
Attila
(#) nyemi válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Szia.Szerintem beázott az elosztó (motormosást írtál) . Az elosztó fedelet le kell venni és sűrített levegővel ki kell szárítani az egészet.
(#) tiborati válasza nyemi hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Köszi, sajnos ezeken már túlvagyok, ellenőriztem az össze testvezetéket is. 10 napja a negyvenfokos napon áll.
Ha leveszem a gyújtásfejet és tekergetem szépen körbe körbe, akkor 1-3-4-2 sorrendben gyújtogat és előtte mindíg köp egyet az injekktor.
(#) nyemi válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Más ötletem nincs: Akkor a vezérlést kell ellenőrizni, mert vizesen átugorhatott a szíj ha túl laza volt.
(#) mlaci989 válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Csak egy távoli szemlélő véleménye.
Motor teker, szikra van 1-3-4-2, injektor ezzel szinkronban köpköd. Ha van kompresszió meg ugye levegő.. akkor robbania kell. Mint ahogy nyemi is írta a vezérlést kellene megnézni. Akkor megy-e a szikra amikor kell.? Ennél a motornál nem veri be a fejét a dugó a szelepekbe ha valami átugrik.
A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2023
(#) tiborati válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
A vezérlést már kétszer ellenőriztem, jel a jelen lent is fent is. Stroboszkópom nincs, de a vezérlés fedelét levettem, kipufogó szelep nyitása előtt van a szikra. Azért vagyok ennyire tanácstalan, mert nem találok én sem okot arra, hogy ne induljon el. Olyannyira nem akar elindulni, hogy egyetlen egy félresikerült robbanást nem adott azóta. Létezhet az hogy a szikra annyira gyenge, hogy a kompresszió hatására már nem jön létre, és így elmaran a robbanás is. Féktisztítós kisérlettel sem volt egy durranás sem.
(#) mlaci989 válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Stroboszkóp sokat segítene. Már volt szó hall jeladó meghibásodásról az 1.4-es Opelnél. Lehet késik a jel és nem akkor dobja szikrát amikor kell. Robbania kell ha megy a szikra.
(#) tiborati válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Indítózás közben már a gyujtásfejet is forgattam mindkét irányban legalább 20fokot, de egy pöffenés nem volt.

Rendeltem jeladót, holnap megérkezik, meglátjuk mi lesz. ( gyújtó kábeleket is kimértem 5-10k között vannak) Elméletileg a hall jeladót is kimértem asztalon, adott négyszögjelet a forgatásra.
(#) mlaci989 válasza tiborati hozzászólására (») Aug 28, 2023 / 1
 
Hall jeladot letudod ellenörizni.
Lehuzod az elosztofejröl a trafo kábelját és a testhez közel rakod. Ráadod a gyujtást és egy vékony lemezt vagy csavarhuzot ami kéznél van elhuzod a jelado nyilásában ahol a csillag fordul el. Ahogy elhuztad rögtön kell legyen szikra. 1-2cm hosszu legalább. Ha késik vagy kihagy akkor csere.
(#) tiborati válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 28, 2023 /
 
Köszönöm, kipróbálom.
(#) Georgee válasza tiborati hozzászólására (») Aug 29, 2023 /
 
A hibakód villogtatását engedd el, mindenképp opcom, élő adatok sokat segítenek, vagy tesztmód.
(#) tündér hozzászólása Szept 2, 2023 /
 
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

(2001-s, G Caravan, 1.6, 16V, Z16XE)

Következő a hibajelenség:
üzem meleg motornál, amikor már bekapcsol a hűtő ventilátor, egyszerűen elveszi a feszültséget "valami" az AC pumpától. Gondolom az a "valami" a motorvezérlő lehet.
Egészen pontosan az után történik, hogy a műszerfalon kigyullad a hűtő figyelmeztető lámpa.
ez valami védelem, vagy csak szimplán a motorvezérlő akadékoskodik?
Köszönöm a válaszaitokat, az agyalást!!!
(#) blasz hozzászólása Szept 2, 2023 /
 
Fura hibát tapasztaltam 1.6 astra 16exp benzin.Szólt haver nem indul be kocsi,teker de nem indul be.Megyek viszem a hordozható bikát rátesszük kicsit jobban teker de nem indul be.Hoztam bele egy 55Ah akkut ami teljesen fel volt töltve otthonról betettem a kocsiba és azonnal pöcc lett a kocsi.Járattam leállitom,saját akku vissza, tekert de nem indult be vele.Én akkum vissza és megint pöcc.Vetettem bele egy új akkut és azóta pöccre indul.Kicsit kényes jármü az opel.Az tény hogy 9.5-10.5voltra csökkent inditózás közben a feszültség a saját akkun,de más autó ezzel még vigan beindul.
(#) AoC válasza tiborati hozzászólására (») Szept 2, 2023 /
 
Nekem is hasonló volt sehogy nem találtam az okot, végül elosztófedél és pipa csere segített (szintén X14NZ)
(#) AoC válasza AoC hozzászólására (») Szept 2, 2023 /
 
Nekem is hasonló volt sehogy nem találtam az okot, végül elosztófedél és rotor csere segített (szintén X14NZ)
*rotor a helyes, először rosszul írtam de nem lehet kijavítani
(#) tiborati válasza Georgee hozzászólására (») Szept 3, 2023 /
 
Szia,
Itt vannak az élő adatok, de sajnos én nem vagyok autoszerelő segítség kéne az értelmezésben.

Nem találok igazi rendelenességet. cserélve lett: trafó gyújtáselektronika, elosztó és rotor, hall jeladó. A szikra most erős és fehér. A holtpont jelöléseket ellenőriztem rendben vannak. kivettem az ECU-t , nincs látható forrasztási hibe, vagy elszineződött alkatrész.

Köszi,

Attila
(#) Georgee válasza tiborati hozzászólására (») Szept 4, 2023 /
 
Na most engem is megfogott
(#) paganus72 hozzászólása Szept 16, 2023 /
 
Üdvözlet! Köd lámpa kapcsolót szeretnék bekötni a címben említett autóba. A RELÉ már bekötésre került egy hivatalos bekötési rajz alapján de a kapcsolóról nincs rajzom. amúgy a kapcsoló gyári út 5. vezeték van rajt de ebből kettő közösítve van. Vélhetően a kapcsoló a testet szakítja meg Illetve kapcsolja a Köd lámpánál. Szívesen fogadok minden segítő információt Köszönöm

Mod: Hozzászólás áthelyezve az Opel Astra F ködlámpa kapcsoló témából.
A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2023
Moderátor által szerkesztve
(#) Georgee válasza paganus72 hozzászólására (») Szept 18, 2023 /
 
Látom áthelyezett téma F astra lenne?
(#) tiborati válasza Georgee hozzászólására (») Szept 18, 2023 /
 
Ne hidd el azt sem amit látsz....

Szétbontottam a vezérlést, mert már nem maradt más hibaforrás. A felső bordáskerék megvezető stift be volt esve a furatba, és a kerék kb 10fokkal el volt fordulva.

Hogyan lehet olyan gyári megvezető stiftet használni, amit a főtengelyen levő furatban el lehet tüntetni? Ki kellett fúrnom a helyéről, mert másképp nem tudtam kiszedni, és egy 3,96mm átmérőjű fúrószárból készítettem olyan stiftet ami nem tud beesni a furatba.

Természetesen elsőre elindult.
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2023
(#) Georgee válasza tiborati hozzászólására (») Szept 19, 2023 /
 
Nem találkoztam még ilyennel. Az érthető ha elmegy a vezérlés, akkor nem indul a motor. Szelepeket nem ütötte el a dugattyú? Ha van fotód, akkor ne kímélj. Kíváncsi vagyok rá.
(#) tiborati válasza Georgee hozzászólására (») Szept 19, 2023 / 1
 
Szia,

Csatoltam a képet. Ilyen mélyre volt beütve. Kb egy tizedet lógott ki, éppen egy hangyányit akadt bele a bordáskerék, amikor a síkon forgattam. Korábban én már bontottam meg ezt a rész , akkor normálisan kilógot, igaz nem probáltam ráütni, hogy meddig tud bemenni.
Szelepeket nem hallottam kocogni indítózás közben, vagy a sokszori kézzel átforgatáskor.
(#) palp válasza tiborati hozzászólására (») Szept 19, 2023 /
 
Sziasztok!
Volt ilyen hibám D Kadettnél. Primer zárlatos volt a gyújtótrafó.
200 km-t vontattuk. Itthon derült ki.
Erre tippelnék.
Üdv
palp
A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2023
(#) Georgee válasza tiborati hozzászólására (») Szept 20, 2023 /
 
Nem semmi. Utolsó (se) lett volna, amire tippelek
Következő: »»   134 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem