Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PICKit2 klón építése
Lapozás: OK   106 / 211
(#) soyo válasza watt hozzászólására (») Márc 3, 2011 /

Sajnos csak beultetesi rajzom van . De nem azt irtam, hogy Attila86 hanem azt, hogy Attila2.
(#) Hp41C válasza soyo hozzászólására (») Márc 3, 2011 /

Első tipp szerint győződj meg, hogy az induktivitás 100mA -es. Inkább vegyél egy 680uH @ 100mA -est..
(#) Norb3rto válasza patexati hozzászólására (») Márc 3, 2011 /

Erről a wlpt miniről nem tudsz nekem rajzot ajánlani, vagy feltenni? Úgy se lenne jó ha megvenném hozzá az usb-lpt átalakítót?Abban is van áramkör,gondolom az a klón helyett jó lenne vagy nem? Bocsi de még kezdő vagyok a témában, de nagyon érdekel
(#) Norb3rto hozzászólása Márc 3, 2011 /

Vagy soros porttal nem lehet? és egy ilyet vennék hozzá
http://szamitastechnika.vatera.hu/laptop_tablet_pc_alkatresz_kieges...9.html
(#) san398 válasza Norb3rto hozzászólására (») Márc 3, 2011 /

(#) Hp41C válasza Norb3rto hozzászólására (») Márc 3, 2011 /

Szia!

USB - soros átalakítót ne vegyél. Annyi pénzből csinálj egy WLPT mini programozót, azzal fel tudod programozni a PICKit2 klón 18F2550 típusú kontrollerét. Az összegből kb. kijön még egy PICKit2 klón is. Ezzel nem csak programozni tudod majd a kontrollereket, hanem debuggolni / nyomon követni is. Ezenkívül egy USB - soros átalakító TTL/CMOS szintekkel, logikai jelgenerátor TTL/CMOS szintekkel, 3 csatornás logikai analizátor is. Programozhatók vele I2C, SPI, Microwire, 1 wire felületű EEPromok és még az Atmel kontrollerei is...
(#) _Peti_ hozzászólása Márc 6, 2011 /