Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ez milyen alkatrész-készülék?
 
Témaindító: csaby, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   379 / 1165
(#) feppa20 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 13, 2012 /
 
nyilván valóan igazad van,de ezeket a trolikat jelenleg használják.viszont nem akarnak a skodától rendelni újakat,mert baromira drága és így olcsóbb a cégnek.De a fejlesztéshez és reprodukcióhoz szükség van ezen doksikra....
(#) zolika60 válasza Pitta78 hozzászólására (») Márc 13, 2012 /
 
Nem tudok róla semmit. Ha a működőt megméred nem derül ki mit csinál?
(#) Pitta78 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 13, 2012 /
 
Ugyan multiméterem van, de teljesen amatőr vagyok. ha kiderül mi ez és tudok szerezni, akkor át tudom forrasztani, de ennyi az összes elektronikai tudásom.
A működőt meg nem merem szétbarmolni. Ezért fordultam hozzátok, hátha valaki megmondja így forma és szám alapján.
(#) erdgab válasza feppa20 hozzászólására (») Márc 13, 2012 / 1
 
Biztosan jól írtad le a típust,mert ilyen a világon nincs,de MZH115 és 145 az van újra mutatom ,alul a 8, oldalra kattintva megtalálod.
(#) tankerman16 hozzászólása Márc 13, 2012 /
 
üdv mindenkinek!
azt szeretném megtudni, hogy a mellékelt képen bejelölt két alkatrész mi is akar lenni és milyen értékű
(szerintem mind2 kondi de nem 100%)
előre is köszi
(#) Laki válasza csaby hozzászólására (») Márc 14, 2012 /
 
Szervusztok!

Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen alkatrész lehet ez? Z-dióda esetleg? 5V-os?

Előre is köszönöm a segítséget!
(egy samsung HDD elektronikáján van, ha segít, akkor a pcb száma: BF41-00180A rev07)

miez.jpg
    
(#) efcsabi válasza tankerman16 hozzászólására (») Márc 14, 2012 /
 
Ezen a képen kivehetetlen még maga az alkatrész is nemhogy az értéke.
(#) tankerman16 hozzászólása Márc 15, 2012 /
 
itt van egy jobb kép, ezen már jól látszik, hogy kondiról van szó (mert ha jól tudom smd-ben világosbarna színben csak kondikat készítenek)
az értéke nincs rajta (rá se férne)