Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Nem tudom megéri-e dolgozni vele. Majd ha USA exportra dolgozom megcsinálom.
Ez teny
Igen ezen is agyaltam.
Mikor tesztelsz? Kiváncsian várom a fejleményeket Nem kell minden mondat végén entert ütni! --Köszi!
Hat ez nagyon jo kerdes. Meg sehogy sem allok, mert tolni kell az egyetemet meg mellette a melot. Remelem azert 1 max 2 honapon belul lesz valami. Most csak otletelni van idom. (Mekkora szerencsed, hogy nem 50 soros programkodot irtal. soronkent)
Ennél a típusnál miért nem elég 1. és 2., valamint a 2. és 3. impulzus közötti idő mérése? ebből már lehet kalkulálni a pps-t
Trafipatrol XR milyen pps-sel megy? Illetve hogy változtatja a frekit: Van infód róla?
A laser atlanta stealth modja arrol szol, hogy kihagy egy csomo impulzust. Reszletesen itt van leirva.
A traffipatrol xr pps-e valtozo. Nincs rola pontos infom - annyit tudok, hogy kb 3000 es 4000 pps kozott valtozik - , de a honlapjan azt irjak, hogy a bruteforce zavarok lehetnek hatasosak ellene. Persze ez akkoriban volt igaz amikor legyartottak, mamar szinte barmelyik zavarja.
Véletlenül nem használt már valaki ilyet: Bővebben: Link
Ezt vágom, de 3 impulzusból kalkulálható, hogy hova esnek a követketől (rövidebb, hosszabb szünetek periódikus változása) Az XR-re is kell valami periódikusság, mert az LI nem brute force
Akar 3-bol is lehet, de 4-bol lehet garantalni a periodust, 3 eseten akarmi mas is lehet a jovoben, vagy akar zajjal is konyebb osszeteveszteni.
Szerintem minden kis légyzümmögésre beindulna. Sokat próbáltam, szerintem a három egyforma hossz a minimum hogy ne legyen fals riasztás. Bár érdekes módon a forgalom számláló az M0-án így is becsipogtatja. Ráadásul ami még nincs nálunk azzal minek foglalkozzunk. Majd ha lesz megoldjuk.
A forgalomszamlalo induktiv, szerintem arnyekolassal hatekonyabban lehet ellene kuzdeni.
Nem hiszem, inkább valami infra van rajta. Az induktív, rf zavarokat egész jól sikerült kiszűrni, még ha a mobilt közvetlen mellé teszem és úgy beszélek rajta akkor sem riaszt.
Erdekes problema. Olvasgattam indexes forumot, es ok valami atlagsebesseg merorol beszeltek. Azaz az LI riasztast ad ra, hogy atlagsebesseg meres kezdete. Lehet hogy megis van valami ilyesmi infras eszkoz, bar nekem ez meg ujdonsag.
Esetleg merd meg a pontos frekijet, hogy el tudjuk kuloniteni a sebessegmeroktol.
Itt olvashatsz az "átlagsebességmérő"ről (én szakaszsebességmérőnek fordítottam mondjuk . Valóban csicsereg rá LILI . Az IR jel azért kell,mert az inditja a felvételt a kamerán . Blokkolható a jel ,szinte minden blokkolót tudja is.Szerintem a HMJ is -legfeljebb nem tudtok róla
Thx. Mondjuk itt nincsen rendesen leirva, hogy hogyan mer. A blokkolas azert nem tiszta nekem teljesen, mivel a meronek csak a visszaverodo infrat kell figyelnie, ahhoz hogy elinditsa a merest - mivel tavolsag es sebesseg adatokkal nem operal, csak a ket oszlop kozotti idot meri - , tehat ha a kocsi is sugaroz, az csak segiti a meres inditasat.
Nem zavarja jó eséllyel,csak érzékeli - általában van idöd lassitani ha meghallod,hogy sc kapuhoz érkeztél -mielött kimész a kijáraton .
Prágában jártam tavasszal,kb km-enként van egy ilyen kapu
Igen, en is ezt olvastam mashol. Konkretan, hogy blokkolni - a mukodesi elvbol adodoan - nem is lehet, csak elore jelezni, es lassitassal siman elkerulheto a buntetes.
Arrol van infod, hogy hany pps-os jelet bocsajt ki?
Már miért ne lehetne blokkolni? Pontosan ugyanúgy, mint a rendes traffikat. Gyakorlatilag azok is távolságmérést csinálnak, csak minimum kettőt és abból határozzák meg a sebességedet, azaz minimum két jelsorozatot lőnek rád. Az átlagsebesség mérésénél ugyanez történik, csak a két impulzussorozat között eltelik mondjuk egy fél óra és jó pár kilométer.
A blokkolód ugyanúgy érzékelni fogja az impulzussorozat első pár elemét és és elkezd adni, lehetetlenné téve a mérőnek, hogy azonosítsa a saját, visszatérő impulzussorozatát, vagyis hibás mérésnek fogja érzékelni és nem "indítja" a kamerát/átlagsebesség meghatározó process-t. Szóval elméletben tökéletesen blokkolható.
Ha jól tudom Te mérted az LI-t?
Az LI hányadik impulzusnál kezd küldeni a válasz impulzusokat?
De ezek csak azt figyelik, hogy atmentel-e a kapuk alatt, es a ket kapu tavoltsagabol es az eltelt idobol szamitjak a sebesseget. Raadasul mint ahogy lattad a blokkoloknal elo all tavolsag adat csak hibas/ugral, es ha a kapu bele is szamitja a kapuk kozotti tavolsagba a jarmu tavolsagat is, akkor is a ket kapu kozott 1 km-es tavolsag szignifikansabb mint az a +/-100 meteres hiba amit a blokkolo okoz. Ennek max akkor van jelentosege ha 140-el mesz es nem 130-al, mert a parszaz meteres hiba itt szamit, de ha 180-200 km/h val rongyolsz at alatta, akkor igyis joval tobbet fog megallapitani mint 130.
Azt nem mertem meg, mert nem olyan hosszu a szkop memoriaja, hogy beleferne.
Innentől csak okoskodunk, mert egyikőnk sem ismeri, hogy pontosan hogyan is működik a kapu, csak azt sejtjük hogyan működhet. Elméletben szerintem is sokkal egyszerűbb lenne egy optokaput felrakni, de azt megzavarhatja egy szálló falevél, egy madár, mittudomén. Ha fixen a földre irányított, impulzus-alapú távolságmérőt használnak, ami valószínűbb és az a mérési elv, hogy, ha a default távolság (nincs autó) változik, azaz pár méterrel rövidül (az autó magasságával) akkor beprüttyen a kamera, akkor a hamis távolságadat igenis zavarhatja (feltételes mód!) a mérést. Ha én ilyen rendszert csinálnék, biztosan alkalmaznék ilyen szűrést, hogy a nyaláb útjában elrepülő gólya ne zavarja meg a kütyümet. Nem azért, mert pár száz méterrel téved, hanem a rendszer hibás mérésnek azonosítja és eldobja az adatot, azaz nem indítja a kamerát. Ellenben, ha azt az elvet alkalmazzák, hogy mindenre indul a kamera, ami nem default, akkor azt baromi nehéz lesz zavarni, az gyakorlatilag egy optopkapu és minimum láthatatlannak kell lenni, hogy nem érzékeljen. Az üzemeltetőknek meg lesz egy csomó fals mérésük...bár lehet, hogy pont nem érdekli őket.
Teny, hogy innnentol csak okoskodas, de minden elorelepes altalaban ezzel kezdodik
Mondjuk az nem feltetlen nagy gond, ha neha valami megzavarja, mert rendszam leolvaso is van benne, es ha nincs rendszam, akkor megsem jarmu volt, stb..
Ha nem törődnek a fals méréssel, hanem beröccentik a kamerát, akkor viszont tényleg nem tudom elképzelni, hogy milyen elven lehetne ezt zavarni...esetleg az über-mega lézerblokkolóval: bejövő impulzus esetén befordítja a rendszámtáblát!
Amúgy ezen már gondolkodtam: mi lenne, ha nem a visszavert jelet zavarnám, hanem valami látható fényhez közelebb eső tartományban, eszetlen nagy fényerővel megvilágítanám a rendszámtáblát? A kamerák általában érzékelnek abban a tartományban, viszont frankón túlexponálnának, a felvétel csak a kocsiról lenne meg nekik, de a rendszám olvashatatlan lenne...vagy magát a platnit lekenni teljesen valami UV reagenssel és UV-val telibe világítani. Csak ötletelek...
A sima lidarokkal szemben ez biztos jo, mert azon szutyok bolti kamerak vannak, viszont a telepitett kamerak kozott vannak nagyon komolyak, amelyek tudnak pl. pixelenkent vagy pixel csoportonkent eltero kiolvasasi sebesseget, igy elvakitani sem tudod.
Az elforgatas jo
A fustoleses esethez visszaterve: szerencsere semmi baja sincs a -1es protomnak(amivel eloszor tesztelgettem), csak azt hittem hogy fustol, de valojaban a motorterbol szokott a lecsapodo para, amit en fustnek veltem.
Tresholddal anno beszeltunk arrol, hogy hogyan is nez ki az SPL LL90 altal vetitett kep. Most csinaltam rola ket felvetelt. A papirlap es a tokozas kozott 5 cm volt parhuzamosan alltak egymassal. Mivel a kamera nem pont fuggolegesen allt (a fuggoleges tengellyel kb 5-10 fokos szoget zart be), ezert ket kepet keszitettem, egymastol 90 fokkal elforditva.
Nagyon jó a kép.
Ez a PL90-é? A0009-es képen függőlegesen állt a dióda?
Bocsanat, mar faradt voltam. LL90.
Igen fuggolegesen alt, azaz a labai a fuggoleges tengellyel voltak parhuzamosak, azaz a sugarzo sik parhuzamos volt a papirlap sikjaval. A vetitett kephez viszonyitva a lezer 90 fokkal el van forditva. Azaz amelyik iranyban szeles a vetitett kep, abban az iranyban keskeny a tokozas. |
Bejelentkezés
Hirdetés |