Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » DSC riasztó

Témaindító: pittyu, idő: Márc 2, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   60 / 282
(#) CabexKft hozzászólása Jún 11, 2010 /

Kedves Fórumozók! Tudja valaki, hogy a DSC Bravo5 mennyezeti PIR elektronikai paneljén mit lehet állítani a panel eltolásával a -1, 0, +1, +2 irányokba? Köszönöm!

(#) CabexKft hozzászólása Jún 11, 2010 /

Kedves Becache! Én is csak kezdő vagyok de ilyen át fogó kérdésre nem fog neked válaszolni senki. Szerintem, kezd így: Találd ki melyik szobába (kamrába) hova szeretnél érzékelőt, na meg hova menjen a riasztóközpont meg a sziréna. Vezesd oda a kábelt a kijelölt helyekre. Szereld fel a tartozékokat a falra. És ha mind ez kész, akkor kezd el bekötni az elemeket. A fórumot olvasva rájössz majd, hogy minden általad megnevezett eszköz bekötését már le írták. Ha majd konkrét kérdésed lenne, akkor azt esetlek az előttünk hozzászólóktól kérdezd meg. A programozás menete is le van írva ez történhet manuálisan (szerintem kompiláltabb) vagy számítógépen keresztül, de ez is le van írva már. Nagyon sok hasznos rajzot is találsz a hozzászólásokhoz csatolva. Jó barkácsolást! A pénzed tartsd meg későbbre, hátha mégis kell a szerelő segítsége

:yes:
(#) sunyeb válasza Becache hozzászólására (») Jún 11, 2010 /

Itt egy magyar nyelvű telepítési útmutató:

http://www.electropoint.hu/uploaded_files_fck/file/DSC/PC1616_PC183...as.pdf

Az infrákat lehetőleg DEOL-ba kösd, benne van a laírásban, hogy kell. Ha nem érted, akkor itt visszaolvasva is megtalálod.
A zónabővítő ugyanúgy mint a kezelő a busz-ra megy, azaz ugyanoda kell bekötni.
Azt nem tudom tudod-e, hogy a kezelőn is van egy zónabemenet.
Ami fontos, hogy a kerti szerszám tároló, ha huzatos, vagy 0 fok alá lehűlhet a levegő, akkor LC100-at felejtsd el.
A leírásban a programozás is benne van, de itt visszaolvasva is találsz infót.
(#) blockshears válasza CabexKft hozzászólására (») Jún 11, 2010 /