Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   82 / 341
(#) akos70 válasza nighthawk001 hozzászólására (») Jan 23, 2011 /
 
Ha azok a bizonyos feltételek teljesülnek, áldásom rá.
(#) antalautovill hozzászólása Jan 23, 2011 /
 
Sziasztok! Punto ll-be szeretnék riasztót szerelni.
Az irányjelző villogtatásnál picit megakadtam. Itt már beleintegrálták az indexrelét egy vezérlőbe és a küszöbnél megtalált vezetékkötegben a hátsó lámpák felé ha +-t adok akkor az összes vílágít, nem található külön a jobb, vagy bal oldal , valszleg vissza a vezérlőn keresztül táplálja meg mindkét oldalt. Okoz-e gondot, ha ide kötöm?
Köszi előre is !
(#) nighthawk001 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 23, 2011 /
 
Köszi teljesülnek
(#) huba válasza jhono hozzászólására (») Jan 23, 2011 /
 
Szerintem így kell bekötni.
(#) CsemanAttila hozzászólása Jan 24, 2011 /
 
Üdv Mindenkinek!

Valaki megtudná mondani nekem, hogy '04-es C Vectra-ban (1.9cdti, dth motorkód) hol van az izzítás reléje?

Valamint, lenne egy 205-ös 1.9 GTI Peugeot. '87-'90. Motorcsere történt, bekerült valami 1.6-os motor. Ezt a motort kéne bekötni a műszerfalhoz, olajhőmérséklet, olajnyomás, vízhőfok.... meg minden. Ebben is kérném a tiszteletreméltó fórumozók segítségét.
Bármi érdekel, ami előrébb visz a dologban.

U.i.: Ez egy rally autó, közúti forgalomban nem vesz részt, csak zárt pályán! Előre is köszönöm! Üdv, Attila.
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
A hozzáértők majd válaszolnak, de nekem az jutott eszembe, hogy úgy 15 éve javitottam egy 205GTI peugeot-t kiégett motortér miatt. Akkoriban az összes fellelhető rajzot beszereztem. Egyik sem hasonlított az aktuális autóra. Úgyhogy csak a saját fejemre és mérésekre támaszkodhattam. egy pár napom rá ment. Ráadásul te egy másik motort szeretnél bekötni, hát nem irigyellek.
(#) huba válasza huba hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Bocsánat elirtam. A ,kontakt utáni helyett a a plafonlámpa kapcsolóját kell kötni. Mert ugye akkor kiabál ha kinyitod az ajtót és ég a lámpa.
(#) akos70 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Ennek már nem az aksi oldalára van ráakasztva a relé? Egy hűtőbordás alumínium doboz.
(#) VIM válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Szia! Az Opel DTH motorkódhoz van néhány kép ami a segítségedre lehet. Az egység amit keresel, ott lesz ahol "ákos70" mondja, az akku felőli oldalon.
(#) CsemanAttila válasza akos70 hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Remélem.... Opel program ezt a képet adta rá opel program Biztos, hogy van egy olyan amit te mondasz, már vagy 3x 4x megfogtam és elraktam az útból... Nem tudtam, hogy az a reléje! Köszi szépen! EZer köszönet!
(#) CsemanAttila válasza VIM hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Neked is köszönöm! Van pár értékes mérési adat a képen, ami majd jól jön. Nem tudom szabd-e ilyet írni, de nagyon érdekelne a program. Az autodata
(#) VIM válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Itt már egyszer megadtam róla a linket.
(#) Samus1989 válasza Laci0629 hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Hát, őszintén szólva kérdés akadna bőven...megpróbáltam megtervezni az első kapcsolást Sprint-Layout-ben, de enyhén szólva sem jártam sikerrel...ha esetleg tudnál kész tervvel szolgálni...mert nagyon nem megy a dolog.
Még annyi, hogy a rajzról lemaradt az egyik ellenállás értéke (az IC 3. lába és a tranzisztor bázisa közötti).
Hálás lennék.
(#) Laci0629 válasza Samus1989 hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Ott van az az ellenállás is, 220ohm.
Valaki említette a villogós ledet amiben benne van a vezérlés és nem kell tervezgetni, de első kapcsolásnak tökéletes elkészíteni!
Hát ha alapszinten akarsz elektronikával foglalkozni akkor javaslom tanuld meg használni a programot később szükséged lehet rá.(biztos van nyitott fórum téma ha nincs nyiss egyet és ott kérdezz a programrol)
Hát ha már nyák tervet küldenék akkor sokkal egyszerűbb a villogós ledet megvenni
De ha mindenképp kell rajz összedobok egyet neked
(#) Samus1989 válasza Laci0629 hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
A villigós lednek kell egy áramforrás, amit szintén meg kellene tervezni, mert 20mA áramerrősség kellene. És még azt sem tudom, hogy milyen sűrűn villog, és mennyi időre. AZ általad küldött kapcsolás hogy villog? Másodpercenkét egyszer, egy másodpercre?
Igazából azért nem tudom elkészíteni, mert rengeteg benne az átfedés a vezetések között, próbálkoztam az elhelyezéssel, nyilván egy hatalmas panelra meg tudnám csinálni, de nem árt, ha a kész panel nem lesz rajztábla méretű (olyan maximum 100x100mm) körül kellene. A LED ki lesz vezetve róla, és egy kapcsolót is teszek az áramforrás elé, szintén kivezetve.
Sokat segítene egy kész terv, mert tényleg nem tudom, hogy álljak neki, a legnagyobb gond, hogy az alkatrészek méretét sem tudom...
(#) jhono válasza huba hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
köszi huba
(#) Laci0629 válasza Samus1989 hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
A program tudja az alkatrész méreteket.
A 20mA az egy ellenállással is kivitelezhető nagyjából.
Amiket mutattam kapcsolást az mindkettő változtatható időnként villog,a kondi és ellenállás változtatásával változik a villogás sebessége.
Legkorábban holnap estére tudok rajzot csinálni mert még a gépet is ujjra telepítettem és a progi sincs fent de holnapra megpróbálom megcsinálni.
(#) Fater5 válasza Samus1989 hozzászólására (») Jan 27, 2011 /
 
http://www.hestore.hu/prod_10028387.html
Nem kell variálnod itt megrendelheted és leirással együtt megkapod
(#) micky68 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Szia!

A peugeotba nem nagy ügy bekötni a visszajelzőket mert mindegyik egy külön szálon megy. A motoron gondolom megtalálod őket. A műszercsoportot meg kiveszed és a nyákon végig követed azt a szálat ami csak a csatlakozóhoz megy. Arra kell rákötnöd a motortérben lévőket egyenként. (a vízhőfokmérő és az olajhőfokmérő a jelkábelen kívül kap egy gyútás + , és egy negatívot de azok nem egyenesen a csatlakozó kivezetéshez mennek.)
Ha elakadsz és Bp-en jársz a javítóbázisomon szívesen segítek csak hozd el a műszercsoportot.
És jó csapatást.......én is ralizok.
(#) micky68 válasza antalautovill hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Milyen évjárat?
(#) micky68 válasza jhono hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Szerintem nem a tompítottra kösd hanem a helyzetjelzőre. Tudod biztos ami biztos......
(#) micky68 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Ott a pont.....
(#) micky68 hozzászólása Jan 29, 2011 /
 
Ha valakinek az autodata segítség lenne és nem akarja a malacperselyét összetörni a "thepiratebay.org" sokat tud segíteni....
(#) CsemanAttila válasza micky68 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Köszi szépen! A nagy részét már bekötöttem. Még gyújtást kell rá faragni, meg a 2 webert összehangolni. Ami nem világos, hogy az olaj és víz forrhő kapcsoló az külön gombáról megy? Azoknak nem találtam vezetéket a motortérben! Üdv Attila.

Mivel és hol ralizol?
(#) micky68 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Az olajhőfok és a vízforráspont külön gomba. De lehet hogy nincsenek az új motorodba. Nézd meg a régit , azon rajta kell legyenek. Az olajét az olajszűrő környékén keresd. A vízét a hengerfejben.

RTE-be nyomjuk egy evo 5-el.
(#) antalautovill válasza micky68 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
2003-as évjárat, ha jól emlékszem, de az biztos, nem külső irányjelző reléje van.
(#) CsemanAttila válasza micky68 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Olajszűrőtől jobbra van két gomba, gondolom ez a hő és nyomás. Hengerfejben egymás mellet van 2 gomba, akkor az lenne a forrpont kapcsoló a víznek? Amúgy a műszeregység 1.9 gti a motor meg 1.6 gti.

Szeressük az evokat Van oldalad?
(#) micky68 válasza antalautovill hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Szerintem simán rákötheted a riasztót a küszöbe lévő kábelre. A riasztóba is relé vezérli nem tud galibát okozni. De úgy emlékszem a fiatnak az elektronikájába külön van a két irányjelzőoldal lerelézve......
Egy kábelra kötöttél rá és mind két oldal villogót?
(#) micky68 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Az lesz az. Az egyik az olajnyomásé a másik az olajhőfoké. A hengerfejbe meg az egyik a hőfokjelző műszeré a másik meg a forráspontjelző. Mind a kettő vízgombának egy kivezetése van? Mert a gti motoron van a komputernek is hőgombája ha jól emlékszem..... Amit most betetettek motor az karburátoros volt gyárilag is?

Nincs honlapunk de ez az egy evo5-ös van a mezőnybe.
(#) antalautovill válasza micky68 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Az az érdekes, hogy lebontottam a bal hátsó lámpát és +-ot adtam az irányjelzőnek a csatiban, akkor mind a hat izzó világított ( oldalvillogókkal együtt ). Ezért gondoltam, hogy csak valahogy visszatáplál az elektronika felé.
Szerinted ez nem fog galibát okozni?
Következő: »»   82 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem