Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Tenyleg csak jo tanacs. Ha ennyire nem ertesz hozza, bizd szakemberre, mert igy csak tobbe fog kerulni.
A trafot mar igy nem szabad vizsgalni. (ladanal meg lehetett, egyebkent kb. 21kV/cm a levego atutesi szilardsaga) Legnagyobb veszelyben a katalizatorod van, ha az eddigieket tulelte.
Csak 1-2 másodpercig néztem így hogy van e szikra egyáltalán. A trafó meg az ECU biztos nem ment tönkre mert, azóta is járok az autóval. A katalizátort meg valószínű hogy cserélnem kell mert 2 évvel ezelőtt éppen hogy átment a zöldkártyán. Egyébként a szikra erősséget azért kérdeztem mert amikor elektronikus gyújtású gázos fritukat javítottam sokszor volt olyan hiba hogy volt gyújtószikra, csak nem elég nagy energiájú és vagy sikerült begyújtania a gázt vagy nem. És ott még elosztófedél sem volt ahol azért van némi "teljesítmény veszteség" is.
Szia! Ezek szerint a páratartalomra reagál, érdemes a nagyfeszültségű alkatrészeket ellenőrizni, gyújtókábelek, elosztófedél, rotor- ha ezeken bármi égésnyom, áthúzás nyoma látszik- csere. Semmi esetre se szikráztass!!Az elosztóból jövő három vezeték /piros,zöld .barna/ a hall jeladó vezetékei, amik esetleg a hajladozás miatt a szigetelésben töröttek lehetnek. Üdv!
Milyen kialakitasu a trafo a kocsidban? Esetleg letudod fenykepezni?
Egyszeru kiszerelni? "A trafó meg az ECU biztos nem ment tönkre" En nem lennek ebben biztos
Lefényképezni már nem tudom mert sötét van de ilyen van benne, csak nem pont ez a gyártmány. Csak két csavar tartja. Egyébként tegnap egy kis féktisztítóval kipucoltam a MAP szenzort mert kartergázos a motor és volt egy kis olaj a szenzorban. Ma délelőtt teljesen normálisan indult a motor. Lehet hogy volt benne egy olajcsepp és időnként eldugította. Majd kiderül. Most egyenlőre megfigyelés alatt van a szerkezet.
Üdvözlök mindenkit!Oj problémával szeretnék hozzátok fordulni,hogy mikor bejön az őszi idő akkor valamiért nehezen,de van úgy is hogy csak húzásra indul az autóm.Az elosztófedél új.Kivettem a gyertyákat,és azt tapasztaltam,hogy az első 3 gyertya száraz,de az utolsó szikraközébe 1 csepp viz,vagy benzin van.És mikor benzin lámpával meg száritom,utána azonnal indúl.Tudna valaki segiteni hogy ez miért van?.De csak a leges legelső inditásnál van igy. Segitségeteket köszönöm.Üdv,Zsolt:
Mert hidegebb van es a rendszer nem alkalmazkodik hozza.
Regen azert volt szivato a kocsikban. Azt, hogy konkretan a te esetednel mi okozza senki nem fogja tudni itt megmondani. (se tipus, se evjarat) Minimum 25 oka lehet.
Mazda 323 1,6 16v és 1991 -e évjárat benzines
Helló! Abszolút segítő a hozzászólásod, és még értelmetlen is. 4-ből 3 hengerhez nem alkalmazkodik a rendszer? Hűha.
Üdv. Pontosan mit értesz az alatt, hogy "szikraközében"? Ha van rá mód, akkor próbálj ki egy másik aksit.
Es a tied
Most 3 henger jo 1 nem vagy forditva? Vagy semmi koze a problemahoz, mert nem kap eleg uzemanyagot vagy sokat kap mind a 4? Elmeletrol ellehet vitatkozni, de attol meg nem javul meg az auto. Merni kell. pl. a homerseklet jeladot. Huha. Bocs Zsoltipapa, az elobbiert, de ilyen hozzaszolok is vannak. 1. tip megvolt. Konkretan nem tudom, hol van abban a tipusban es milyen erteket kell merned, de v.szinuleg hamar lehet infot talalni a googlival.
Sziasztok, lenne valaki aki elmagyarázná, hogyan kell az autóhűtő elektronikához kötött vezetékeket kimérni ahhoz hogy megállapítsuk jó-e vagy sem? A gond az - csak hogy értsétek miről van szó - hogy a kocsi beindítása után a hűtőventilátor beindul és leállításig le sem áll. A ventilátorszabályozó egység a hűtőn és a hőgomba már cserélve lett, a vezeték kötései ellenőrizve lettek. Az autó típusa Citroen Picasso 1.6 HDi.
Vagy most Pesten dolgozunk egy munkán, lenne itt valaki aki elvégezné nekem e kimérést? Vagy van köztünk autóvillanyász, aki jól érti a dolgát és megfizethető? Mennyiért és mikor? Elég sürgős lenne! Előre is köszi, Eed
Sajnos nem ismerem az adott típus, de azt gondolnám, hogy a hűtőn lévő elektronikát kéne megvizsgálni. Valószínűleg csak egy beragadt relé.
Szia! Nem tudom javult-e már azóta a helyzet a kocsidnál, de a behúzatást az mellőzni kellene, mert az el nem égett üzemanyag ami bekerül a katalizátorba, tönkreteszi azt. Valószínű, hogy a ohm szonda fűtése nem működik vagy nincs dúsítás indításkor. A ohm csatlakozóját meg kellene nézni rendben van-e. Adhat téves információt az ECT szenzor (motorhőfok érzékelő). Ez 0 fokon 6000?, 100 fokon 180? ellenállású kell, hogy legyen.
Üdv. Hűtőben lévő hőgomba vagy a hengerfejben lévő gomba lett cserélve? Véletlenül nem digit klímás a kocsi?
sziasztok.tudna valaki segiteni wwgolf3.nem mukodik a tompitott fenyszoro.mi lehet a gond.nem jon aram a biztositekra es nemertem mert
Világítás kapcsolóra, kormánykapcsolóra megy áram?
igen megy minden.tobben azt mondjak h a rele lessz rossz.veletlenul nemtuggya valaki melyik lehet az a rele ami a vilagitasra szolgal.koszonom az eddigi valaszokat
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni! Adott egy Phillips univerzális DRL, 2x4 power leddel, ami összességében kb. 10W-os. Van hozzá egy vezérlő elektronika is, ami a motorinditás, tompitott kapcsolása esetén szabályszerűen be/ki kapcsolja a ledeket. A kérdés az lenne, hogy a kocsiban van egy Follow me home segédfény a tükrökbe épitve, amit ugy szeretnék átalakitani, hogy kapcsoljon be a DRL is ezekkel együtt, fele fényerővel. (Kicsit setét a parkoló esténként) Úgy gondolom, hogy egy BD250-nel megoldható lenne a dolog, valamilyen olyan formában, mint a késleltetett utastérvilágitás, csak kihagynám belőle az elkót és helyette egy trimmerrel beállitanám a fényerőt. Mi a véleményetek? (Bocsi ha nagyon zöldet kérdeztem!)
Szia! Ez a DRL nem az a fajta, ami az aksi feszültségét figyeli, és úgy kapcsolja fel le magát?
Igen, az a fajta, azonban arra gondoltam, hogy "megkerülöm" a kiegészitéssel a vezérlő elektronikát.
Szerintem az nem csak egy vezérlő elektronika, az adja a tápot is a ledeknek. Nem láttam még ilyet szétszedve, de lehet majd jön valaki aki többet tud erről a dologról.
Tudtommal abban semmilyen relé nincs a világításhoz.
A kapcsolót (fényváltót) kéne megnézni első körben.
Beraktam egy fejtámla monitort az autóba (Skoda Octavia) a gyerkőcnek, mivel sokat utazunk. Az autóban DVD fejegység van, így csak monitor lett berakva (nem DVD lejátszós).
A probléma ott kezdődik, hogy néhány perc után lefagy a lejátszó, ha használom a fejtámlamonitort is... Valószínűleg ott lehet a probléma, amikor a monitor szivartyújtóról kapja az áramot, ugyanis akkor tökéletesen működik (több idő után sem fagy le), ha a monitornak külön tápegységről, hálózatról adok áramot. Azért gondoltam, hogy ez lehet a gond, mert amikor csak simán bekapcsolom a monitort (még nem kap jelet a DVD-ről), akkor is eléggé "zajos"/csíkos a kép. Az autó hangszóróin semmiféle zaj nem hallható... Mi lehet a megoldás? Esetleg egy zavarszűrőt kellene bekötni a monitor tápvezetékébe? Egyáltalán jó megoldás, ha a szivargyújtóról adok neki áramot? Egy Nokia szivargyújtótöltőt alakítottam át (kivettem a töltő részét, tehát csak a szivargyújtó csatlakozó lett felhasználva - erre forrasztottam a monitor tápvezetékeit)... Akinek van valami ötlete, ne tartsa magába...
Sziasztok! A helyzet a következő:
Vettem 2 DB 12V-os ledsort, benn a kocsimba van már kapcsolóm is hozzá. Kérdésem a következő: Honnan érdemes a 12V levenni hozzá? Régebben a helyzetjelzőmre kötöttem rá, és amikor azt kapcsoltam, kapcsolt a LED is. De most teljesen függetlenül szeretném megoldani. Köszönöm.
Szia! Mondjuk biztositéktábla, szivargyújtó biztositék kimeneti oldal (vagy vmilyen gyújtásra aktiv bizti kimeneti oldala). Amugy, ha nappali menetfény a cél, akkor az is cél, hogy szabályosan müködjön? Mert ez a megoldás egyáltalán nem az.....
Hát igen, kicsit szabályosan kéne működnie, de akkor kapcsolhassam amikor akarom, azért lesz ott a kapcsoló.
Köszönöm a választ!
Sziasztok!
Újabb swift-be helyzetjelző égők helyett ledeket raktam ellenállással és mégis kilövi. Nem értem miért, octaviánál működött a dolog, persze ott is volt külön ellenállás. Köszi előre is!
Szia Zoli, én már csak abban reménykedem, hogy "csak" egy beragadt reléről van szó. A baj azonban az, hogy az ilyen kimérésekhez nem igazán értek, a pénzem meg egyre fogy a próbálkozások miatt és ez Karácsony előtt nem túl vidám :no:
A külső hűtőn van egy elektromos egység, amit kompletten cseréltettem, de nem oldotta meg a dolgot. A motor jobb oldalán van egy gomba amit szintén cseréltünk, de ez sem vezetett megoldásra... Te értesz esetleg ehhez annyira, hogy megnézed (kiméred) az autót? Hálás lennék érte... Köszönöm, Eed |
Bejelentkezés
Hirdetés |