Fórum témák
» Több friss téma |
Szia.
én küszködök az haggyán , nem én vagyok a szakember, most mit nevetsz , ink mondanál valamit ami előre vinne, szakikám
Olvass vissza 1 évet.
Ami nem megy, azt meg ne erőltesd.
Szia.
Te szerelő vagy udvari bolond vagy? Ha szerelő akkor segíthetnél, ha meg nem , akkor minek vagy itt? akk menj a zokni kötő klubba
Külön dícséretre méltó, mikor a gyámoltalanság modortalansággal párosul.
Egy évvel ezelőtt többedmagammal töviről-hegyire végigelemeztük a problémádat, annak ellenére, hogy azt normálisan meg sem tudtad határozni. Hogy te a kapott segítséggel nem tudtál élni, az már a te bajod.
Hello Az problémám hogy van az önindítóm van benne 6 mágnes ami most ki lett belöle szedve de most nyilván rosszul lettek visszatéve és nem jó felé teker az önidító.A kérdés hogy ezeket hogy kell berakni hogy jó legyen?Pl:3at igy hármat ugy?vagy 1et igy 1et ugy?Előre is kössz!
Nincsenek felcserélve a forgórészre vezető kefék?
van egy 92-es ford orionom diesel 1.8-as Az a gondom,hogy az öninditom nem tekeri meg rendesen a motort .hogy mi is lehet a baj levetem és ugy probáltam úgy viszi mint az állat de mikor áll lefele olyan hangot add minha darálna tud nekem segiteni valaki?
van egy 92-es ford orionom diesel 1.8-as Az a gondom,hogy az öninditom nem tekeri meg rendesen a motort .hogy mi is lehet a baj levetem és ugy probáltam úgy viszi mint az állat de mikor áll lefele olyan hangot add minha darálna tud nekem segiteni valaki?
Szedd szét, egy takarítás biztosan nem árt neki. Legalább látod mi a rossz. Furcsa hangja attól is lehet, hogy a váltó felöli oldalon kiszerelve nincs csapágya. Az hogy terheletlenül teker nem jelent semmit, Hiszen terhelve több 100A folyna rajta, és a gyengülő szénkefén nembiztos, hogy sikerül.
már szétszedtem kipucoltam van ugy,hogy majdnem be is indul probáltik bikáztatni egy másik dieselröl,de ugyan azt csinálta huzásra 2m utánbeindul
Ne bikázni próbáljátok, hanem inkább cseréljétek meg a két akkut, az biztosabb.
Ahogy potyo is írta, inkább cseréljétek meg a két akkut. A mostani bikakábelekben kevés a réz. Indítózás közben mérj feszültséget az akku - és az önindító testje között. Nincs-e eloxidálódva a testkábel.
Esetleg még megnézném az akku minusz és a karosszéria csatlakozópontját, az szokott inkább leromlani...
Az előző vizsgálat arra is fényt derít. (feltéve, hogy az akku- a kasztni testtel, és a kasztni test a motor testtel van összekötve. Viszont ha az akku- a motor testtel van összekötve, akkor a kasztni test nem játszik szerepet az indításnál)
A testkábelt lecseréltem újra és a sarukat is lecsiszoltam most akarok venni egy új aksit csak nem tudom,hogy a 75A-es elég-e egy 1.8-asba meg,hogy a jász akkl jó fajta-e
A "darálós" hang egyik legfőbb oka lehet a bronz perselyek kopása az önindítóban. Olyankor drasztikusan megnövekszik az áram felvétel és a még jó akku sem biztos, hogy elindítja a motort. A kopás ellenőrzése egy kicsit becsapós dolog . Mert oválisra kopik a persely a fogaskoszorú kapcsolódási pontjával ellenkezőleg . Mivel az indításnál arra feszül legjobban az önindító tengelye. Ezt kiszerelt állapotban lehet megvizsgálni.Persze ha gyenge az akku akkor az is okozhatja ezt a hangot.
Megvolt a próba egy másik akkuval? Próba nélkül pénzkidobás másik akkut venni.
Jól értem, hogy akkor ad daráló hangot, amikor az indítózást abbahagyod? Olyan nekem is volt a Kadettben, az enyémben a szabadonfutó volt a hibás.
sziasztok!
Renault önindítóban széttört a szénkefe tartó és vele együtt a szénkefe is. Kicseréltem, kipróbáltam, minden ok, viszont amiután felraktam a kocsira meg se nyikkan.Be sem húz. Nem a csatlakozókkal van a gond, mert próbáltam direkt az akksiról kábelokkal is és akkor sem. 2 dologra gyanakszom: létezik, hogy azért van ez mert gyenge a cinezés, és nem visz át elég áramot? A pozitív szénkefét cseréltem. Vmint cinezés közben 1 picit megsértettem az állórész szigetelését de 1 kiálló részen, ami semmihez sincs közel, okozhat ez ilyen problémát? Holnap ismét leszedem.
Nagyon fontos, hogy erősen forraszd oda, mert az első indításnál leolvadhat, ha nem fogja rendesen. Pillanatforrasztóval, meg ilyen 50wattos játékpákával ne is próbálkozz.
Esetleg felszereléskor nem maradt le valami, pl. testkábel?
Mérj meg benne minden tekercset szakadás és testzárlatra! A behúzót se felejtsd ki, esetleg próbáld ki kézben!
30 W ossal csináltam nem hiszem h leolvadt, mert 2x próbáltam mikor még lenn volt de csak 1 2 másodpercre, ennyi idő alatt biztos nem melegedett fel. Testet a motorról kapja, szal nem maradhatott le.
Ezt a szakadás és testzárlatot nem hiszem h le tudom mérni. Ez okozhat olyat, h néha működik néha nem?
50Wattos Weller TCP lazán megforrassza.. Pillanatpáka az biztos nem..
Én 250-essel szoktam A kefe vezetékével még nem lenne gond, de az állórész tekercse viszi a hőt. Bár az általad említett tipust nem ismerem. Van egy 80W körüli pákám, azzal kínlódás.
Igen a nagy páka jó csak írtam,hogy profiban a kicsi is felmelegíti
Sziasztok,lenne egy olyan kérdésem hogy opel corsa b 1996-os ról lenne szó,olyat csinál a kocsi hogy kb 1.5 hetet állt a garázsban és mikor indítanám az önindító csak kerreg ,mintha nem tudná teljesen behúzni vagy hasonló ,a kérdésem hogy mitől lehet?a tippem: kb 5 hónapja kezdte ezt csinálni de az akkori aksi nagyon szar volt , úgyhogy aksicsere volt 44as-helyett jött bele egy 56ah-s és eddig semmi baj nemvolt most megint csinálja,régen a 44-es aksival mikor ezt csinálta levolt merülve az aku 2-3 szor indítóztam és kész is lemerült teljesen,de ezzel az 56-osal kb40-50 szer is tudok és még mindig simán megy a világítás tehát nem nagyon lehetne lemerülve,önindítot szétszedtem megnéztem, a behúzó elektronikáját nem, anyira nem értek hozzá..látszólag nemvolt semmi baj,megoldás rá ha ezt csinálja kitolom garázsból begurulok vel kb 1 méterem lemegyek boltba és utána indul,mintha tényleg lelenne merülve az aksi ,nemtudom mitől lehet ,van a kocsiban riasztó de szerintem nemszabadna lehuzni az aksit,meg ugye ottvan hogy vagy 50 szer próbálkozhatok és utána is van még kraft az akuban látszólag.....valami ötlet?
Szia! Fel kéne tölteni az akkut ha lehetséges csepptöltésen.. Utána megmérni a savsűrűséget és ha zárlatos akkor egyből látszik a sav sűrűségén.. Lehet még olyan is,hogy kontakthibás az akku belül az összekötőrudazatnál ez olyant produkál mintha jó lenne de terhelésen nem megy át a megfelelő mennyiségű áram (sajnos nem is javítható).. Szerintem a tiedben gyenge az akku az a baj..
hát ezt csak azért kétlem mer kb 3 hetes 56ah-a banner van benne.....garanciás meg minden vadi uj......persze lehet rossz atól függetlenül,de mivel gyárilag 44ah-s volt benne ezért is vetem nagyobbat mer van benn elektromos ablak kp zár riasztó hifi,tethát van fogyasztó de persze ezek nem mennek mikor áll az autó
Akkor a sarukat kábeleket ellenőrizd! Ha új akkor is lemerülhet ha valami fantom fogyasztó leszívja.. A kefék jók voltak az indítómotorban??
|
Bejelentkezés
Hirdetés |