Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   112 / 340
(#) xzilon válasza gyök2 hozzászólására (») Okt 26, 2011 /
 
Tenyleg csak jo tanacs. Ha ennyire nem ertesz hozza, bizd szakemberre, mert igy csak tobbe fog kerulni.
A trafot mar igy nem szabad vizsgalni. (ladanal meg lehetett, egyebkent kb. 21kV/cm a levego atutesi szilardsaga)
Legnagyobb veszelyben a katalizatorod van, ha az eddigieket tulelte.
(#) gyök2 válasza xzilon hozzászólására (») Okt 26, 2011 /
 
Csak 1-2 másodpercig néztem így hogy van e szikra egyáltalán. A trafó meg az ECU biztos nem ment tönkre mert, azóta is járok az autóval. A katalizátort meg valószínű hogy cserélnem kell mert 2 évvel ezelőtt éppen hogy átment a zöldkártyán. Egyébként a szikra erősséget azért kérdeztem mert amikor elektronikus gyújtású gázos fritukat javítottam sokszor volt olyan hiba hogy volt gyújtószikra, csak nem elég nagy energiájú és vagy sikerült begyújtania a gázt vagy nem. És ott még elosztófedél sem volt ahol azért van némi "teljesítmény veszteség" is.
(#) barany165 válasza gyök2 hozzászólására (») Okt 27, 2011 /
 
Szia! Ezek szerint a páratartalomra reagál, érdemes a nagyfeszültségű alkatrészeket ellenőrizni, gyújtókábelek, elosztófedél, rotor- ha ezeken bármi égésnyom, áthúzás nyoma látszik- csere. Semmi esetre se szikráztass!!Az elosztóból jövő három vezeték /piros,zöld .barna/ a hall jeladó vezetékei, amik esetleg a hajladozás miatt a szigetelésben töröttek lehetnek. Üdv!
(#) xzilon válasza gyök2 hozzászólására (») Okt 27, 2011 /
 
Milyen kialakitasu a trafo a kocsidban? Esetleg letudod fenykepezni?
Egyszeru kiszerelni?
"A trafó meg az ECU biztos nem ment tönkre" En nem lennek ebben biztos
(#) gyök2 válasza xzilon hozzászólására (») Okt 27, 2011 /
 
Lefényképezni már nem tudom mert sötét van de ilyen van benne, csak nem pont ez a gyártmány. Csak két csavar tartja. Egyébként tegnap egy kis féktisztítóval kipucoltam a MAP szenzort mert kartergázos a motor és volt egy kis olaj a szenzorban. Ma délelőtt teljesen normálisan indult a motor. Lehet hogy volt benne egy olajcsepp és időnként eldugította. Majd kiderül. Most egyenlőre megfigyelés alatt van a szerkezet.

trafó.jpg
    
(#) Zsoltipapa hozzászólása Nov 2, 2011 /
 
Üdvözlök mindenkit!Oj problémával szeretnék hozzátok fordulni,hogy mikor bejön az őszi idő akkor valamiért nehezen,de van úgy is hogy csak húzásra indul az autóm.Az elosztófedél új.Kivettem a gyertyákat,és azt tapasztaltam,hogy az első 3 gyertya száraz,de az utolsó szikraközébe 1 csepp viz,vagy benzin van.És mikor benzin lámpával meg száritom,utána azonnal indúl.Tudna valaki segiteni hogy ez miért van?.De csak a leges legelső inditásnál van igy. Segitségeteket köszönöm.Üdv,Zsolt:
(#) xzilon válasza Zsoltipapa hozzászólására (») Nov 2, 2011 /
 
Mert hidegebb van es a rendszer nem alkalmazkodik hozza.
Regen azert volt szivato a kocsikban.
Azt, hogy konkretan a te esetednel mi okozza senki nem fogja tudni itt megmondani.
(se tipus, se evjarat)
Minimum 25 oka lehet.
(#) Zsoltipapa hozzászólása Nov 2, 2011 /
 
Mazda 323 1,6 16v és 1991 -e évjárat benzines
(#) CsemanAttila válasza xzilon hozzászólására (») Nov 2, 2011 /
 
Helló! Abszolút segítő a hozzászólásod, és még értelmetlen is. 4-ből 3 hengerhez nem alkalmazkodik a rendszer? Hűha.
(#) CsemanAttila válasza Zsoltipapa hozzászólására (») Nov 2, 2011 /
 
Üdv. Pontosan mit értesz az alatt, hogy "szikraközében"? Ha van rá mód, akkor próbálj ki egy másik aksit.
(#) xzilon válasza CsemanAttila hozzászólására (») Nov 2, 2011 /
 
Es a tied
Most 3 henger jo 1 nem vagy forditva? Vagy semmi koze a problemahoz, mert nem kap eleg uzemanyagot vagy sokat kap mind a 4?
Elmeletrol ellehet vitatkozni, de attol meg nem javul meg az auto.
Merni kell. pl. a homerseklet jeladot.
Huha.
Bocs Zsoltipapa, az elobbiert, de ilyen hozzaszolok is vannak.
1. tip megvolt. Konkretan nem tudom, hol van abban a tipusban es milyen erteket kell merned, de v.szinuleg hamar lehet infot talalni a googlival.
(#) Eed hozzászólása Nov 28, 2011 /
 
Sziasztok, lenne valaki aki elmagyarázná, hogyan kell az autóhűtő elektronikához kötött vezetékeket kimérni ahhoz hogy megállapítsuk jó-e vagy sem? A gond az - csak hogy értsétek miről van szó - hogy a kocsi beindítása után a hűtőventilátor beindul és leállításig le sem áll. A ventilátorszabályozó egység a hűtőn és a hőgomba már cserélve lett, a vezeték kötései ellenőrizve lettek. Az autó típusa Citroen Picasso 1.6 HDi.
Vagy most Pesten dolgozunk egy munkán, lenne itt valaki aki elvégezné nekem e kimérést? Vagy van köztünk autóvillanyász, aki jól érti a dolgát és megfizethető? Mennyiért és mikor?
Elég sürgős lenne!
Előre is köszi, Eed
(#) zolika60 válasza Eed hozzászólására (») Dec 1, 2011 /
 
Sajnos nem ismerem az adott típus, de azt gondolnám, hogy a hűtőn lévő elektronikát kéne megvizsgálni. Valószínűleg csak egy beragadt relé.
(#) VIM válasza Zsoltipapa hozzászólására (») Dec 2, 2011 /
 
Szia! Nem tudom javult-e már azóta a helyzet a kocsidnál, de a behúzatást az mellőzni kellene, mert az el nem égett üzemanyag ami bekerül a katalizátorba, tönkreteszi azt. Valószínű, hogy a ohm szonda fűtése nem működik vagy nincs dúsítás indításkor. A ohm csatlakozóját meg kellene nézni rendben van-e. Adhat téves információt az ECT szenzor (motorhőfok érzékelő). Ez 0 fokon 6000?, 100 fokon 180? ellenállású kell, hogy legyen.
(#) CsemanAttila válasza Eed hozzászólására (») Dec 4, 2011 /
 
Üdv. Hűtőben lévő hőgomba vagy a hengerfejben lévő gomba lett cserélve? Véletlenül nem digit klímás a kocsi?
(#) zsolti23 hozzászólása Dec 5, 2011 /
 
sziasztok.tudna valaki segiteni wwgolf3.nem mukodik a tompitott fenyszoro.mi lehet a gond.nem jon aram a biztositekra es nemertem mert
(#) sufni-tunning válasza zsolti23 hozzászólására (») Dec 5, 2011 /
 
Világítás kapcsolóra, kormánykapcsolóra megy áram?
(#) akos70 válasza zsolti23 hozzászólására (») Dec 5, 2011 /
 
Ablaktörlő, fűtőmotor megy?
(#) zsolti23 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 5, 2011 /
 
igen megy minden.tobben azt mondjak h a rele lessz rossz.veletlenul nemtuggya valaki melyik lehet az a rele ami a vilagitasra szolgal.koszonom az eddigi valaszokat
(#) webrider hozzászólása Dec 6, 2011 /
 
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni! Adott egy Phillips univerzális DRL, 2x4 power leddel, ami összességében kb. 10W-os. Van hozzá egy vezérlő elektronika is, ami a motorinditás, tompitott kapcsolása esetén szabályszerűen be/ki kapcsolja a ledeket. A kérdés az lenne, hogy a kocsiban van egy Follow me home segédfény a tükrökbe épitve, amit ugy szeretnék átalakitani, hogy kapcsoljon be a DRL is ezekkel együtt, fele fényerővel. (Kicsit setét a parkoló esténként) Úgy gondolom, hogy egy BD250-nel megoldható lenne a dolog, valamilyen olyan formában, mint a késleltetett utastérvilágitás, csak kihagynám belőle az elkót és helyette egy trimmerrel beállitanám a fényerőt. Mi a véleményetek? (Bocsi ha nagyon zöldet kérdeztem!)
(#) CsemanAttila válasza webrider hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Szia! Ez a DRL nem az a fajta, ami az aksi feszültségét figyeli, és úgy kapcsolja fel le magát?
(#) webrider válasza CsemanAttila hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Igen, az a fajta, azonban arra gondoltam, hogy "megkerülöm" a kiegészitéssel a vezérlő elektronikát.
(#) CsemanAttila válasza webrider hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Szerintem az nem csak egy vezérlő elektronika, az adja a tápot is a ledeknek. Nem láttam még ilyet szétszedve, de lehet majd jön valaki aki többet tud erről a dologról.
(#) akos70 válasza zsolti23 hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Tudtommal abban semmilyen relé nincs a világításhoz.
A kapcsolót (fényváltót) kéne megnézni első körben.
(#) norbi.sz hozzászólása Dec 9, 2011 /
 
Beraktam egy fejtámla monitort az autóba (Skoda Octavia) a gyerkőcnek, mivel sokat utazunk. Az autóban DVD fejegység van, így csak monitor lett berakva (nem DVD lejátszós).

A probléma ott kezdődik, hogy néhány perc után lefagy a lejátszó, ha használom a fejtámlamonitort is... Valószínűleg ott lehet a probléma, amikor a monitor szivartyújtóról kapja az áramot, ugyanis akkor tökéletesen működik (több idő után sem fagy le), ha a monitornak külön tápegységről, hálózatról adok áramot.

Azért gondoltam, hogy ez lehet a gond, mert amikor csak simán bekapcsolom a monitort (még nem kap jelet a DVD-ről), akkor is eléggé "zajos"/csíkos a kép. Az autó hangszóróin semmiféle zaj nem hallható...

Mi lehet a megoldás? Esetleg egy zavarszűrőt kellene bekötni a monitor tápvezetékébe? Egyáltalán jó megoldás, ha a szivargyújtóról adok neki áramot? Egy Nokia szivargyújtótöltőt alakítottam át (kivettem a töltő részét, tehát csak a szivargyújtó csatlakozó lett felhasználva - erre forrasztottam a monitor tápvezetékeit)...

Akinek van valami ötlete, ne tartsa magába...
(#) websterhp hozzászólása Dec 10, 2011 /
 
Sziasztok! A helyzet a következő:
Vettem 2 DB 12V-os ledsort, benn a kocsimba van már kapcsolóm is hozzá. Kérdésem a következő: Honnan érdemes a 12V levenni hozzá? Régebben a helyzetjelzőmre kötöttem rá, és amikor azt kapcsoltam, kapcsolt a LED is. De most teljesen függetlenül szeretném megoldani. Köszönöm.
(#) webrider válasza websterhp hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Szia! Mondjuk biztositéktábla, szivargyújtó biztositék kimeneti oldal (vagy vmilyen gyújtásra aktiv bizti kimeneti oldala). Amugy, ha nappali menetfény a cél, akkor az is cél, hogy szabályosan müködjön? Mert ez a megoldás egyáltalán nem az.....
(#) websterhp válasza webrider hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Hát igen, kicsit szabályosan kéne működnie, de akkor kapcsolhassam amikor akarom, azért lesz ott a kapcsoló.
Köszönöm a választ!
(#) cristof hozzászólása Dec 10, 2011 /
 
Sziasztok!
Újabb swift-be helyzetjelző égők helyett ledeket raktam ellenállással és mégis kilövi. Nem értem miért, octaviánál működött a dolog, persze ott is volt külön ellenállás.
Köszi előre is!
(#) Eed válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 11, 2011 /
 
Szia Zoli, én már csak abban reménykedem, hogy "csak" egy beragadt reléről van szó. A baj azonban az, hogy az ilyen kimérésekhez nem igazán értek, a pénzem meg egyre fogy a próbálkozások miatt és ez Karácsony előtt nem túl vidám :no:
A külső hűtőn van egy elektromos egység, amit kompletten cseréltettem, de nem oldotta meg a dolgot. A motor jobb oldalán van egy gomba amit szintén cseréltünk, de ez sem vezetett megoldásra...
Te értesz esetleg ehhez annyira, hogy megnézed (kiméred) az autót? Hálás lennék érte...
Köszönöm, Eed
Következő: »»   112 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem