Fórum témák
» Több friss téma |
Egyik ismerősöm az autó akksiját "kimosta" és nem tudja hogy milyen arányban kell bele visszatölteni a savat. Tudna vki segíteni?
Szerintem autósboltban lehet kapni akkumulátorsavat! De minek önti ki, ha nem tudja, hogyan kell majd visszatenni?
sztem kb olyan 25-30m/m%-os kénsav.
De kérdezd meg mástól is!!!
Mnodom, sztem autósbolt, vagy akkuszaküzlet. Nem érdemes kísérletezni.
sűrűség: 1,28 kg/l-> 36,8m/m% legalábbis az fv-tábla alapján...
sziasztok
menyit dobhat az aksin ha "kimosom" nemigazán értek az aksikhoz de az én aksimba már fekete a lötyi gondolom ahogy a sav lemarja cinket és azért már néha zárlatosak is (gondolom emiat )a celák a kimosás segithet hogy kiszedjem belöle az aján lerakódot szok trugyit és az fog segiteni az aksin novarobot
Az akksi savat készen lehet venni autósboltban, nem kell semmivel keverni.
Az akkumosás néha tényleg javíthat, ugyanis ha olyan mennyiségű ólómszulfid (vagy mi a fene) rakódik le az alján, akkor akár rövidre is zárhatja cellákat. Mindenesetre óvatosan kell csinálni, hogy a még ép ólómpasztát ne mossuk ki a rácsszerkezetből, valamint viszonylag gyorsnak is kell lenni, hogy a levegővel érintkező paszta ne károsodjon.
Szerencse kell ahhoz, hogy a lerakódott ólomszulfát, stb. ne kerüljön be a lemezek közé.
A fajsúly stimmel, de töltött akkunál.. Én is újat vennék.
Régebben nagyapám is kisérletezett akkumosással az ilyen cellák alján lerakódott szennyeződés kiszedésére. Ki lett öntve a sav, majd vízzel kimosva az akksi, sav leülepítve, megszűrve, és visszatöltve. Több akksin is el lett végezve a beavatkozás, de az eredmény ugyanaz. Néhány óráig-egy napig mutatott életjeleket, de egy hét után ugyanolyan szar volt. Olyan ez, mint az üzemanyagszűrő kimosása: nem érdemes vele vacakolni, nem lesz rendes soha. Én is azt mondom, inkább vegyen egy új akksit. Tapasztalatból mondom, hogy az Exide akksik nagyon jók, és nem vészes az áruk. Autóba nem kell túl nagy, és ha minden rendben van az autó villamos rendszerén, akkor 6-7 évre elfeledkezhet az akkuvásárlásról.
igaság szerint inverter be van és megy rendesen minden töltöm meritem, azt dur zárlatos, oldalba rugum várok vele 1-2órát és megint mőködik, ezt mindig csak töltés közben jáca el.
és ha új aksit veszek akor egy 66ah-s zselés kéne mert azal van sorbakötve és ezeknek már elég húzós áraik vanak. biztos hogy nem az a baj hogy egy savas meg egy zselés van öszekötve mert 3napja van igy és ez a baj már vagy fél éves viszont az aksi kb 3hónapja nem volt használva esetleg igy valami 5let mit csinájak vele vagy tényleg marad az új, és valaki nemtud egy 5-éves 66ah-s zselés akut olcsón (a másik is öt éves )ezért jó lene még egy ugyan olyan novarobot
Kedves BioTon!
Amelyik aksinál ilyen procedúrára határozza el magát a tulaj, annak már annyi! Ilyet csak a MÉH-telepre leadni.
Helosztok!
Itt inkább tanácsokra lenne szükségem Szóval most lesz akku csere a kocsiba. Egy egyszerű Golf3 semmi extrával. Most 45Ah-s van benne. Ezzel jó, de a közeljövöbe szertenék egy kis audiótechnikát belerakni, az egész mindenestől úgy 200, max 250Watt lenne. Szerintetek érdemes nagyobb akkumulátort rakni bele vagy megfelelő ha megint 45Ah-s lesz?
Gery 45Ah az kevés lesz, de csak akkor ha akkor is zenélni akarsz mikor nem jár a motor. Nem tudom hogy akarod a 200 250W ot, de ha pl csak mélyközépet akarsz kalap tartóba akkor elég egy 50W os erösítö.
Nekem anno Trabantba nyáron 2X25W os erösítö hajtott két db 100W os MNC-t. Annyi hogy max kell rá egy proci hütö ha sokáig nyomod a düm düm-öt Az erősítőt fúró akkuval jatottam. 18V 1Ah volt. Olyan 1-2 óráig birta jó düm düm-mel. Utána már nem nagyon. Kb a 45Ah akku 2 napig birná. Remélem h kijöttél belöle.
Nem ez az egész szett lesz ami tényleg 200Watt körül fog felvenni (kb olyan 18A körül). A 45Ah-s akkubol most utánnaszámoltam hogy kb 3órát tud müködni :rolleyespersze ha maxon megy). Hát mondjuk most utánnanéztem az akku áraknak, hát nemolcsó....
:no:
Folyamatosan maximális hangerőn akarod hallgatni álló motorral?
Hát ha belegondolok.... Most ezzel a kérdéssel tulajdonképpen megválaszoltad Mert ugyis útközbe fog szólni, ha más nem, majd akkor is megy a motor ha állok Akkor sztem elég lesz a 45Ah-s is.
Hali!
A mocimban lemerült, az aksi, de fullra, kb. 1 évig nem volt használva. Most rádogtam egy töltőre, de az nem tölt, gondolom kellene neki valamennyi feszkó, hogy elinduljon. Mit tudok tenni? Kössem rá egy darabig az autó aksijára?
Szerintem elhalálozott. :no: Sok esély nincs rá, hogy valamire még használni tudod. Sose hagyd teljesen lemerülni. Ha sokáig nem használod akkor is 2-3 havonta rá kell mérni és szükség esetén tölteni.
Csak annyira akarom feltölteni hogy átmenjen műszakin.
Ehhez legegyszerűbb kölcsönkérni egy akkut. A mostani nagy eséllyel valóban tönkrement. Autóakkura hiába is kötöd rá, ha a töltőről nem töltődik. Milyen töltő ez? Valami inteligensebb?
Sziasztok olyan problémám van,hogy az akksim egy hét alatt lemerül 85 Ah. Megnézettem szerelővel nem szívja le semmi azt mondta hogy alacsony a savsűrűség 1,16 újra kell savazni lehetséges ez egy 2 hónapos akksinál.
Ha csak két hónapos akkor garanciális, tehát savaznod nem kell. Vidd vissza oda ahol vetted, vagy a garancia papírján megadott helyek egyikére. Mindenek előtt ellenőrizd a töltést.
De le lett szedve a kupakokról a cédula ezzel nem veszti el a garanciát? És mitől lehet ez a probléma?Generátor tölt rendesen.
De igen, valószínűleg ugrott a garancia, de azért próbáld meg, hátha mégsem. Ha mégis, akkor verd le a szerelőn a dolgot. Hogy jut eszébe egy kéthónapos akkuról leszedni a cédulát?
Próbáltad úgy is, hogy leállás után lekötötted az akkut és csak indítás előtt vissza? Csak azért, hogy kizárjuk valami kóbor fogyasztó jelenlétét. Némelyik riasztó például elég sok áramot eszik gyújtás nélküli állapotban is. Tudom a szerelő mondta, hogy nem szívja semmi, de azért próbáld ki te is abból nem lehet baj. Ha túl nagy az önkisülése akkor kuka. Próbáld vissza vinni, jobb helyen nem problémáznak talán a matricával.
Minden alkalommal leszedem így tudok közlekedni. Kóbor áram az van 0,58 de állitólag az kell az indításhoz és egy másik ilyen autón is ezt mérte a szerelő. Amúgy német akksi nem hiszem hogy itt variálnának a cserével.
0,58 A az nagyon sok. Ha nem használod 1 hétig az autót, már vége is.
85 Ah / 0,58 A = 6,1 nap !!! Főnököm GPS-t szereltett az új autójába és télen hónapokig nem használta. A (hülye) szerviz meg garanciában kicserélte az akkuját.
Gondolom akkor valami műholdas riasztó van benne. Például pajzs. Sajnos ez a fogyasztás sok. Hiába jó az akku, ha folyamatosan megy ki belőle a delej. Ha garázsban parkolsz akkor megoldás lehet egy csepptöltő, ami szinten tartja a nem használt időszakokban.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |