Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ki mit épített?
 
Témaindító: Dióda, idő: Jan 26, 2006
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma. Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Lapozás: OK   924 / 1681
(#) Mybuster válasza zenetom hozzászólására (») Júl 27, 2012 /
 
Köszi! Igen az az . Ő de csak szerintem elírtam
(#) andras99 hozzászólása Júl 27, 2012 /
 
Sziasztok!
Mostanában építhetnékem volt, s mivel kezdő vagyok elkészítettem a kezdő kapcsolásokból egy két LED-es villogót. Tegnap a NyÁK-ot csináltam, ma pedig vettem alkatrészeket és beültettem. Elsőre indult!
Ez életem második NyÁK-ja, így kicsit csúnyácska lett, ezt nézzétek el nekem. Ja, meg forrasztani se tudok szépen. :no:
Videó

Bocsi, a képek és a videó is telefonnal készült.

andras99
(#) Abukodonozo válasza andras99 hozzászólására (») Júl 27, 2012 /
 
Bárcsak az én első (második ) nyákom is így nézett volna ki! Ne viccelj, nagyon szép lett, csak így tovább!
(#) vicsys válasza andras99 hozzászólására (») Júl 27, 2012 /
 
Gratulálok, csak így tovább!
(#) uli hozzászólása Júl 27, 2012 /
 
Hali!
Készülget egy stopper a sportegyesületem számára. Le akarjuk mérni pontosan ki mennyi idő alatt futja a 40 yardot. A videón az látszik, ahogy kipróbálom hogy működik az msp430 egy 4511-essel. Nemrég kezdtem el foglalkozni az msp430-cal, egyelőre tetszik Készül még hozzá két infrakapu, most a gombok helyettesítik. Valamint kap még egy kis tápegységet, hogy 9V-os elemről is működjön. A kijelzőt már belefaragtam a doboztetőbe, hamarosan az egész nyákra kerül
(#) Mybuster válasza uli hozzászólására (») Júl 27, 2012 /
 
Érdekes,nekem tetszik.Én is most foglalkozok az MSP430 al. Érdekel hogy fog majd kinézni.
(#) kaqkk hozzászólása Júl 27, 2012 /