Fórum témák
» Több friss téma |
vagy nem kell msn-cim hanem itt a link
http://www.hobbielektronika.hu/kapcsolasok/pitsunk_a-osztalyu_erosi...%3E%3E
Na ott van a poti alul bal alsó sarokban na arrol kellene nekem egy bekötési rajz vagy kép
de ez mi??
a potinak 6 lába van az ic-nek meg 8
tudnál nekem egy rendes rajzot csinálni??
Félre értettelek!
nekem egy olyan kapcsolási rajz kéne ahogy ott van a képen h h jön ki belöle meg honnan a vezeték meg h van a poti ösze kötve az ic-vel na nekem ezek kellenének!
Hát én abból nem megyek ki:S
Hát kösd össze a rajz alapján. Az IC adatlapjában benne van a lábkiosztása.
Nincsen semmi adatlap mert ez amit linekltem azt nem én csináltam és az icnek külön csinált egy adatlapot a csávó szal ennek nincs adatlapja
Paint-ba tudsz nekem csinálni egy rajzot mert én még kezdő vagyok és nem értem egy a link alapján kéne nekem egy rajz
köszi
Idézet: „a potinak 6 lába van az ic-nek meg 8” nekem meg 2
Sziasztok!
Van egy ilyen tolópotméterem 100KOhm. Használhatom ezt hangerőszabályzónak egy végfokhoz? Hogy kell bekötni? Előre is köszi a válaszokat!
Használhatod. Van multimétered? Mert azzal kellene kimérned a potit.
Szia!
Köszi a gyors választ! Igen van de mit hogy kéne mérnem? Bocsi de amatőr vagyok a témában.
Sziasztok!
Bocsi lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de gitáros vagyok nem technikus. Nos, van egy Fender erőlködőm, ez nem is baj, csak az a gond hogy nincs benne végerő szabályozó, és szobában gyakorolni brutál hangos, ha terhelem az előfokot. Már azután utánajártam, hogy a végnél a beérkező jelet kellene szabályozni. Nem akarom kifúratni a cuccot, és laikusan arra gondoltam, hogy egy külső dobozba a pre out és a postin közé tehetnék-e egy jack ki be menet közé egy hangerő poti. Ha igen tudjátok- é hogy kössem be, illetve kell e még bele valami.
Köszi!
Tehát ha jól értettem akkor így jó lenne a bekötés?
Így talán könnyebben megérted a működési elvét.
A gitárhoz meg én vagyok zizzencs.