Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » LED-es kivezérlésjelzők
Témaindító: KeserűCukor, idő: Márc 27, 2006
Témakörök:
Holnap neki láttok meg tervezzem a nyákot és neki látok a projectnek! Köszönöm a segitségedet! Üdv Attis
Sziasztok!
Szeretnék építeni egy ledes kivezérlésjelzőt,. Pontosabban 2-őt is, egyet számítógéphez és egyet hifihez hangfalhoz mivel ott nem működik a jackcsatlakozós megoldás.A problémám ott van hogy elektronika terén nagyon kezdő vagyok, de tanulni szeretném.És ha valaki pontosan le írná mit hogyan,honann,hova,miért stb.. . Tudom sok ilyen téma lehet már de azokhoz kezdő vagyok:S Ha tudnátok képeket is mellékelni az nagyon jó lenne. kb. 20 ledes-et szeretnék. Olyasmit mint ez. Köszönöm
Vegyél kit-et. Érdemes megnézni a linket.Bővebben: Link
szeretnék 20 ledeset ott viszont csak 10ledes vezérlő kapható.Illetve Hangfalba hova kéne bekötni?
szeretnék 20 ledeset ott viszont csak 10ledes vezérlő kapható.Illetve Hangfalba hova kéne bekötni?
Konkrétan melyik kapcsolást szeretnéd? Aktív a hangládád ezért akarok oda kötni?
kezdő vagyok nem csakaz elektronikában , hanem itt a forumon is. sajnálom.
Már ott problémáim akadtak hogy aktív-e a hangfal.
Különösebb oka nincs hogy miért oda , egyszerűen ott lenne szép. A hangládába kéne bekötni mert az nem jack csatlakozós.
Bővebben: Link
Elárasztanak a lehetőségek. Így nagyon nehéz, ha magad egy picit sem tudod, hogy mit csinálsz. Mivel használod a ládákat? Van erősítő? [off] 16 hónappal ezelőtt regisztráltál. Nem vagy te annyira kezdő a fórumon
Itt egy kép róla. A ládák egy szimpla kéterű kábellel rákötve.
[OFF] 16hónapja regisztráltam, de sokat nem jártam sajnos... Ami most meg is mutatkozik
Ebben az esetben a bemenő jelet nem tudod levenni a kimenő meg alapból tönkreteszi a kivezérlés jelzőt.