Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm! Jóféle oldal. Ami itt van kapcsolás a boosterről az már jobban tetszik. Amint időm engedi nekiesek, megépítem. Lehet, hogy lesz 1-2 kérdésem (kezdő vagyok).
Sziasztok!
Arra gondoltam, h építenék egyx olyan humbuckert, amiben kis acélpöckök helyett PC tápból való (lefaragott) ferritek vannak. Még valami: A 6 db húrhoz szeretnék egyedi pickupokat csinálni apró AlNiCo hasábokra tekert 1-2 k menettel. Ilyet csinált már valaki? Mit tartotok e 2 ötlet felől, és humbuckerhez rúdmágnest hol szerezzek??? Köszi!
1.Vasarolsz egy humbucker hangszedot szejjelszeded es ott a magnes.
2.Gyartasz egy magnest talan talalsz egy receptet. 3....4....5....6...es meg van tobb ilyen lehetoseg. LOL.. .Merevlemezbol kiszeded a neodinium magnest es avval kiserletezhetsz.Kicsit tul eros de osszetorve /faragva llehet jo hangszedot kesziteni.Figyelni kell a polusokra amit ezsreveszel hogy hogy is kene tenni mivel maskeppen nem szol a hangszedo. Keszits "fuggoleges" humbuckert ( ket tekercs egymas felett ). Az aktiv hangszedokbe van gyenge magnes es keves menetes hangszedo de ott az eloerosito a hangszedobe .
Csao, remek gondolat, boltban 10 alatt nem uszod meg.
A rudmagnes, ha eleg koros vagy, akkor coci butormagnes. Zsoso, alakitottam bugit , Tone stack kondiaival játszottam, (a kockakat drazsera csere) szerintem hallhatóan gazdagabb lett a hang. De a D re huzott gityónál meghal. Még mindég nem bírja a mély- eket. Egyszerüen, mintha elfogyna a kraft a végen .. . Gondolom erre nincs megoldás a (fet) 201 miatt.
A savszures 80-hz tol -->max 7KHz a D mer igencsak a 80 alatt van , maganall az E-nel is mar elegge lent van a mely resz .Igy szol jol egy gitar.De a mai dohogos cuccokhoz tobb mely kell.