Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Itt a kis boltok nem vesznek át flakont, mert ők akkora urak.
Bevezetném hogy legyen egy bemutató terem a főhadiszálláson, hogy referenciaként szolgáljon, hogyan is kell jól csinálni.
Ha kinézek az ablakon, látom az épületet.
A hozzászólás módosítva: Nov 9, 2024
Amikor dolgozom, akkor én is.
Na jó, akkor nem, mert akkor dolgozom. Á, hagyjuk, bonyolult. Amúgy elmennék egy látogatásra, ha valaki megszervezi.
És ha viszel 58 db visszaváltható csomagolást, ingyen felmehetsz a tetőre. Már ha az 57. üvegnél nem rohad le a visszaváltó berendezés.
Négy éve gályázok Németben, most láttam először lerohadni visszaváltó automatát, akkor is kettőt (Lidiben). Ráadásul ez egyik palack jelét nem ismerte fel, azt a kasszánál beszámolták, 3,5 € bemondásra ideadták...
A hozzászólás módosítva: Nov 9, 2024
(Nem túl) viccesMoldáv (állítólag szakképzett villanyszerelő) vendégmunkás meghosszabbította a 230V-os kábelt az irodaházunkban. A földeléssel már sem bajlódott hiszen csak egyetlen fogyasztó volt rajta: egy kültéri fémházas szemétzsugorító.(A dolog azért került ebbe a topikba mert senkinek sem lett baja...)
Ahogy Besenyő Pista mondaná: Há nooormális?
Idézet: „(állítólag szakképzett villanyszerelő) vendégmunkás” Hogy kócban lehet az ilyet alkalmazni?? Én mondjuk kirúgatnám, ha az én életemmel játszana!!
Az irodaház tulajdonosa igyekezett költséghatékonyan megoldani a kivitelezési munkákat. Egy egész moldáv brigádot alkalmazott, így néha voltak "szórakoztató" epizódok. Pl.: útban volt nekik egy 2-400 eres telefonos trönk kábel hát átvágták mondván, ez már biztosan nincsen használatban...(csak a fél irodaházban némultak el a telefonok)
PolandEzt most találtam, lásd melléklet. Akár itthon is játszódhatott volna a jelenet.BeltériMindigtv beltéri egység.:
Ha már macska.
Több csavar is van a történetben, de szerencsére kutya baja. KupakFordító: A képhez tartozó szöveg.Idézet: „1 Db Nagy Teljesítményű CNC Alumínium Gáz Üzemanyagtartály Sapka Fedelének Légtelenítő Szelepe 49 Mm-es ATV Koszos Bicikli Benzintartályhoz 70cc 110cc 125cc 150cc” Egykor kedvenc (?) napilapom szerkesztőjének ajánlottam lektort. Máshol se ártana. Igaz, ott se fogadták meg a tanácsomat.
Mi a probléma? Ezzel a Koszos Biciklit lehet megszépíteni, a tisztára nem kell ilyen.
Négyen is megnéztük, de a 4. képet, ezáltal az egész meme-t egyikünk sem értette - milyen vicc az, amit magyarázni kell? Vagy kizárt dolog, mert nem tudom vagy a koszos biciklire nem kell sapka, mert tiszta
Szerintem arra gondolhat a szerző, hogy plazma állapotban az anyag egészen furcsán tud viselkedni. Gondolom. Vagy nem.
Pedig lassan rajzolta, hogy mindenki megértse.
A hozzászólás módosítva: Nov 30, 2024
Nyugati pazarló életmódItt nyugaton (már ha oda tartozunk) az elektromos hálózaton kettő, sőt - minő pazarlás - néha három vezetéket használunk egy fogyasztóhoz.Bezzeg a fejlett Kínában! Izzóhoz elég 1 szál vezeték is.
Nálunk már sok évtizede (több, mint egy évszázada?) elterjedt volt az "egyvezetékes villamos csengő"...
- egyetlen vezeték - 2 db., egyszerre vagy egymástól függetlenül is működtethető villamos csengő
Egyvezetékes villamos csengőre nem emlékszem, csak az egyvezetékes villamoscsengőre. A 18-as nyitottperonos villamoson a kalaj hátul megrángatta a madzagot, a vezetőnél csengett, hogy indulhat.
Sok fiatal el sem hinné, hogy ez nem is átverés!
Lehet úgy működik, mint amikor két fecskendőt összekötsz egy csővel. Az egyiket mozgatod, mozog a másik is. Azaz ha erre a ravasz lámpára váltóáramot küldessz rá, oda visza rángatja, csak nem mozgássá, hanem fénnyé alakul.
Ennél azért egy fokkal bonyolultabb volt!
Ugyanis a kalauz a megrántás irányától függően tudott csengetni az első vagy a hátsó, esetleg mindkét ajtónál, jelezve, hogy fejezzék már be a le- és felszállást a kedves utasok, mert indulni kellene... (Én a 13-ason jártam vagy 5 évig, de azon már berregő volt, amit a vezető kapcsolt. De volt olyan nyitott-peronos kocsi, amin ajtó helyett csak egy fel- és leakasztható rács volt, ajtó csak beljebb, a peron és az utastér között volt.) Idézet: „De volt olyan nyitott-peronos kocsi, amin ajtó helyett csak egy fel- és leakasztható rács volt, ajtó csak beljebb, a peron és az utastér között volt.)” Ugyanez télen a vonaton, amikor a mínuszok mellé kis korom és füst is társult. No meg nem két megállót utazott vele az ember.
A villamos szerencsére elég ritkán füstölt...
Viszont így le lehetett szállni róla még mielőtt megállt volna a hivatalos végállomásán. Mivel egy hurok volt, elég lassan ment ahhoz, hogy ez sikerüljön (kivéve, amikor jeges volt a talaj). Később lecserélték távműködtetésű ajtósokra... |
Bejelentkezés
Hirdetés |